Gå til innhold

Hjelp!! - Hjertene


Gjest Småbarnsmor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest eltevelte

hvilke hjerter tenker du på? de som kommer bak nei mat i registreringa?

 

f eks registrerer duåha spist nøtter, så kommer det som nei mat, siden de innheld mye kalorier men får hjerte da d er sunnt fett og enkelte vitamin/mineral i de som kroppen treng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småbarnsmor

hvilke hjerter tenker du på? de som kommer bak nei mat i registreringa?

 

f eks registrerer duåha spist nøtter, så kommer det som nei mat, siden de innheld mye kalorier men får hjerte da d er sunnt fett og enkelte vitamin/mineral i de som kroppen treng.

 

Ja, de hjertene jeg bør ha to av om dagen. Kom gjerne med tips til hva jeg kan spise for å nå det målet. Er skikkelig dårlig på det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

Ja, de hjertene jeg bør ha to av om dagen. Kom gjerne med tips til hva jeg kan spise for å nå det målet. Er skikkelig dårlig på det :(/>

 

makrell i tomat og vita lettmajones gir vel også hjerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvilke matvarer gir sånne hjerter? Har kun fått for matolja i dag, hva mer kan jeg spise for å få til det? :)/>

 

 

Peanøttsmør (kjøp hippivarianten som bare inneholder peanøtter og olje, ikke alt mulig annet skrot). Kjøp veldig god olivenolje og bruk som pålegg. Alle slags nøtter (usaltet og uristet), spis som de er eller hakk opp og strø på hva som helst (salat, yoghurt, smøreost, middag). Laks. Lodderogn (som mystisk nok er både hjertevennlig og litt-mat).

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...