Gjest Frk88 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Hei! Har hatt en lavkarbo livsstil i nesten et og et halvt år, noe som har tatt fra meg 21 kg Men nå er jeg lei av å telle karber og vil nå mine siste mål og fortsette livet mitt på et litt mer hverdagslig kosthold Gleder meg til å bli kjent med dere og deres livsstil Kom gjerne med tips til meg da jeg ikke vet så mye om Grete Roede. Veier idag 71 kg. Mitt første mål er 65 kg før påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MetteMaxi Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hei! Har hatt en lavkarbo livsstil i nesten et og et halvt år, noe som har tatt fra meg 21 kg :)/> Men nå er jeg lei av å telle karber og vil nå mine siste mål og fortsette livet mitt på et litt mer hverdagslig kosthold :)/> Gleder meg til å bli kjent med dere og deres livsstil :)/> Kom gjerne med tips til meg da jeg ikke vet så mye om Grete Roede. Veier idag 71 kg. Mitt første mål er 65 kg før påske :)/> Imponerende vektnedgang du har hatt, men hvor høy er du. Kansje du skulle være fornøyd med 71 kg. Kan selvsagt være lurt å stabilisere vekten med en periode på Grete roede metoden. Jeg ahr nå begynt på igjen. Siden sist jeg gikk på GR, har sidene forandret seg. JEG PLANLEGGER DAGEN I FORVEIEN. Skriver inn hva jeg skal spise. da er det mye enklere å lage til måltidene etter hvert. Har en minipc stående ved vekten på kjøkkenbenken. Grønnsaker i skåler å benken.Lett tilgjengelig. Nok en gang gratulerer med vektnedgangen, det er nå kampen egentlig begynner. Det å holde vekten stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Frk88 Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Hei! Jeg er 176 høy. Skal ned litt til, men ikke så mye.. og etter det er det vell å finne en grei måte å leve hverdagene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå