gadriana Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei og godt nytt år til alle dere som starter med ny mot på nyåret! Har et spm ang skritteller: Har kjøpt den via Grette Roede sin butikk, men den registrerer feil, hvor mange kcal forbrenner man på 10 000 skritt? Mvh Gabriela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei du! Hvor mange kalorier du forbrenner på 10000 skritt, avhenger av jobben som gjøres for å gå disse skrittene. Du forbrenner mer jo tyngre du er, jo fortere du går og jo høyere puls du får (f.eks i bratte motbakker). Du kan jo ta tiden du bruker på å gå 10000 skritt, og deretter registrere dette under "gange" med riktig hastighet inne på matdagboken. Har du pulsklokke, kan du bruke den i stedet for. For min del mener jeg å huske fra min skrittellerperiode at jeg brukte ca 90 minutter på å gå 10000 skritt. Nå ville det gitt meg et forbruk på rundt 400 kcal. Den gangen da jeg var større og i mye dårligere form, ga det meg kanskje 5-600 kcal. Lykke til med gåingen! Skritteller er en super måte å sørge for at man får nok aktivitet i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gadriana Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei du! Hvor mange kalorier du forbrenner på 10000 skritt, avhenger av jobben som gjøres for å gå disse skrittene. Du forbrenner mer jo tyngre du er, jo fortere du går og jo høyere puls du får (f.eks i bratte motbakker). Du kan jo ta tiden du bruker på å gå 10000 skritt, og deretter registrere dette under "gange" med riktig hastighet inne på matdagboken. Har du pulsklokke, kan du bruke den i stedet for. For min del mener jeg å huske fra min skrittellerperiode at jeg brukte ca 90 minutter på å gå 10000 skritt. Nå ville det gitt meg et forbruk på rundt 400 kcal. Den gangen da jeg var større og i mye dårligere form, ga det meg kanskje 5-600 kcal. Lykke til med gåingen! Skritteller er en super måte å sørge for at man får nok aktivitet i hverdagen :)/> Tusen takk for svar jeg var på treningssenter i dag og det visste seg at for ca 100 ckal så har man gått rundt 1300 skritt, så ja avhenger av hvor mye og hvor hardt man trener, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elekjeeee Skrevet Januar 7, 2023 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2023 Xenical slankepiller – https://specialmedassortment.com Ved å ta Xenical får jeg lønn som fortjent for slankinga! Har gått ned 11 kilo på 5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå