Gå til innhold

Anzbir og Mettemaxis slarvetråd


Gjest MetteMaxi
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest MetteMaxi

Hei hallo, er du her?

 

Her kan vi slarve om det vi vil, dere andre kan godt henge dere med.

 

Ja ej starta i går og i dag viste vekta -1,6 kg. etter jula med mye salt og feitt so er vel ikkje det so veldig rart.

Fellen er at man forventer like mye hver dag hehe, Vet så inderlig godt at det ikke er mulig, men i min iver i kamp mot kiloene og oppi mitt hode, lager det seg en skala. Og under veis der er det lett å gi opp når realiteten blir ett faktum.

 

Startdag: Onsdag 02.01.13

 

Vegedag tirsdag

08.01 > -3,8

 

Søndag trimma eg og vekta hadde gått opp med 100gr på mandag.

Mandag trimma eg og vekta var det samme som dagen før. Blir so forvirra av dette.

Går liksom meir ned når man sitte på ræva enn om man trimmer.

 

22.01>- 3,9Sjå kommentar :-((

29.01> -4,8

 

05.02>-6,3 totalt. går jo sakte men sikkert. Hadde en liten utskeielse på søndag kveld, men klarte fint å ta meg inn igjen. :-)

12.02> -7,6

19.02>

26.02>

 

OSV, OSV....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D/>/>

 

Mine resultater. Tirsdager er veie dag.

 

Uke1 -5,2

Uke2 -4,1

Uke3 -1,1

 

Jeg er også i gang med kampen mot kilo.

 

Vekta er på vei ned, men etter alt det rare jeg har spist i jula så er det ikke rart.

 

Heier på OSS!!!!! JIPPIIIIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nederst på innlegge mitt, at jeg har tatt den kampen før. :angry:

Men jeg har ikke så mange kilo nå. Bare så det er sagt. Jeg får finne ut hvordan jeg endrer på den. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helga over. Hvordan har det gått i helga?

Første veie dag nærmer seg med stormskritt. Jeg har snik titta så jeg jeg vet ca resultatet.

Overskuddet kommer straks sigende håper jeg. Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

ja det ser ikke mye lovende ut. Opp siste døgnet, etter å ha trimmet i går. Kansje enklere å sitte på ræva å la kiloa renne av.

Håper på ett bedre resultat i morgen.

 

Var til Kiropraktor i dag og han mener at svimmelheten kommer av krystallsyken. Han tok nokre grep og jeg skal følge opp dette. Håper på rask bedring.

 

Nå er spørsmålet....Tur eller ikke tur i dag...:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

Du oppdater første innlegget ditt du? Jeg skjønner lite. :knis:

Skel ikkje du oppdatere du da?

Går no berre inn å redigera. Enklare det enn å leite etter innlegg i heile tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ny helg! Helgene er dei verste, jeg blir så sliten å lysten på noe søtt! Hvordan er dine helger?

Men jeg skal bite tennene sammen for dette skal jeg klare!!! Jeg bestemmer over kroppen min! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

Da er det ny helg! Helgene er dei verste, jeg blir så sliten å lysten på noe søtt! Hvordan er dine helger?

Men jeg skal bite tennene sammen for dette skal jeg klare!!! Jeg bestemmer over kroppen min! :P/>

Reiste på tur fredag og var kjempeflink med maten, men ingen trimming. Lørdag vart det Ikea med kjøttboller, men prøvde å begrense meg resten av dagen. søndag var jeg flink også.

 

Vart megaskuffa når eg gikk på vekta søndag. Da vog eg det samme som forrige søndag. I går hadde eg gått enda meir opp, men i dag hadde eg gått litt ned igjen.

Fatter ikkje kva som har skjedd. Er fortsatt 1 kg tyngre enn fredags morgen :-(((((

 

Altså, en vekt nedgang på to uker på 3.9 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

Her skjer det absolutt ingen ting med vekta. Stressa vel litt mykje. Vege og måler og trimmer inni mellom.

 

Har fortsatt ikkje komt ned dit eg var før eg reiste på tur før forrige helg, men eg må vel berre smøre meg med tolmodigheit.

 

 

NB: Det eg skriver inn er ned i forhold til starten. Ikjje berre siste veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det absolutt ingen ting med vekta. Stressa vel litt mykje. Vege og måler og trimmer inni mellom.

 

Har fortsatt ikkje komt ned dit eg var før eg reiste på tur før forrige helg, men eg må vel berre smøre meg med tolmodigheit.

 

 

NB: Det eg skriver inn er ned i forhold til starten. Ikjje berre siste veka.

Ser no ut som du har gått ned 900g denne uka. Det er no kjempe bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

Ser no ut som du har gått ned 900g denne uka. Det er no kjempe bra! :D/>

 

nei eg har ikkje gått ned noke denne veka. Har berre slete med kiloa som kom på når vi var på tur forrige helg. Var lettare før vi reiste. Men hadde gått opp når vi kom heim derfor vart ikkje nedgangen registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei eg har ikkje gått ned noke denne veka. Har berre slete med kiloa som kom på når vi var på tur forrige helg. Var lettare før vi reiste. Men hadde gått opp når vi kom heim derfor vart ikkje nedgangen registrert.

huff sorry tenkte ikkje på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...