Gå til innhold

24 år og ned 24 kg!


Gjest LindaM88
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest LindaM88

Hei alle sammen!! :)/>/>

 

Startet min "ned i vekt - kom i form" reise mandag denne uken!

Har vel som mange andre en form for nyttårsforesett, og har fryktelig lyst til å lykkes! :D/>/>

 

Jeg er ei jente på 24 år som nå veier 85 kg! :o/>/>

 

I høst hadde jeg noen tunge personlige stunder som førte til at jeg det siste halve året har gått opp 10 kg! Fullstendig uaktuelt!! Så nå er jeg i gang, med godt mot! :)/>/>

 

Har ikke ett mål for når jeg liksom skal være i mål med vektnedgangen, men å være litt bikinifin hadde ikke vært dumt! B)/>/>

 

Noen andre som nylig har startet og skal gå ned en del kg??

Spennende greier dette her! igår kjøpte jeg meg en brukt tredemølle, så nå er det bånn gass! :D/>/>

 

Lykke til alle der ute! :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også nettopp startet på min lange vei nedover i vekt. Jeg startet 31.12, på Roede Ung nett kurs. Håper vi kan motivere hverandre :)/>

 

Jeg er 19 år, og veier 88,5 kg, og ønsker å gå ned 24 kg totalt. Til nå har det vært spennende, men også veldig krevende, ettersom jeg er en veldig travel jente. Jeg håper på å ha gått ned minst 12 kg til sommeren, hadde vært veldig greit å hatt litt mindre mage, når sommeren kommer.

 

Lykke til, til deg også! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei!

 

Jeg har også nettopp startet på min lange vei nedover i vekt. Jeg startet 31.12, på Roede Ung nett kurs. Håper vi kan motivere hverandre :)/>/>

 

Jeg er 19 år, og veier 88,5 kg, og ønsker å gå ned 24 kg totalt. Til nå har det vært spennende, men også veldig krevende, ettersom jeg er en veldig travel jente. Jeg håper på å ha gått ned minst 12 kg til sommeren, hadde vært veldig greit å hatt litt mindre mage, når sommeren kommer.

 

Lykke til, til deg også! :)/>/>

 

Hei anniiee!

 

Hvordan synes du det går med nett kurs? Er det bra? :) Har selv ikke prøvd det faktisk, jeg bruker bare gratis versjonen. Håper jeg skal klare det uten kurs, men blir det for tungt akter jeg å melde meg på et kurs! :)

 

Hvordan går det med vekttapet? Jeg har første veiedag i morgen! Veldig spennende! :blink: Har ikke fått trent noe nå i helgen, ettersom jeg har fått vannblemmer under begge ben, etter litt for hard start på tredemølle! :P

 

Håper du har hatt en flott helg anniiee! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anniiee!

 

Hvordan synes du det går med nett kurs? Er det bra? :)/> Har selv ikke prøvd det faktisk, jeg bruker bare gratis versjonen. Håper jeg skal klare det uten kurs, men blir det for tungt akter jeg å melde meg på et kurs! :)/>

 

Hvordan går det med vekttapet? Jeg har første veiedag i morgen! Veldig spennende! :blink:/> Har ikke fått trent noe nå i helgen, ettersom jeg har fått vannblemmer under begge ben, etter litt for hard start på tredemølle! :P/>

 

Håper du har hatt en flott helg anniiee! :)/>

 

 

Hei hei! :)

 

Jeg synes egentlig det har gått veldig greit med nettkurs, men tror kanskje det hadde vært enklere å gått på møter en gang i uken for å møte andre mennesker som også skal ned i vekt. Jeg går inn i min 3 uke på kurs nå, og hadde veiedag i dag.

 

Jeg har ikke hatt store vekttap, noe jeg synes er litt dumt. Hadde håpet jeg skulle klare å gå ned i alle fall 1 kg i uken. Jeg har heller ikke trent noe særlig i helgen, men gikk en lang tur i går (søndag). Jeg har ikke kommet skikkelig i gang med treningen enda, eller jeg bruker spinningsykkel tre ganger i uken, men har ikke begynt med styrketrening. Sliter med ankelskader i begge ankler, så vet ikke helt hvordan jeg skal trene, har du råd?

 

Hvordan gikk det på vekta i dag? Hadde du ett stort vekttap?

 

Han en fin kveld! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei hei! :)/>

 

Jeg synes egentlig det har gått veldig greit med nettkurs, men tror kanskje det hadde vært enklere å gått på møter en gang i uken for å møte andre mennesker som også skal ned i vekt. Jeg går inn i min 3 uke på kurs nå, og hadde veiedag i dag.

 

Jeg har ikke hatt store vekttap, noe jeg synes er litt dumt. Hadde håpet jeg skulle klare å gå ned i alle fall 1 kg i uken. Jeg har heller ikke trent noe særlig i helgen, men gikk en lang tur i går (søndag). Jeg har ikke kommet skikkelig i gang med treningen enda, eller jeg bruker spinningsykkel tre ganger i uken, men har ikke begynt med styrketrening. Sliter med ankelskader i begge ankler, så vet ikke helt hvordan jeg skal trene, har du råd?

 

Hvordan gikk det på vekta i dag? Hadde du ett stort vekttap?

 

Han en fin kveld! :-D

 

Heia! :)

 

Okey, man får gjerne litt mer press på seg da ja, når man treffes en gang i uken. Får du mye oppfølging frå trener og sånn? Har en jobb kollega som akkurat har begynt på kurs, så får litt info der i fra.. :P

 

Jeg har også hatt et håp om å gå ned 1 kg i uken! Rekner med det går noen uker, men stopper sikkert opp andre.. :/ Jeg hadde veiedag idag, gikk frå 85.3 forrige tirsdag til 83.7 idag -1.6 kg! :D Så det var gøy!

Du er jo kjempe flink som bruker spinningsykkelen 3 ganger i uken! Jeg gikk på tredemølla 4 ganger forrige uke, skal på min første spinningtime i morgen.. Styrketrening har jeg ikke gjort noe av selv enda, men bør jo komme i gang med det også.

Du kan jo trene endel styrke øvelser uten for stor belastning på ankler. Vet ikke om du har tilgang til treningsstudio, eller noe utstyr hjemme? Jeg tenkte å ta litt enkle øvelser hjemme, som armhevinger, planken, sit-ups, "sånn øvelse der du står på alle fire og løfter annenhver bein/arm" osv.... På treningssentre har de jo mange fine apparater som trener styrke, uten for mye belastning på ankler :) Svømming er jo også veldi bra! Det kunne jeg tenkt meg, men har ikke tilgang på det her jeg bor dessverre.

 

Nå har jeg akkurat hatt meg en deilig liten fruktsalat! Håper kvelden din er fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :)/>

 

Okey, man får gjerne litt mer press på seg da ja, når man treffes en gang i uken. Får du mye oppfølging frå trener og sånn? Har en jobb kollega som akkurat har begynt på kurs, så får litt info der i fra.. :P/>

 

Jeg har også hatt et håp om å gå ned 1 kg i uken! Rekner med det går noen uker, men stopper sikkert opp andre.. :/ Jeg hadde veiedag idag, gikk frå 85.3 forrige tirsdag til 83.7 idag -1.6 kg! :D/> Så det var gøy!

Du er jo kjempe flink som bruker spinningsykkelen 3 ganger i uken! Jeg gikk på tredemølla 4 ganger forrige uke, skal på min første spinningtime i morgen.. Styrketrening har jeg ikke gjort noe av selv enda, men bør jo komme i gang med det også.

Du kan jo trene endel styrke øvelser uten for stor belastning på ankler. Vet ikke om du har tilgang til treningsstudio, eller noe utstyr hjemme? Jeg tenkte å ta litt enkle øvelser hjemme, som armhevinger, planken, sit-ups, "sånn øvelse der du står på alle fire og løfter annenhver bein/arm" osv.... På treningssentre har de jo mange fine apparater som trener styrke, uten for mye belastning på ankler :)/> Svømming er jo også veldi bra! Det kunne jeg tenkt meg, men har ikke tilgang på det her jeg bor dessverre.

