Gå til innhold

Prokrastineringsbolla til knekkebrødoppskrift!


Gjest AnetteMT
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest AnetteMT

Regjeringstiden til prokrastineringsbolla er herved avsluttet.

 

Jeg er en evig utsetter. Alt har alltid blitt med tanken.

Den enkle tanken om at det skal gjøres, er blitt omgjort. Nå gjøres det, og spørsmålet er ikke lenger når skal jeg vurdere å begynne, det er blitt: hvorfor sitter du fortsatt stille å tenker på det?

 

En kort innføring i ting som nå er blitt satt i akutt båsen, og blir derfor akutt prioritert.

 

- På tide å dra fram matteboka.

Jeg har for lenge siden bestemt meg for hva jeg vil studere(øh... kanskje). Problemet har vært at det mangler to fag for at dette skal bli mulig og gjennomføre. Unnskyldningen som så langt har vært gyldig: Det nye skoleåret begynner jo ikke før til høsten.

Akuttprio forklaringa: Om jeg tjuvstarter nå på forhånd, blir det ikke mye lettere å møte til høsten da?

 

- Opprette en bankkonto. Det skal nemlig spares

Frøken M.T., om du skal studere, og leve en livsstil som faktisk gjør at du vil fullføre studiet, uten å gå inn i et seriøst forhold med mors kredittkort, er det på tide og planlegge.

Akuttprio forklaringa: Om det begynner med 500 kroner i måneden, er det plutselig 4000 til skolestart.

 

- Få bort alle de bolleingrediensene,og bytt de ut med en skikkelig knekkebrødoppskrift.

Altså, slutte å lyve for seg selv. Jeg er faktisk ikke fornøyd med hele kroppen min, selv om jeg yppig har fortalt meg selv dette. Ja, rompa er ikke så dum og puppene har også sin sjarm, men alt det andre har oppgjøretstime kommet for. 80 kg er for mye!

Akuttprio forklaringa: Selv om det er langt til målet, blir det ikke nærmere ved å tenke på det. 1, kommer tross alt før 25.

 

For å unngå at bolla, unnskyld knekkebrødet, blir for tørt, stopper jeg her. Tre punkt som lenge har vært i tankene, men som prokrastineringsbolla har skyvd bak, tar nå knekkebrødoppskrifta oppgjør med.

Jeg ønsker knekkebrødoppskrifta lykke til, og beklager til prokrastineringsbolla, men våre veier skilles her. Adieu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...