Gå til innhold

"Rar" i hodet 2. dagen på Roede-meny


Gjest Serephina
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Serephina

Jeg er i dag på min andre dag med Roede meny og dermed også min andre dag uten cola. Jeg har drukket ca 1 liter pr dag i laaang tid. I dag er jeg helt rar og susete i hodet. Kjennes ut som jeg ikke klarer å tenke klart. Har i tillegg veldig vondt i hodet. Er dette pga at kroppen ikke har fått alt sukkeret fra colaen som den pleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

Jeg er i dag på min andre dag med Roede meny og dermed også min andre dag uten cola. Jeg har drukket ca 1 liter pr dag i laaang tid. I dag er jeg helt rar og susete i hodet. Kjennes ut som jeg ikke klarer å tenke klart. Har i tillegg veldig vondt i hodet. Er dette pga at kroppen ikke har fått alt sukkeret fra colaen som den pleier?

 

Det kan like gjerne være coffeinen i colaen som gjør det. Kansje du kan prøve med pepsimax eller cola light en periode.

Jeg vet at det ikke er bra med pepsimax, men hva er egentlig bra? jeg bruker den når søtsuget melder seg. Godteri er vel heller ikke bra.

 

Denne tilstanden går over om man holder ut altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det kan like gjerne være coffeinen i colaen som gjør det. Kansje du kan prøve med pepsimax eller cola light en periode.

Jeg vet at det ikke er bra med pepsimax, men hva er egentlig bra? jeg bruker den når søtsuget melder seg. Godteri er vel heller ikke bra.

 

Denne tilstanden går over om man holder ut altså.

 

 

Jeg hadde det slik da jeg sluttet å røyke for 4-5 år siden (Rockstar!!!), det var som å ha solbriller, hjelm og hørselsvern innendørs. Jeg var helt idiot. Tipper det er litt det samme, kroppen har rett og slett ikke fått dopet sitt. Det går over!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...