 

Nå har jeg akkurat hatt meg en deilig liten fruktsalat! Håper kvelden din er fin! :)/>

 

 

Hei igjen :)

 

Wow, -1,6 kg er mye. Du har vært kjempeflink!! Hva er hemmeligheten din? Skulle gjerne godt ned like mye i uken jeg også. Jeg har godt ned -0,6 kg på det meste, ikke helt fornøyd med det!

 

Gjennom nettkurset før jeg kursbrev hver uke på min brukerprofil. Men, før jeg får kursbrev må jeg svare på noen spørsmål, og skrive om hvordan uken har vært, hva som funker, hva som ikke funker osv. Ut i fra det, får jeg tips fra min kursleder om hva jeg burde gjøre annerledes og slike ting. Min kursleder har også vært veldig flink til å motivere meg, i alle fall frem til nå. Hvis det er noe jeg lurer på, så kan jeg bare sende henne en mail, så får jeg svar ganske kjapt, veldig greit!

 

Du er jammen meg flink :) Hvor lenge springer/jogger du på tredemølla om gangen? Jeg er ikke medlem i treningssenter nei, men vurderer å skaffe meg både medlems skap og en personlig trener. Jeg har en treningsstrikk, rockering og en mini circle hjemme. Å rocke med rockeringen er gøy. Treningsstrikken vet jeg ikke hvordan jeg skal bruke skikkelig. Og, svømming er bra møte å trene på, men jeg har aldri vært glad i klor vann, så dette passer ikke helt for meg. Men takk for tipset :) Hvor bor du, ettersom du ikke har tilgang til basseng? Er du medlem i ett treningssenter, eller klarer du å trene på egenhånd?

 

Ha en fortsatt fin kveld, og en strålende dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei igjen

 

Wow, -1,6 kg er mye. Du har vært kjempeflink!! Hva er hemmeligheten din? Skulle gjerne godt ned like mye i uken jeg også. Jeg har godt ned -0,6 kg på det meste, ikke helt fornøyd med det!

 

Gjennom nettkurset før jeg kursbrev hver uke på min brukerprofil. Men, før jeg får kursbrev må jeg svare på noen spørsmål, og skrive om hvordan uken har vært, hva som funker, hva som ikke funker osv. Ut i fra det, får jeg tips fra min kursleder om hva jeg burde gjøre annerledes og slike ting. Min kursleder har også vært veldig flink til å motivere meg, i alle fall frem til nå. Hvis det er noe jeg lurer på, så kan jeg bare sende henne en mail, så får jeg svar ganske kjapt, veldig greit!

 

Du er jammen meg flink :)/>/>/> Hvor lenge springer/jogger du på tredemølla om gangen? Jeg er ikke medlem i treningssenter nei, men vurderer å skaffe meg både medlems skap og en personlig trener. Jeg har en treningsstrikk, rockering og en mini circle hjemme. Å rocke med rockeringen er gøy. Treningsstrikken vet jeg ikke hvordan jeg skal bruke skikkelig. Og, svømming er bra møte å trene på, men jeg har aldri vært glad i klor vann, så dette passer ikke helt for meg. Men takk for tipset. Hvor bor du, ettersom du ikke har tilgang til basseng? Er du medlem i ett treningssenter, eller klarer du å trene på egenhånd?

 

Ha en fortsatt fin kveld, og en strålende dag i morgen!

 

Good dag! :)/>

 

Ja, jeg er veldi fornøyd med 1.6 kg, men er veldi spent på om det blir noe nedgang denne uken da, eller om det stopper opp!

Så lenge vekta di går på ned så er jo det bra uansett! :)/> Men skjønner jo, jeg vil jo helst ned 10 kg på en uke liksom :P/>/> Haha.. Hvor mange kalorier ligger du på om dagen? Jeg ligger på rundt 1500, er veldi streng på det. Så drikker jeg MYE vann! Går rundt med en flaske hele dagen, noe som resulterer i mye do gåing, men det får bare være :P/>/>

 

Så greit å ha en kursleder som svarer på alle spørsmålene du måtte ha, og ikke minst som hjelper deg med motivasjonen, det kunne jeg absolutt trengt av og til også.

 

Hva er planene dine med trening denne uken? :) Jeg pleier å gå/jogge på tredemølla fr 30-60 minutter, alt ettersom hvor god tid jeg har. Prøver å trene på morgenen før jeg drar på jobb, for da er det liksom gjort. Jeg er heller ikke medlem av noe treningssenter, har tredemølle, matte, hoppetau og rockering ;)/>/> hjemme. Tenkte jeg skulle se om jeg fikk det til uten å melde meg inn, men har også en idrettshall i nærheten som har noen spinningtimer og sånn i uken. Det er nesten gratis, så tenkte å prøve litt der.

 

Personlig trener hadde vært ideelt, men det er jå så innmari dyrt!! Dessverre. Men det er sikkert kjempe motiverende og gøy! :)

 

Det er vel basseng her, med "familiebading" å slike ting, men er ikke så enkelt å gå der for å trene svømme ilag med alle familiene! Bor litt på bygda, hehe. På vestlandet, mellom Bergen og Stavanger. Hvor bor du da? :)

 

Nå skal jeg snart avgårde på min første spinningtime, hjelpes!

 

Håper du har hatt en fin dag, og ha en fortsatt nydelig kveld! :D/>/> Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good dag! :)

 

Ja, jeg er veldi fornøyd med 1.6 kg, men er veldi spent på om det blir noe nedgang denne uken da, eller om det stopper opp!

Så lenge vekta di går på ned så er jo det bra uansett! Men skjønner jo, jeg vil jo helst ned 10 kg på en uke liksom Haha.. Hvor mange kalorier ligger du på om dagen? Jeg ligger på rundt 1500, er veldi streng på det. Så drikker jeg MYE vann! Går rundt med en flaske hele dagen, noe som resulterer i mye do gåing, men det får bare være

 

Så greit å ha en kursleder som svarer på alle spørsmålene du måtte ha, og ikke minst som hjelper deg med motivasjonen, det kunne jeg absolutt trengt av og til også.

 

Hva er planene dine med trening denne uken? :) Jeg pleier å gå/jogge på tredemølla fr 30-60 minutter, alt ettersom hvor god tid jeg har. Prøver å trene på morgenen før jeg drar på jobb, for da er det liksom gjort. Jeg er heller ikke medlem av noe treningssenter, har tredemølle, matte, hoppetau og rockering ;) hjemme. Tenkte jeg skulle se om jeg fikk det til uten å melde meg inn, men har også en idrettshall i nærheten som har noen spinningtimer og sånn i uken. Det er nesten gratis, så tenkte å prøve litt der.

 

Personlig trener hadde vært ideelt, men det er jå så innmari dyrt!! Dessverre. Men det er sikkert kjempe motiverende og gøy! :)

Det er vel basseng her, med "familiebading" å slike ting, men er ikke så enkelt å gå der for å trene svømme ilag med alle familiene! Bor litt på bygda, hehe. På vestlandet, mellom Bergen og Stavanger. Hvor bor du da?

 

Nå skal jeg snart avgårde på min første spinningtime, hjelpes!

 

Håper du har hatt en fin dag, og ha en fortsatt nydelig kveld! Stå på!!

 

 

Heisann :)

 

Jeg er enig med deg, så lenge pila på vekte går til venstre, så skal jeg ikke klage. :) Jeg jukset litt i dag, og gikk på vekta selv om jeg ikke har veiedag, og den viste det samme som på mandag. Så nå er jeg litt små nervøs for at når jeg har veiedag på mandag, så viser vekten det samme som mandagen før.

 

Jeg følger Meny 2, som vil si at jeg kan spise 1600 kcal + 200 om dagen. Men, jeg prøver å ligge på 1600, det hender at jeg av og til går litt over, men jeg har jo 200 kcal til rådighet, så det er ikke noe stort problem. 1500 kalorier til dagen ja, da ligger vi nesten likt :P hehe.. Jeg har også blitt flinkere til å drikke vann nå enn før, har alltid en flaske i vesken. Av og til overdriver jeg litt med vann drikkingen også. Jeg har også blitt veldig glad i melk, noe som jeg ikke drakk (i det hele tatt) før jeg begynte på kurs.

 

Jeg har ikke noe særlig treningsplan for uken. Men, på mandag spinnet jeg på spinningssykkelen i 30 min + 30 min rask gange + 30 min styrketrening. Tirsdag hadde jeg treningsfri, men jeg var på IKEA, så det er jo trening bare det, blir mye gåing der. I går brukte jeg spinningssykkelen i 20 min + 20 rask gange + 20 min styrketrening. I dag tenkte jeg å ta meg en joggetur ute. Jeg og noen venner har lastet ned enn trenings app, der vi kan "konkurrere" mot hverandre, og gi hverandre tilbakemeldinger. Vi kan også se hvor langt/hvor lenge dem du har "lagt til som venn" har trent, så denne app-en hjelper på motivasjonen, ettersom jeg hater å tape. Egentlig er det ikke en konkurranse, men vi har bestemt oss for å gjøre det om til en konkurranse, og se hver som løper/jogger lengst osv .. Blir spennende!

 

Jeg synes du har vært flink med treningen, stå på! Å trene før jobb er jo smart da, som du sier så er du ferdig med det. Men, du får også mer energi av det, (har jeg hørt). Ja, jeg forstår hva du mener angående det med bassenget. Men spinningstimer hørtes gøy ut da. Du får jo møte andre mennesker, samtidig som du trener. Virker kjempe gøy!! Håper spinningtimen går bra, masse lykke til! :)

 

Hva synes du har vært de største utfordringene til nå? Og, har du satt deg delmål? I såfall, hvordan "ser" de ut?

 

Jeg bor ca 20-25 min fra Stavanger, mot Bergen. Du kjører gjennom kommunen jeg bor i, dersom du kjører Bergen. ;)

 

Håper du får en fin kveld, du er flink, fortsett sånn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Heisann

 

Jeg er enig med deg, så lenge pila på vekte går til venstre, så skal jeg ikke klage. Jeg jukset litt i dag, og gikk på vekta selv om jeg ikke har veiedag, og den viste det samme som på mandag. Så nå er jeg litt små nervøs for at når jeg har veiedag på mandag, så viser vekten det samme som mandagen før.

 

Jeg følger Meny 2, som vil si at jeg kan spise 1600 kcal + 200 om dagen. Men, jeg prøver å ligge på 1600, det hender at jeg av og til går litt over, men jeg har jo 200 kcal til rådighet, så det er ikke noe stort problem. 1500 kalorier til dagen ja, da ligger vi nesten likt hehe.. Jeg har også blitt flinkere til å drikke vann nå enn før, har alltid en flaske i vesken. Av og til overdriver jeg litt med vann drikkingen også. Jeg har også blitt veldig glad i melk, noe som jeg ikke drakk (i det hele tatt) før jeg begynte på kurs.

 

Jeg har ikke noe særlig treningsplan for uken. Men, på mandag spinnet jeg på spinningssykkelen i 30 min + 30 min rask gange + 30 min styrketrening. Tirsdag hadde jeg treningsfri, men jeg var på IKEA, så det er jo trening bare det, blir mye gåing der. I går brukte jeg spinningssykkelen i 20 min + 20 rask gange + 20 min styrketrening. I dag tenkte jeg å ta meg en joggetur ute. Jeg og noen venner har lastet ned enn trenings app, der vi kan "konkurrere" mot hverandre, og gi hverandre tilbakemeldinger. Vi kan også se hvor langt/hvor lenge dem du har "lagt til som venn" har trent, så denne app-en hjelper på motivasjonen, ettersom jeg hater å tape. Egentlig er det ikke en konkurranse, men vi har bestemt oss for å gjøre det om til en konkurranse, og se hver som løper/jogger lengst osv .. Blir spennende!

 

Jeg synes du har vært flink med treningen, stå på! Å trene før jobb er jo smart da, som du sier så er du ferdig med det. Men, du får også mer energi av det, (har jeg hørt). Ja, jeg forstår hva du mener angående det med bassenget. Men spinningstimer hørtes gøy ut da. Du får jo møte andre mennesker, samtidig som du trener. Virker kjempe gøy!! Håper spinningtimen går bra, masse lykke til!

 

Hva synes du har vært de største utfordringene til nå? Og, har du satt deg delmål? I såfall, hvordan "ser" de ut?

 

Jeg bor ca 20-25 min fra Stavanger, mot Bergen. Du kjører gjennom kommunen jeg bor i, dersom du kjører Bergen.

 

Håper du får en fin kveld, du er flink, fortsett sånn!

 

Hei igjen! :)

 

Du jukser litt med å veie deg før du skal du også ja, hehe, det gjør jeg også. Klarer liksom ikke helt å vente en heeel uke. Hopper oppå annenhver dag jeg sikkert. Er jo ikke helt bra men, kan fort bli litt demotivert. Veide meg idag jeg også, hadde faktisk gått opp 200 gram! :o UÆ! Jeg har jo ikke gjort noen ting feil, skikkeli irriterende. Håper den hopper nedover innen veiedag på tirsdag!

 

Jeg har vel samme meny som deg tenker jeg, men prøver å ikke komme over 1600 kcal. Ligger mellom 1400 og 1700 for det meste.

Vann er viktig ja! Prøver å ikke drikke kaloriene mine, så det blir mye vann! Liker heller ikke noe særlig melk, har ikke blitt bedre etter slankestart sånn som med deg men. Prøver å drikke et glass til dagen, så spiser jeg litt 0% yoghurt, så jeg får i meg rett mengde kalsium! Unner du deg noe lett brus forresten? (Type pepsi max o.l).

 

Så flink du er til å trene da! :) Og så lurt å ha en slik "konkurranse" sammen med venninner! Det kan jo absolutt hjelpe på¨motivasjonen og stå på viljen! Man vil jo være best!

Hva slags app er dette??

 

Jeg trente ingenting igåt ettersom kroppen var temmelig sliten etter to treninger på onsdag. Men burde absolutt gjøre noe idag! Vannblemmene under "tåballene" har kommet tilbake, så det er litt drit :/ Vanskelig å bruke beina :P/>

Jeg venter fortsatt på at den virkelige energien av trening skal komme, har ikke helt følt på den ennå kjenner jeg!

 

Min største utfordring er sjokolade!! Mm, det er så godt! Og selvfølgelig å få til alle treningen jeg bør, holde rutinene oppe. Det er så lett å falle tilbake, så jeg jobber mye med motivasjonen. Tenker på hvorfor jeg gjør det og forestiller meg hvor bra det blir når jeg når målet! Hva er dine største utfordringer?

 

Mitt første delmål er vel å komme under 80 kg. Å se 7'tallet igjen skal bli fint. :)/> Deretter 75 kg og under 70. Har du delmål??

 

randaberg da eller? :P/> Hehe. Jeg har bodd i Stavanger noen år, flytta der i fra i sommer faktisk. Studerte på universitetet der. :)/>

 

Håper du får en strålende dag! Og en kanon flott helg!! :D/>

Stå på anniiee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

 

Du jukser litt med å veie deg før du skal du også ja, hehe, det gjør jeg også. Klarer liksom ikke helt å vente en heeel uke. Hopper oppå annenhver dag jeg sikkert. Er jo ikke helt bra men, kan fort bli litt demotivert. Veide meg idag jeg også, hadde faktisk gått opp 200 gram! UÆ! Jeg har jo ikke gjort noen ting feil, skikkeli irriterende. Håper den hopper nedover innen veiedag på tirsdag!

 

Jeg har vel samme meny som deg tenker jeg, men prøver å ikke komme over 1600 kcal. Ligger mellom 1400 og 1700 for det meste.

Vann er viktig ja! Prøver å ikke drikke kaloriene mine, så det blir mye vann! Liker heller ikke noe særlig melk, har ikke blitt bedre etter slankestart sånn som med deg men. Prøver å drikke et glass til dagen, så spiser jeg litt 0% yoghurt, så jeg får i meg rett mengde kalsium! Unner du deg noe lett brus forresten? (Type pepsi max o.l).

 

Så flink du er til å trene da! Og så lurt å ha en slik "konkurranse" sammen med venninner! Det kan jo absolutt hjelpe på¨motivasjonen og stå på viljen! Man vil jo være best!

Hva slags app er dette??

 

Jeg trente ingenting igåt ettersom kroppen var temmelig sliten etter to treninger på onsdag. Men burde absolutt gjøre noe idag! Vannblemmene under "tåballene" har kommet tilbake, så det er litt drit :/ Vanskelig å bruke beina

Jeg venter fortsatt på at den virkelige energien av trening skal komme, har ikke helt følt på den ennå kjenner jeg!

 

Min største utfordring er sjokolade!! Mm, det er så godt! Og selvfølgelig å få til alle treningen jeg bør, holde rutinene oppe. Det er så lett å falle tilbake, så jeg jobber mye med motivasjonen. Tenker på hvorfor jeg gjør det og forestiller meg hvor bra det blir når jeg når målet! Hva er dine største utfordringer?

 

Mitt første delmål er vel å komme under 80 kg. Å se 7'tallet igjen skal bli fint. Deretter 75 kg og under 70. Har du delmål??

 

randaberg da eller? Hehe. Jeg har bodd i Stavanger noen år, flytta der i fra i sommer faktisk. Studerte på universitetet der. :)

 

Håper du får en strålende dag! Og en kanon flott helg!! :D/>

Stå på anniiee!!

 

Hei og god lørdag :)

 

Haha, så bra at det ikke bare er jeg som jukser! Veldig vanskelig å vente, så forstår veldig godt at du også jukser. Vi er nok i samme båt, hopper på vekta etter trening, i håp om at treningen har hjulpet litt, hehe. Oisann, 200 gram, det er jo litt det. Kanskje du begynner å få muskler? Muskler veier jo mer enn fett! Krysser fingrene for at vekten din har gått nedover innen tirsdag :)

 

Ikke alle liker melk, sånn er det bare, men yoghurt hjelper jo det også da. Jeg spiser skyr yoghurt. Er 0% yoghurt samme som skyr, eller er det noe helt annet? Har ikke så mye peiling på yoghurt og slikt.. hehe.

 

 

Jeg drikker ikke lettbrus nei, men drikker fun light saft, eller hva den nå heter. Det er den som bare skal inneholde 1 kalori, tror nok du vet hva jeg mener :) Hva med deg, drikker du lettbrus?

 

To treninger på samme dag, ikke verst! Hvordan gjør du da? Deler du opp treningen, som f.eks. utholdenhetstrening før jobb, og styrketrening etter jobb? Hvordan har du klart å fått vannblemmer på bena? Uansett, det hørtes veldig vondt ut, og skjønner veldig godt at du ikke klarer å bruka bena. Jeg tok meg treningsfri i går, men har hatt en liten økt i dag, med både kondisjon og styrke. Jeg har heller ikke kjent den energien enda, så håper den er rett rundt hjørnet.

 

En av mine største utfordringer er også å kutte ut sjokolade. Jeg er veldig glad i sjokolade, og det har vært vanskelig å holde seg vekke. I tillegg har det å kutte ut cola vært vanskelig. Jeg var vandt med å drikke minst en liten colaflaske til dagen, og nå drikker jeg ingenting. Er veldig redd for å sprekke her, derfor tillater jeg heller ikke meg selv å drikke lettbrus. I kveld skal jeg også i bursdag til en venninne, og der blir det nok servert masse godsaker i tillegg til alkohol, å holde seg vekke fra alt dette, blir nok den største utfordringen min sålangt. Vi har mange av de samme utfordringene, jeg sliter litt med å holde motivasjonen, så dette jobber jeg mye med. Jeg synes du har vært flink jeg. Du har jo til og med klart å trent to ganger i løpet av en dag, og det er kjempe bra!! :-D

 

Det er bra at du har satt deg delmål. Har du også satt av tidspunkt på når du skal ha nådd delmålene dine? Mitt første delmål er -5 kg innen 26. februar, da er jeg ferdig på kurs. Håper jo selvfølgelig jeg klarer å gå ned mer, men hvis jeg klarer å gå ned 5 er det en god begynnelse. Forresten, app-en heter "Endomondo", kjempe genial! :)

