Gjest Småbarnsmor Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Hvilke matvarer gir sånne hjerter? Har kun fått for matolja i dag, hva mer kan jeg spise for å få til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eltevelte Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 hvilke hjerter tenker du på? de som kommer bak nei mat i registreringa? f eks registrerer duåha spist nøtter, så kommer det som nei mat, siden de innheld mye kalorier men får hjerte da d er sunnt fett og enkelte vitamin/mineral i de som kroppen treng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Småbarnsmor Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 hvilke hjerter tenker du på? de som kommer bak nei mat i registreringa? f eks registrerer duåha spist nøtter, så kommer det som nei mat, siden de innheld mye kalorier men får hjerte da d er sunnt fett og enkelte vitamin/mineral i de som kroppen treng. Ja, de hjertene jeg bør ha to av om dagen. Kom gjerne med tips til hva jeg kan spise for å nå det målet. Er skikkelig dårlig på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lindiken Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Ja, de hjertene jeg bør ha to av om dagen. Kom gjerne med tips til hva jeg kan spise for å nå det målet. Er skikkelig dårlig på det :(/> makrell i tomat og vita lettmajones gir vel også hjerter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Avokado gir også hjerte. Og pesto, det er godt på brødskiva under kjøttpålegg i stedet for lettmargarin. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Småbarnsmor Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Takk for svar, kom gjerne med flere tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gunni1 Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Takk for svar, kom gjerne med flere tips :)/> All slags , fisk, nøtter avocado, olivenolje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mammatil2søte Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 lett majones, italiensk salat, peanutsmør, olje, nøtter, makrell i tomat, avokado, frokostsalat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Havana Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvilke matvarer gir sånne hjerter? Har kun fått for matolja i dag, hva mer kan jeg spise for å få til det? :)/> Peanøttsmør (kjøp hippivarianten som bare inneholder peanøtter og olje, ikke alt mulig annet skrot). Kjøp veldig god olivenolje og bruk som pålegg. Alle slags nøtter (usaltet og uristet), spis som de er eller hakk opp og strø på hva som helst (salat, yoghurt, smøreost, middag). Laks. Lodderogn (som mystisk nok er både hjertevennlig og litt-mat). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå