Gå til innhold

Sulten tar meg. :)


Gjest Svisla
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk på kurs for snart to år siden og klarte fint målet mitt med å gå ned 9 kg. Dessverre fallt jeg gradvis tilbake til gamle vaner og lpå. meg 13 kg. Har nå bestemt at nok er nok ved å finne igjen bøkene og motivasjonen, men jeg sliter litt nå. Klarer fint å spise de 1600

kcl jeg skal men jeg går og er sulten hele tiden. Kan ikke huske jeg var det sist så er det riktig at man skal være sulten hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på kurs for snart to år siden og klarte fint målet mitt med å gå ned 9 kg. Dessverre fallt jeg gradvis tilbake til gamle vaner og lpå. meg 13 kg. Har nå bestemt at nok er nok ved å finne igjen bøkene og motivasjonen, men jeg sliter litt nå. Klarer fint å spise de 1600

kcl jeg skal men jeg går og er sulten hele tiden. Kan ikke huske jeg var det sist så er det riktig at man skal være sulten hele tiden?

 

Uff da, jeg sliter med å få i meg 1600 kcl, så jeg er mett hele tiden. Redd for at jeg legger på meg. :( har nok spist for lite slik at kroppen min har vært i sparebluss. Er spent på hvordan dette går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...