Gå til innhold

Trucker prøver seg på dagbok


Gjest trucker
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da er det 08.01.2013. Livet har virkelig endret seg siden sist jeg var på sidene her, var det i 2007 tro? Opp og ned og opp har det gått...

Starten var i mai 2006 og vekta da var hele 107,6 kg. Dit vil jeg aldri mer !!! Men så kom jeg faktisk ned til 66 kg og var såre fornøyd, så fornøyd at jeg det siste året ikke har vært på vekta...klærne gikk jo på ! Så kom den da, dagen jeg satte inn nytt batteri på badevekta og med bevende hjerte tråkket oppå. Hjelpe meg 82 kg!!! Jeg begynte pent å tenke, så handle, og den 3.1.2013 viste vekta 81,3 kg. Alle monner drar så jeg fortsetter. I dag viste vekta 80,1 kg. Jeg er jo aktiv, går i skogen ca 1,5 time med hunden mandag, onsdag og fredag. Så har jeg begynt på Innersvingen fitness for damer og går tirsdag, torsdag og søndag. Onsdag kveld har jeg linedance fra kl 18 til kl 21. Jeg er instruktør. Noe av dette må vel hjelpe når jeg samtidig tenker godt over hva jeg spiser. Dagboka her er en kjempehjelp til å være ærlig for seg selv. Målet mitt er å veie under 65 kg 01.07.2013 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det 08.01.2013. Livet har virkelig endret seg siden sist jeg var på sidene her, var det i 2007 tro? Opp og ned og opp har det gått...

Starten var i mai 2006 og vekta da var hele 107,6 kg. Dit vil jeg aldri mer !!! Men så kom jeg faktisk ned til 66 kg og var såre fornøyd, så fornøyd at jeg det siste året ikke har vært på vekta...klærne gikk jo på ! Så kom den da, dagen jeg satte inn nytt batteri på badevekta og med bevende hjerte tråkket oppå. Hjelpe meg 82 kg!!! Jeg begynte pent å tenke, så handle, og den 3.1.2013 viste vekta 81,3 kg. Alle monner drar så jeg fortsetter. I dag viste vekta 80,1 kg. Jeg er jo aktiv, går i skogen ca 1,5 time med hunden mandag, onsdag og fredag. Så har jeg begynt på Innersvingen fitness for damer og går tirsdag, torsdag og søndag. Onsdag kveld har jeg linedance fra kl 18 til kl 21. Jeg er instruktør. Noe av dette må vel hjelpe når jeg samtidig tenker godt over hva jeg spiser. Dagboka her er en kjempehjelp til å være ærlig for seg selv. Målet mitt er å veie under 65 kg 01.07.2013 :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Huff og huff, rakk ikke skrive i dagboken i går...eller, prioriterte anneledes heter det vel. Jeg gjorde riktige ting likevel selv om kcl inntaket sikkert er for lavt. Begynte dagen med min Cambridge, drakk litt for lite vann, gikk tur i skogen ...moderat gange ca 1 mil på 2 t. Kom tilbake og ny Cambridge. Kjente jeg var skjelven så til middag spiste jeg kyllingkubber naturell...200 gr samt salat. rett før jeg reiste på dansing tok jeg den siste Cambrigedosen og danset moderat i 3 timer.

Så nå da er det torsdag og veiedag. Vekta viser 80,2 kg og fra starten 3.1 har jeg gått ned 1,5 kg. Noen få cm er også borte. I dag skal jeg ikke noe særlig men det er Innersvingentrening i en time i kveld. Sol og flott vær gjør at jeg muligens går ut på tunet og leker litt med rockeringen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest HermineH

God morgen :)/> Huff og huff, rakk ikke skrive i dagboken i går...eller, prioriterte anneledes heter det vel. Jeg gjorde riktige ting likevel selv om kcl inntaket sikkert er for lavt. Begynte dagen med min Cambridge, drakk litt for lite vann, gikk tur i skogen ...moderat gange ca 1 mil på 2 t. Kom tilbake og ny Cambridge. Kjente jeg var skjelven så til middag spiste jeg kyllingkubber naturell...200 gr samt salat. rett før jeg reiste på dansing tok jeg den siste Cambrigedosen og danset moderat i 3 timer.

Så nå da er det torsdag og veiedag. Vekta viser 80,2 kg og fra starten 3.1 har jeg gått ned 1,5 kg. Noen få cm er også borte. I dag skal jeg ikke noe særlig men det er Innersvingentrening i en time i kveld. Sol og flott vær gjør at jeg muligens går ut på tunet og leker litt med rockeringen min.

 

 

Hei Trucker - er du der? Ser du er i gang igjen? Jeg klarte å ta av 1,3 siden sist tirsdag... veldig happy med det. Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...