Gå til innhold

Fra lavkarbo til Grete Roede :)


Gjest Frk88
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har hatt en lavkarbo livsstil i nesten et og et halvt år, noe som har tatt fra meg 21 kg :)

 

Men nå er jeg lei av å telle karber og vil nå mine siste mål og fortsette livet mitt på et litt mer hverdagslig kosthold :)

 

Gleder meg til å bli kjent med dere og deres livsstil :)

 

Kom gjerne med tips til meg da jeg ikke vet så mye om Grete Roede.

 

Veier idag 71 kg. Mitt første mål er 65 kg før påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

Hei!

 

Har hatt en lavkarbo livsstil i nesten et og et halvt år, noe som har tatt fra meg 21 kg :)/>

 

Men nå er jeg lei av å telle karber og vil nå mine siste mål og fortsette livet mitt på et litt mer hverdagslig kosthold :)/>

 

Gleder meg til å bli kjent med dere og deres livsstil :)/>

 

Kom gjerne med tips til meg da jeg ikke vet så mye om Grete Roede.

 

Veier idag 71 kg. Mitt første mål er 65 kg før påske :)/>

 

Imponerende vektnedgang du har hatt, men hvor høy er du. Kansje du skulle være fornøyd med 71 kg.

 

Kan selvsagt være lurt å stabilisere vekten med en periode på Grete roede metoden.

 

Jeg ahr nå begynt på igjen. Siden sist jeg gikk på GR, har sidene forandret seg. JEG PLANLEGGER DAGEN I FORVEIEN. Skriver inn hva jeg skal spise. da er det mye enklere å lage til måltidene etter hvert. Har en minipc stående ved vekten på kjøkkenbenken. Grønnsaker i skåler å benken.Lett tilgjengelig.

 

Nok en gang gratulerer med vektnedgangen, det er nå kampen egentlig begynner. Det å holde vekten stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...