Gå til innhold

Min vei tilbake til trivselsvekta :-)


Gjest anki8219
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest anki8219

Da har jeg lest en del av hva dere andre her inne har skrevet, utrolig motiverende :-)

Så nå fikk jeg lyst å prøve meg litt selv :-)

Utrolig motiverende å lese hva dere andre har opnådd, og hvordan dere støtter hverandre på ferden, det er nok noe jeg selv kommer til å trenge masse av :)/>/>

 

Litt om meg:

Jeg er ei jente på 30 år, har en sønn på 4 år, som jeg er alenemamma til, noe jeg har vært helt siden jeg gikk gravid.

Jeg startet på et roede-kurs i slutten av 2011, men jeg valgte å avslutte på grunn av "sykdom", noe som var veldig kipt for det gikk veldig bra i starten.

Første kursdagen, og synet som viste seg på vekta den dagen var helt forfedelig, hele 126,8 kg. Men så raste jeg nedover -5 kg i løpet av de første ukene, noe som var utrolig gøy, og veldig motiverende..

Til og med søtsuget ble jeg kvitt på under ei uke, noe jeg ikke hadde trodd var mulig for meg..

Men de -kg jeg tok av på kurset kom veldig fort på igjen etter jeg avsluttet, og siden har vekta sakte men sikkert krypet oppover igjen.

Til jeg i dag endelig tørte å stille meg oppå den skumle vekta igjen, og i dag viste den hele 132,0 kg, noe som er helt forferdelig, dette går ikke an lengre, nå må jeg virkelig gjøre noe!!!

 

Jeg meldte meg inn her på fredag, men bestemte meg for å vente til i dag med å begynne, slik at mandager blir mine faste veiedager fremover.. Da kommer jeg til å skrive inn her hvordan det går, og hvor mye jeg har gått ned.. Jeg har registrer hva jeg har spist i dag, og kommer til å forsette med dette fremover, genialt egentlig, så mye lettere å holde styr på hva man faktisk putter i seg..

 

Hvis det er noen der ute som har lyst å slå følge meg meg på veien ned mot trivselsvekta, så er det bare å hive seg på :)/>/>

 

Jeg skal ned over 50 kg, så kommer nok til å bli her ei stund ;)/>/>

 

Tips og motivasjon motas med stor takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Velkommen skal du være! Kjekt med noen "nye fjes" her inne, det har vært veldig stille de siste månedene men hvis alle som har kommet inn de siste dagene blir litt aktiv kan det bli veldig kjekt. :)

Kjenner godt til sjokket med å se tallet på vekten. Selv startet jeg på 130 - riktignok begynner det å bli ganske lenge siden nå, men hadde et langt opphold i 2011 og begynte på igjen i mars 2012. Siden da har jeg gått ned rundt 17 kg, 30,1 kg totalt siden jeg var på mitt tyngste. Og jeg ser på det som en fordel at det har gått litt sent, for jo senere det går, jo lengre lever jeg med de endrede vanene mine som vil gjøre det lettere å holde på dem når jeg er ferdig å gå ned og skal stabilisere.

Et lite tips i forhold til matregistreringen - registrer gjerne på forhånd hvis du vet hva du skal spise, eller i løpet av dagen. Ikke vent helt til kvelden, for da kan det hende du oppdager at du har spist for lite, og det er ikke bra. Eller for mye, og når det allerede er spist er det vanskelig å få gjort noe med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Tusen takk for det, Krusmynte :)

Håper at det blir en del aktivitet her inne, hadde vært utrolig kjekt det :-)

 

Du har vært såpass mye du også ja, uff det er ikke noe særlig å være så tung nei. Skal bli godt å få gjort noe med det endelig..

 

Så utrolig flink du har vært da, over 30kg ned, det er jo fantastisk bra da :) Gleder meg veldig til jeg kan si det samme en dag :-)

 

Tusen takk for tipset, det skal jeg faktisk prøve ut. Er nok lurt å ha planen klar på forhånd.. Merket det både i går og i dag at det er litt vanskelig å få inn alt man skal ha inn i løp av en dag..

Skal bli veldig godt når jeg kommer inn i dette med kosten, og denne regestreringa, for har aldri testet ut dette før.

Sist skrev jeg i ei lita bok hva jeg spiste hver dag, men fikk jo ikke med meg helt kaloriforbruket å sånn på samme måte da..

Så dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Så kjekt å sjå at andre også byrja på livsstilsendringa si i går. Eg blir 40 år i sommar, og ser at eg har nokolunde samme startvekt som deg:) Så nå har eg fått nok, eg vil sleppa å drassa rundt på desse ekstra kiloane. Håpar å følgja med deg i denna tråden, og at me kanskje kan dela erfaringar, oppskrifter m.m vidare framøve. Blir spennande detta, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har nettopp startet forandringsprosjektet mitt. Jeg er også innom her for å hente inspirasjon og støtte. Min vekt er enda høyere enn din - men nå har jeg bestemt at det er siste gang jeg ser det tallet på vekta!

Det er flere her som har gjort en imponerende innsats i forhold til vekten sin. Spennende at det er folk her i ulike faser. For meg er det viktig å se at det virkelig går an.

Håper vi kan følge hverandre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Hei SiriSprett :)

 

Ja det hadde vært kjempe kjekt om vi kunne det :)

Jeg har bestemt meg for at denne gangen her skal jeg virkelig greie dette. Er lei av å gå rundt å føle at jeg er fanget i en diger kropp, så har fått nok av det. Aldri vært så tung som jeg er nå, rett og slett helt forferdelig..

Men nok er nok, og her skal det endring skje!!

 

Dette klarerer vi :)

 

Tusen takk, og masse lykke til du også :-)

Da har du også veiedag på mandager, el?

Kjenner det er litt spennende å dette her, ihvertfall når en føler seg så motivert på dette, og ekstra gøy å være flere sammen om dette, på hver sin kant.. Vi trenger den støtten vi kan få nå, er ikke liten jobb vi har foran oss heller akuratt, men et skritt av gangen, dag for dag, så kommer vi nærmere og nærmere målet, er jeg helt sikker på, så får det ta den tid det tar..

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Hei bonka :)

 

Ja hadde vært veldig gøy om vi kunne det :)

Tror det blir mye lettere hvis vi er flere å kan dra hverandre i riktig retning. For vet at det vil komme både oppturer og nedturer, og da er det godt å ha noen som opplever det samme, og vet hvordan det er, det er tøft å være stor, ingen tvil om det..

 

Dette greier vi :)

Gleder meg til følge med på hvordan det går med deg fremover, så får vi motivere hverandre så godt vi kan på veien :-)

Hvilken dag har du veiedag på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superida

Blir spennende å følge deg på veien nedover....

Jeg begynte på 112kg 2. Januar og på mandag nå var jeg 110.. Og to kg ned på 6 dager må jeg være fornøyd med....iallefall når jeg ikke har trent noe :)

Jeg lager ukesmenyer og det hjelper meg veldig....da kan jeg balansere mellom kjøtt,fisk og fugl og jeg bruker mye mer av maten i kjøleskapet.... ( har vært alt for flink til å kaste mat....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Hei Superida :)

 

2 kilo første uka det er jo knall bra da, man kan ikke noe annet enn å bli kjempe fornøyd da nei :) Er spent på hvor mye jeg går ned denne første uka her også, jeg gikk fort ned i starten forje gang når jeg startet på kurset i 2011, raste ned over 5 kg på 3 uker, det var gøy det, men all nedgang er god nedgang, så lenge det går den rette veien.. Men hjelper jo godt på når man ser at det man gjør virkelig virker..

Lurer på om jeg skal teste ut sånn ukesplan også, for sliter litt med å vite hva jeg skal spise for å komme opp i nok kalorier til den menyen jeg skal følge, men husker det fra sist gang også, brukte ei stund før jeg kom skikkelig inn i det, og etter det da gikk det litt på autoen i grunn.. Håper det blir litt sånn igjen denne gang også..

 

Blir spennende å følge med på deg og fremover da :)

Dette klarer vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Nå gjenstår det bare å komme trygt i gjennom denne helga, så blir det min første veiedag nå på mandag. Skal bli godt å bli ferdig med denne første uka, og jeg har en liten annelse på at vekta er på vei i riktig rettning, for jeg har vært veldig flink til å holde meg unna sjokolade,og andre usunnheter, som har vært mitt svake punkt, og det å spise på kvelden. Nå spiser jeg ikke etter kl 20. på kvelden, og det går faktisk veldig bra. Til og med søtsuget mitt er så og si borte, jeg er veldig spent på morgendagen, lørdag, om det er like borte da også, skal klare å holde meg unna, vil jo ha vekta med meg og ikke mot meg på mandagen, så dette skal og må bare gå bra :-)

Er forsatt veldig motivert om dagen. Det eneste som irriterer å holder meg litt igjen, er at jeg har vært syk nå snart over 1 mnd, helt forferdelig å gå rundt sånn, bronkitt og bihulebetenelse,influensa og det som er, så har ikke fått startet med noe særlig aktivitet akuratt, blir tett i pusten bare av å gå opp trappa her hjemme nå, og det er ille.. Men er bedre enn hva jeg var da, så det er positivt, da er det håp for meg å bli frisk igjen da. Ser virkelig frem til det, for da skal jeg starte på et treningsenter inne i byen, det har jeg gledet meg til lenge nå. Var der oppe en tur nå før jul, men hadde ikke mulighet til å starte opp når jeg har vært så syk så lenge, hadde ikke trodd det skulle sitte så hardt fast i systemet dette greiene her. Jeg skal også starte med å gå en del turer og sånn igjen, gjett om jeg gleder meg til lysere tider, denne mørke tiden er helt grusom, men man må jo gjennom det også, er bare sånn det er det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Ja da kom lørdan gitt, og i dag kom også søtsuget litt tilbake igjen, men i stedet for å kjøpe med meg ei stor sjokoladeplate og en chips pose, valgte jeg å kjøpe med meg nøtter, må inrømme at jeg tok med meg noen med hvit yogurt trekk på, dem er så god ;) ellers så ble det casewnøtter og andre nøtter.. Syns i grunn jeg har vært flink jeg, er tross alt første lørdagen, og alt med måte, er det noe som heter :P

Hadde meg et halvt glass med brus til middagen i dag, i stedet for å drikke opp ei hel flaske, så har skjedd noe med tanke gangen her ja,

endelig :-)

 

Men faktisk så lurer jeg litt på om jeg skal lage meg en sånn godteavtale, med 100 dager uten noe godterier, kaker og brus. Husker jeg hadde noen av de når jeg var liten, hadde en i familien som likte å utfordre oss, og da var det gjerne et halvt år av gangen, så fikk vi 1000 kr, dersom vi klarte å ikke spise noe godteri, brus og kaker. Denne gangen har jeg jo ikke noen som gir meg 1000 kroner dersom jeg klarer det, men har konkurranse instinktet inni meg, og liker å få til det jeg setter for meg, men det blir en utfordring da, men tenker kroppen min har veldig godt av å slippe unna det sukker tullet der i hundre dager.. Så får se hva det blir til, skal prøve å få med fetteren min på en sånn avtale også, da han bor hos oss midlertidlig nå frem til han finner seg en egen leilighet, vil nok hjelpe bra på det om han blir med også :) Han har også en del han skal ned i vekt, men ikke like mye å meg da, men han følger meg et stykke på veien i hvertfall, og det er jo bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Første lørdagen min har også gått ganske så greit. Har i dag vore på ein 3 timars fjelltur i området. Hærligt :) Eg har funne ut at eg sparar alle frimerka til lørdagen, og då brukar eg dei på lørdagsgodis. Eg har funne ut at eg kan bruka dei på 9 stk. skumbananer. Det høyres veldig lite ut, men faktisk så gjekk det veldig greit. Eg brukte himla lang tid på ei banan, sånn at "kosen" varte leeeeenge :rolleyes: Så for min del hadde det ikkje fungert å vore heilt vekke frå brus og snop. Eg føler at det blir litt "belønning" på lørdagen å bruka frimerka på snop.... Men heldigvis så e me ikkje like, og me finne sikkert ut ka som passar best for oss. Eg har også unt meg eit glass pepsi max i dag :D

 

Eg e litt forundra over at berre 6 dagar på slankeren, så har eg fått masse meir energi - og søtsuget e faktisk nesten vekke. Det høyres veldig rart ut. Sjokolade e bytta ut med kålrot og gulrot, og ska sei det e gjere susen. Glede meg veldig te å vega meg på mandag. Blir spennande å høyra kossen det går med deg :)

 

Lykke til vidare i helga, eg har ein utfordring i måro når eg skal i 4 års bursdag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Mandag og veiedag :)

I dag stopper vekta på 131,0.. Så det er ned - 1,0kg denne uka her. Må nesten si meg fornøyd med det, med tanke på at jeg nesten ikke har vært i noen form for aktivitet denne uka, er forsatt syk, og blir helt andpusten bare av å gå i trappa her hjemme.. Møkk med sånn kraftig bronkitt, men håper jo på å bli bedre snart da, sånn at jeg får kommet meg skikkelig i gang slik som jeg ønsker..

 

Målet mitt for neste veiedag, er å komme under 130 tallet, skal i hvertfall prøve så godt jeg kan,(liker ikke det høye tallet der, og vil ikke se det igjen på vekta mer).. Så det er jo en motivasjon i seg selv :)

Planen for denne uka blir å komme enda bedre inn i dette med faste måltider og rutiner, for det har vært litt vanskelig. Lage en ukesplan som jeg fikk tips av her, tror jeg nok kan være en veldig lur ide for meg, så det skal jeg sette meg ned å gjøre litt senere i dag :-)

Forsatt prøve å holde meg unna sukker, så langt det lar seg gjøre, (har ikke begynt på noe 100 dagers godteavtale enda, men vurderer det litt enda)men vi får se :-)

Jeg skal også prøve å få tatt meg noen gåturer, er i grunn veldig glad i å gå, men det er ikke like moro på det "bambipåisen" føret som vi har ute nå, er så glatt, at det er nesten livsfarlig å gå ute. Har vært å fått tak i brodder nå, så da skal det nok være litt tryggere å gå turer, men det er litt uvant å gå med sånne brodder når man ikke er vant til det, men det går seg nok til etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Hei SiriSprett :)

 

Ja er nok veldig smart å spare alle frimerkene til lørdan, og kose seg litt ekstra da, med god samvittighet :-)

Jeg kjenner at når først dette søtsuget endelig slipper taket, så er det en utrolig god følelse av kontroll. Men som jeg har lært av tidligere, så fort jeg får i meg dette sukkeret igjen, er det veldig lett og miste den kontrollen der igjen.

Men tenker nok etter en stund når jeg begynner å gå ned i vekt og begynner å føle meg litt mer vel, så vil det nok bli lettere det der og tenker jeg.. Men da får jeg stort sett mindre lyst på søtt, og velger bedre sunne snaks. Må si jeg gleder meg til å komme dit. Jeg har ikke noe trøbbel med å holde meg unna godteri, chips og brus, men det er den der forbaska sjokoladen, som jeg har vært veldig svak for nå i flere år. Kanskje jeg også skal begynne å knaske litt mere gulrøtter selv, sikkert lurt det på kvelden når søtsuget gjerne dukker opp.

Det er sant :)

 

Håper det gikk greit i 4-årsdagen i går da? Er noen prøvelser man skal igjennom altså, men vi klarer dette her :)

 

Nå er jeg spent med hvordan det har gått med deg på vekta i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anki8219

 

Har lest gjennom tråden din, og ser vi har mye felles.

Jeg startet livsstilsendringen min 1. Januar, og startet med 126,5 kg...

Varsom deg planer om å holde meg inne på dette forumet lenge, for denne gangen skal det gå og jeg skal ikke slanke meg, men endre livsstilen og miste de alt for mange ekstra kiloene.

Gleder meg til å følge deg fremover, det er så godt å høre historier fra folk der ute som vet hva det vil si å ha mange kg for mye, og som kjenner til de samme problemstillingene. Noen å få tips og ideer fra, og dele tanker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Hei Hk76 :)

 

Så koselig :)

Ja dette blir en livstilsendring ingen tvil om det, er det som skal til for å virkelig lykkes tenker jeg. For en ting er jo å gå ned så mange kilo, en annen ting blir jo å holde seg der når man endelig når målet sitt. Så skal man lykkes så er det nok dette som er tingen.

 

Kjenner jeg blir glad hver gang jeg ser det er noen inne på denne tråden ned over 40 kilo, og når det kommer nye navn inn, og jeg ser at dem som startet, forsetter å skrive inn hvordan det går, er veldig motiverende å se hvordan det går med dere andre også, og selv om det til tider er vanskelig, så holder man ut, det gir et ekstra kick på en måte, og skrur motivasjonen noen hakk opp, så det er veldig gøy, har virkelig lyst at alle skal lykkes dette året her, hadde vært så utrolig gøy :)

Kjenner også at det hjelper å se at andre også vet hvordan det er å være så stor, og hvordan det faktisk føles, for det er ikke bare bare alltid..

