Gå til innhold

ned 20-30 kilo.fredag 24.02.


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

ja da var fredagen her og jeg er tilbake etter nok en dårlig periode.jeg har rett og slett hatt en gi opp uke.men kjempet meg tilbake og nå skal jeg trimme i helga...jeg har egentlig veiedag på mandag.men tar det i dag siden ikke jeg gjorde det på mandag.vekta stoppet faktisk på 118,9 så jeg har klart det utrolige og gå ned på disse dagene jeg har gitt beng.jeg er fornøyd med det.håper det går bra for dere andre og ønsker dere en fin helg..

håper på masse fint vær i helga så jeg får kjørt stavene en del i helga.skal slite di ut...he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lkt26: Så flott at du likevel har gått ned! Håper det ga deg nok motivasjon til at du fortsetter på den rette veien! Hvis man har levd asketisk og sunt en tid, kan kroppen bli lurt når man da hiver inn på med usunn og for mye mat, og man går mye ned i stedet fro opp. Men dette vil bare skje hvis man har vært flink en god stund, og utskeielsen ikke varer mer enn noen få dager. Har opplevd dette selv, på kurs "for lenge siden". Ikke noen lur "strategi" tror jeg, siden det for meg er lett å fall helt tilbake til gamle synder når jeg først har skeiet ut noen dager, men kan jo være motiverende også, som for deg nå! Og så lenge det er "uhell" som førte noe bra med seg, så kan du være glad for nedgang og ta det med deg videre.

 

Her går det greit, har sittet og skrevet inn dagsrapporter (skriver de inn i ei kladdebok først, har ikke anledning til å sitte ved dataen for hvert måltid) of ett par dager, og jammen tar det tid. Syns det tar tid å skrive bare fro en dag også. Skulle ønske at de hadde klippe/lime funksjon på sidene, hadde spart så mye tid, og jeg hadde vært flinkere til å føre inn!

 

Har planer om husarbeid og trim i dag. Ukens eneste fridag er jammen ingen fridag! Da skal huset shines!

 

Nå er jeg spent på mandagens målinger. Føler meg "struttende" over magen, og skjønner ikke det. Har vært veldig flink denne uken i matveien, så det er ikke pga for myue mat! Kan det være forrige uke som viser seg nå?? Noen som vet? Snikveier meg hver dag - som vanlig - og ligger om ikke annet 0,6 under det vekta viste på mandag, men altså 0,4 over det den viste på tirsdag... Søndag må visst bli vanndag, hvis jeg skal komme under 82,6...

 

Ha en fin dag, og ei fin helg til dere som ikke kommer innom her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig, så er jeg veldig fornøyd med meg selv! Men etter veiingen i går....kjenner at jeg egentlig er litt lei meg og litt oppgitt! Her har jeg gått på støylen og svettet og pest oppover i 1t 30 min. på søndag, trent aerobick i 1t på onsdag og gått på støylen igjen i går.....og så viser vekta 2oog mer enn forrrige torsdag! Vet at jeg har gått ned...for min egen badevekt visete 80,3 kg torsdag morgen og rett før jeg skulle på kurs viste den 82,3!! irriterende. siste veiing viste den 82,1!!! Skitt! Det var jammen dumt å gå på fjellet og svette og slite slik...med påfølgende vannpåfylling! I dag tidlig viste vekta igjen 80,3! Så jeg har hatt et vekttap.....men......alle trøster og sier at det er normalt......men altså, jeg blir litt deppa. Men jeg gir ikke opp og skal fortsette og trimme like mye, men hvorfor kan jeg ikke få DET vekttapet da? Har 1 veiing igjen på kurset og jeg har ikke gått ned mer enn 3,7kg!!! Sukk, har nå meldt meg på kurs nr 2 da!!Sakte men sikkert er bra sies det!! Men humøret er litt labert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

I forrige uke snek det seg på en kilo +, denne uken er halvparten borte dvs. jeg er fortsatt 0,5+ i forhold til for 2 uker siden. Får bare fortsette å være flink pike :(

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Her er det ett nydelig vær!! Man må bare være ute i slikt vær; vaskebøtter og støvsuger løper ingen steder, men med været vet man aldri.. Så her blir det en kjapt lunch, så ut i solen å gå tur:) Gir jo en extra motivasjon når man merker dagen er lysere, våren nærmer seg med stormskritt. DEILIG:)

Jeg er selvfølgelig spent om vektnålen har bevegd seg nedover til mandagen; har ett ønske om mye ned- men realistisk er jeg fornøyd med alt bare det er ned;; også noen gram.

 

Queen:- takk for det flotte innlegget ditt om onsdagen; satte stor pris på det:)

Takker for all mulig motivasjon av alle på sidene våre, det hjelper

 

Ha en flott fredag!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei folkens.

 

Fortvil ikke fordi om dere har gått opp noen hundre gram, jeg vet det er pyton, selv har jeg snikveiet meg i dag og det var opp 3 kilo hehe jeg kunne ikke annet enn å le. Jeg fikk mensen i går og da bærer det rett til himmels på vekten. Vi får se på Mandag hva min kjære venn vekten viser da.

 

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det greit at jeg blir med på denne tråden. Antall kilo stemmer godt med hva jeg skal ned. Har klart å gå ned, men har også klart aldeles utmerket å gå opp igjen også.

Trenger litt spark bak nå, orker ikke være så stor og oppgitt over meg selv. Blir ikke mye trim, sitter med beinet i gips og har veid meg med den. På den andre siden blir jo det bra om noen uker, da blir vektnedgangen kraftig.

Sitter å tenker at nå må jeg greie å gjennomføre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, astra! selvsagt kan du være her sammen med oss! Vi tar imot alle nye med åpne armer. Det ser ut for at alle som er her inne har noe positivt å si om dette nettstedet. Vi oppmunterer og får oppmuntringer ,gir og får tips. Alle sliter vi litt imellom og når vi ikke gjør det, ødsler vi av vår motivasjon. Så velkommen inn i varmen! og som du sier, det kan bli spennende ektnedgang når gipsen går av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint, men fy søren så tungt det er å komme igagn igjen! Burde sikkert tømt huset for all snop, men det går ikke familiemedlemmene med på. I og for seg må jeg lære å leve med alle fristelsene uten å måtte spise de, men det er ikke helt lett. Måtte sitte litt på kjøkkenet for meg selv og furte litt i går, men ser lysere på tilværelsen i dag. Kvelden er den værste tiden, da er jeg vant til å sitte å småspise hele tiden.

Ja, ja, nå er det vår, nye tider og forhåpentligvis nye vaner. Jeg veier meg lørdager, så det blir spennende å se om det skjer noe når jeg sitter så mye som jeg gjør nå.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...