Gå til innhold

Tussalove's dagbok


Gjest tussalove
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest tussalove

Hei!

 

Tenkte jeg skulle bruke forumet som en slags dagbok - det er greit å ha et sted å få ut både frustrasjon og gleder!

 

Jeg startet på nettkurs i juli, og etterpå har jeg gått på 2 "vanlige" maxi-kurs. I vinter skal jeg prøve meg alene...

 

Målet mitt når jeg startet var ned 15 kg til jul. Jeg gikk ned 16,8, men har gått opp 1,4 i julebord-sesongen og jula, har nettopp vært på vekta :(/> . Jeg er allikevel fornøyd! Målet mitt nå er minus 15 kg til ferien.

 

Det vanskligste med GR-metoden har faktisk vært å få spist nok - har overhodet ikke vært sulten og har ikke følt at jeg har slanket meg. Den største forandringen er at det er mindre godis i helgene, og at jeg bruker mye mindre fete sauser nå enn før, mindre pasta og poteter, mere grønt.

 

Små-sprekker har det vært underveis, selvfølgelig. I november var det bare såvidt vekta flyttet seg nedover, selv om jeg ikke gjorde noe annerledes da. Jeg visste jo at vekta ville stå stille en periode etterhvert, men det var likevel kjedelig!

 

Så nå starter jeg året med nytt mot, og ønsker alle sammen et godt nyttår og lykke til :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...