 

Men nå går vi jo snart lysere og lettere tider i møte, og det ser jeg virkelig fram til må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

I går var ein "full fart dag", så eg fekk ikkje tid til å svara deg. Hos meg blei det -1,9 kg, så her va det jubel i taket :lol: Hærligt å få ein sånn start. Trudde ikkje at det kom til å bli så mykje, pga bursdagen (det blei kun litt vaniljeis, eit pittelite brownisstykke og 2 ss med ein dessert + vatn i staden for brus)Trur eg har hatt god "hjelp" av all trimminga, då eg var på trening 5 dagar denna veka. Litt variert med trening blei det også, då eg va på zumba, vanngymnastikk, svømming, fjelltur og styrketrening. Har fått nokre kollegaer te å få meg med på treningane, så her går det unna. I helga skal eg på yoga-nybegynnarkurs, så det blir spennande.

 

Håpar det går fint med deg? Satse på at du blir frisk som ein fisk snart, og får komma deg på trening. Ska sei eg føle meg mykje meir opplagt om dagane når eg trenar. Me sjåast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Gratulere med supert resultat, SiriSprett :)

Det var en super start for deg ja. Kjenner det er trening som mangler her, er så klar for å komme i gang, men kroppen er bare helt kaputt, jeg prøver meg litt, men blir så tett og sliten av ingenting, helt pyton å gå sånn. Bronkitt og bihulebetennelse er noe drit..

Men har fått vært hos legen en tur i dag, for har gått syk nå i rundt

6-7uker, og hver gang jeg har følt meg bedre, har jeg kort tid etterpå blitt værre igjen.. De siste dagene har det ene øyet mitt blitt så rødt, fryktelig ubehagelig, så jeg var litt redd for at det kunne være at det var bihulebetennelsen som hadde spredd seg til øyet, og det var vist tilfellet også.

 

Så nå blir det en 10 dagers kraftig kur med antibiotika, og øyedråper i 3 dager. Så får virkelig håpe at dette tar knekken på infeksjonen i kroppen min.

Og etterpå det, da skal jeg i gang med trening, men må ta det med ro disse 10 dagene nå da, men det viktigste nå er jo å bli helt frisk :)

Så får jeg heller prøve å være ekstra flink med kostholdet, så går nok vekta ned litt til neste veiedag også :)

Syns mine -1kg var ganske bra jeg med tanke på at det bare var kostholdet, så å si null aktivitet..

Så blir spennende å se neste uke, dagene bare flyr nå for tiden, så er ikke lenge til det ;)

 

Nå skal jeg sette meg godt ned i sofaen, med en god kopp te og se Greys og Privat Praksis utover, tirsdagen er fast tvkveld for meg her :D

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citizen L

Hei!

Startet min nye livsttil 1.januar for å holde meg til klisjeen :)/>

 

Vekta startet på 120 kg, og på 2 uker har jeg gått ned til 117,1 kg. 3 kg ned er jeg fornøyd med. :)/>

Første delmål er 110 kg i mars, men skal ned til 70, så det er en lang vei å gå. Har veiedag på mandag jeg også.

 

Her i huset lager vi kun hjemmelaget mat, så det er ikke noe problem å lage sunn og god mat, og kontrollere kaloriene. Lager ukeplaner, og spiser variert. Problemet mitt tidligere var at vi ikke tok hensyn til alle kaloriene i fløte, sukker, hvetemel og slike produkter. Spiste litt godteri og chips omtrent hver dag, og minimalt med trening. Det er egentlig latterlig å holde på slik, å gamble med helsen sin.

 

Vi har en hund jeg forsøker å gå mye tur med, men sliter med senebetennelse under en fot, så det blir ikke mye turer for tiden. Skal børste støv av treningssykkelen denne uken, men skal ikke begynne med hardtrening. Jeg vil ned i vekt, så jeg kan begynne å trene.

 

Håper vi kan følge hverandres fremgang her inne. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Så bra at du har fått hjelp med bihulene og bronkitten. Eg var mykje plaga med bihulebetennelse før, men så opererte eg meg for dette i 2009 - og det har eg ikkje angra på. Har ikkje "bank i bordet" fått bihulebetennelse etterpå..... Så eg veit godt ka du slite med, og trening fristar iallefall ikkje.

