Gå til innhold

Endelig på vei ned!


Gjest SkinnyMinnie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest SkinnyMinnie

Hei,

her er jeg, andre dagen i 2013 og føler dette er året for endring! Har fått det til en gang før, så nå skal det også gå! Jeg ser tilbake på 2012 som et år der hodet mitt ønsket å gå ned i vekt samtidig som hånden min stadig førte usunne saker inn i munn. Noe som førte til frustrerende og negative tanker rundt kropp og selvbilde. Jeg fortjener bedre, så 2013 skal bli annerledes. Utfordringen min er trening, men jeg skal ta meg i nakken og trene minst 2 ganger i uken. Og så er målet mitt null snop i ukedagene og søndag, kun en liten smak lørdag kveld. Jeg vil føre opp her en kort oppsummering av dagene som kommer, og håper jeg greier å gå ned i tiden fremover.

 

Jeg er 30 år, tobarnsmor i full jobb. 168 cm høy og 76.1 kg per dags dato. Vil ned til ca 60 kg. Om noen vil være med så er dere hjertlig velkommen til å joine denne tråden!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er året for forandring ja.. Jeg er 30 år, har 4 barn(gutt på 9,jente på 6 og tvillingjenter på 8mnd) er 171 cm og veier 85 kg. Mitt mål første mål er å gå ned 10 kg. Begynner på kurs til Tirsdag. Både gleder og gruer meg. Er medlem på treningssenter og har prøvd å trene 3 ganger i uken, men så kom julen:( Mitt største problem er vel at jeg spiser helt feil, og er veldig utålmodig. Kan spise riktig i 14 dager, og når jeg ser at jeg ikke går ned, så går jeg tilbake til gamle synder veldig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Hei! Så bra du også er igang! Jeg har samme "problem" som deg, med å være utålmodig, men denne gangen prøver jeg å ha et langtidsperspektiv på ca 6 mnd, så får jeg prøve å huske det de gangene jeg ikke går så raskt ned. Så bra du begynner på kurs da! Det blir nok ekstra motiverende, kanskje du kan skrive her om det er noen nyttige tips fra kurset? Har du noen treningsplaner?

 

Jeg føler jeg er i gang nå, har kuttet brød, sukker, pasta og ris. Spiser knekkebrød da, og en del frukt og mye grønnsaker til middag. Bare prøver å holde ut de første dagene, jeg syns alltid det blir lettere etterhvert. Må sikkert vennes av sukker også etter alt jeg spiste i jula!

Ellers trente jeg 20 min spinning igår, noe jeg ser på som en bra start. Og skal spinne litt ikveld også, slik at jeg kommer ordentlig igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve å dele litt fra kurset ja:) Målet mitt er å gå en tur hver dag, minst 3 km. Skal kjøpe meg skritteller imorra. Det vil nok gi litt ekstra motivasjon for å klare 10.000 skritt om dagen. Før jul trente jeg 3 ganger i uka på treningssenter. 2 dager body pump og 1 dag kondisjon. Men 1.juledag så gikk jeg på skøyter med barna og da skada jeg kneet mitt,så skal begynne med forsiktig trening til uka.

Jeg har begynt å lage Roede middager til hele familien,så håper at det også hjelper.

Skal ikke spise noe godteri på en stund,så får vi se hvordan det går. Målet er å gå ned 10 kg før 11 Mai(1 årsdagen til jentene mine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Det høres ut som et bra mål! Det bør du kunne greie det!

 

Her har helgen gått passelig greit. Det ble litt godis, men greide å unngå brød. Nå har jeg som en liten "challenge" å ha 5 dager uten søtsaker. :) Å endre livsstil er jo å bryte vaner og det går jo litt sakte i starten, men man må ikke gi opp! Imorgen skal jeg også spinne igjen! Deilig å være igang!

 

Lykke til med uka som kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carrieanne

Om noen vil være med så er dere hjertlig velkommen til å joine denne tråden!

:)/>

 

Jeg kaster meg på! Er 32 år, har to søte jenter på 8 og 4 år, er gift og i full jobb som lærer. Aktiv hverdag, men etter en ankelskade i sommer, har kiloene kommet sigende på. Nuh er jeg 93,1 kg (er 178 cm høy). Før sommeren vil jeg være 78 kg :)Har hund, så der er min trimmemotivasjon på plass. Jeg har veiedag mandag, når har dere andre?

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...