Gå til innhold

Kosthold og trening etter full bukplastikk


Anbefalte innlegg

Heisann! (ups...er ny her og ikke så kjent med hvordan jeg legger inn innlegg her)

 

 

 

Jeg er en dame på 38 år, som har to barn(14 og 17år) og hari mange år slitt med å veie for mye. Itillegg kom førstefødte med keisersnitt,og da ble magemusklene mine "kappet" i nedre del av magen. Ettersvangerskap nummer to var huden min såpass strekt at når kiloene gikk av, blehenget bare større.

 

Jeg har gått kurs gjennom Grete Roede og vært standhaftig påegenhånd, og til slutt var jeg innen BMIgrensen for å kunne ta bukplastikk.Dette gjennomførte jeg den 12.12.12 og må ta det med ro nå. Til min storefortvilelse og skrekk, så kryper kiloene opp, -fra å være aktiv daglig til åvære helt passiv er ikke helt bra for min kropp. Itillegg har jula og det denmedfører seg, ikke gjort saken bedre. Så nå må jeg gjøre grep for forandring oggå tilbake til "gamle vaner". Dessverre kan jeg ikke trene før 6.februar, men der er jo andre grep jeg kan gjøre.

 

 

 

Er der flere der ute som har vært gjennom full buk-plastikkog som sliter med å komme på rett spor igjen? Og forøvrig andre som rett ogslett vil ned noen kilo - hiv dere på tråden!

 

 

 

Oppmuntring, tips og råd både når det gjelder valg avmatvarer, mosjonering og livsstil mottas med takk :-)

 

Mayja

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...