Men du har jo vore kjempeflinke ang. kostholdet då. - 1kg på ei veka, uten å ha trent - det e kjempebra. Då har du vore flinke....

 

Nå skal eg ut og sei "hadebra" te tantejento mi, ho reiser til utlandet på fredag for å studere i 6 mnd. Å tenk å komt seg avgårde te sol og sommar. Det høyres jo kjempekjekt ut :rolleyes:

 

I dag har eg og minstemann vore på fjelltur i finaværet, så deiligt å komma seg ut i frisk luft og kjenna sola varma så smått. Glede meg enormt til våren :D

 

Du får ha ein god betring Anki8219, og nå når antibiotikaen virke så ska du sjå at alt blir så mykje betre..... Ha ein superduper onsdagskveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Hei Citizen L

 

Så flink du har vært da, -3kg på to uker er jo kjempe bra, forsetter du sånn så tror jeg ikke det skal bli noe problem for deg å nå delmålet ditt i mars skal du se :) Skal bli spennende å følge deg på veien :)

Dette klarer vi!!!

 

Du har helt rett det er ganske sykt å gamble med helsa sin sånn, men det kan være ganske vanskelig å komme seg ut av slike dårlige mønstre, som man gjerne har surret seg fast til i flere år, man må endre på tankemønsteret sitt. Inse at man har tatt feil valg tidligere, men at det ikke er forsent å gjøre noe med det nå. Det kjenner jeg, nå har jeg latt det gå for langt gang på gang, men denne gangen skal jeg virkelig greie å komme i mål, med å legge om hele livstilen til det bedre. Men kjenner det svinger litt, er veldig motivert men sloss veldig med meg selv til tider, er så kjedelig å ha en kropp som ikke er i form, når man allerhelst bare vil komme i gang med trening og det som er for å få gang på dette. Er lettere å ta sunne valg når man trener og bruker kroppen syns jeg, men prøver så godt jeg kan å holde ut her. Håper at antibiotikaen snart gjør jobben sin, så jeg kan blir frisk nok til å starte med trening jeg å :) Blir depremert av å gå sånn som dette..

 

Har lenge ønsket meg en hund selv, da må man ut på tur liksom, men har katter jeg da. Den ene hannkatten min er veldig glad i å bli med meg på tur ut i nabolaget her, da går han i bånd som en liten hund, lol, han liker det godt og er veldig flink, men det blir ikke det samme som å gå tur med en hund da :D Det er rasekatter jeg har, Bengal, fantastiske katter, er så morsomme, og kan læres opp til det meste, den ene tror faktisk at han er en hund til tider :)

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anki8219

Hei SiriSpett

 

Ja nå får vi håpe at denne antibiotikaen snart kan begynne å virke, kjenner jeg begynner å bli litt smårar snart, så drit lei sykdom nå, og i tilegg til at jeg ikke er bra, har guttungen min blitt syk, så han hoster og harker akuratt som meg, helt ekstremt at det skal være så mye på en gang.

 

Må si jeg syns det var mye lettere med kostholdet og det å spise hver 3 time, forje uke. Har slitt en del med at jeg spiser når jeg føler meg stresset, og da er det ikke alltid at jeg tenker over det før jeg faktisk har spist.

Det å være alenemamma til en liten gutt på 4 år (ingen far i bilde, så er helt alene meg og han)er tøft nok til tider, men det er ekstra stressfullt når han er syk samtidig som jeg ikke er bra selv. Så jeg sloss med meg selv veldig om dagene. Trøster meg med at dette snart er over, og at jeg snart er frisk som en fisk, og det samme med guttungen, slik at han kan få gå i barnehagen igjen om dagene. Stakar liten er ikke bare bare med en mamma som heller ikke er bra.

Får virkelig prøvd oss til tider. Men nå holder det syns jeg..

 

Sol og varme hadde virkelig vært noe nå ja, gleder meg så utrolig mye til våren, lysere tider, lettere til sinns, det skal bli deilig :)

 

Ble litt klaging her denne gangen, sorry for det, med det er jo sånn det er, oppturer og nedturer. Det som ikke dreperen det gjør en jo sterkere, så jeg gir meg ikke så lett :)

 

Ønsker deg ei flotte helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...