 

Ikke randaberg nei, men rennesøy, hvis du har hørt om det før? :) Hva studerte du? Jeg er selv student nå, men studerer på BI :)

 

Ha en fortsatt god helg! Stå på, dette klarer du fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei og god lørdag

 

Haha, så bra at det ikke bare er jeg som jukser! Veldig vanskelig å vente, så forstår veldig godt at du også jukser. Vi er nok i samme båt, hopper på vekta etter trening, i håp om at treningen har hjulpet litt, hehe. Oisann, 200 gram, det er jo litt det. Kanskje du begynner å få muskler? Muskler veier jo mer enn fett! Krysser fingrene for at vekten din har gått nedover innen tirsdag

 

Ikke alle liker melk, sånn er det bare, men yoghurt hjelper jo det også da. Jeg spiser skyr yoghurt. Er 0% yoghurt samme som skyr, eller er det noe helt annet? Har ikke så mye peiling på yoghurt og slikt.. hehe.

 

 

Jeg drikker ikke lettbrus nei, men drikker fun light saft, eller hva den nå heter. Det er den som bare skal inneholde 1 kalori, tror nok du vet hva jeg mener Hva med deg, drikker du lettbrus?

 

To treninger på samme dag, ikke verst! Hvordan gjør du da? Deler du opp treningen, som f.eks. utholdenhetstrening før jobb, og styrketrening etter jobb? Hvordan har du klart å fått vannblemmer på bena? Uansett, det hørtes veldig vondt ut, og skjønner veldig godt at du ikke klarer å bruka bena. Jeg tok meg treningsfri i går, men har hatt en liten økt i dag, med både kondisjon og styrke. Jeg har heller ikke kjent den energien enda, så håper den er rett rundt hjørnet.

 

En av mine største utfordringer er også å kutte ut sjokolade. Jeg er veldig glad i sjokolade, og det har vært vanskelig å holde seg vekke. I tillegg har det å kutte ut cola vært vanskelig. Jeg var vandt med å drikke minst en liten colaflaske til dagen, og nå drikker jeg ingenting. Er veldig redd for å sprekke her, derfor tillater jeg heller ikke meg selv å drikke lettbrus. I kveld skal jeg også i bursdag til en venninne, og der blir det nok servert masse godsaker i tillegg til alkohol, å holde seg vekke fra alt dette, blir nok den største utfordringen min sålangt. Vi har mange av de samme utfordringene, jeg sliter litt med å holde motivasjonen, så dette jobber jeg mye med. Jeg synes du har vært flink jeg. Du har jo til og med klart å trent to ganger i løpet av en dag, og det er kjempe bra!!

 

Det er bra at du har satt deg delmål. Har du også satt av tidspunkt på når du skal ha nådd delmålene dine? Mitt første delmål er -5 kg innen 26. februar, da er jeg ferdig på kurs. Håper jo selvfølgelig jeg klarer å gå ned mer, men hvis jeg klarer å gå ned 5 er det en god begynnelse. Forresten, app-en heter "Endomondo", kjempe genial!

Ikke randaberg nei, men rennesøy, hvis du har hørt om det før? Hva studerte du? Jeg er selv student nå, men studerer på BI

Ha en fortsatt god helg! Stå på, dette klarer du fint

 

Heihei!

 

Neeei, det er nok ikke bare du som jukser, hehe.. Føler liksom jeg må ha litt kontroll, så er jeg så spent!

Tviler på at det er 200 gram i muskler altså, det kom fort iallefall. Trener lite styrke, har jobba mest med kondisjonstrening. Får håpe at vekta snur og går på ned snart! Har ikke veid meg idag, skal vente til veiedag i morgen. Hvordan gikk det med deg på vekta idag?? :)/>

 

Youghurt hjelper, det er noe jeg har blitt skikkelig glad i! Spiser ikke Skyr, det synes jeg ikke er noe godt :P/>

Jeg spiser Tine sin, Youghurt (kanskje youplait) dobbel 0%. Det er ca 60 kcal i et beger, og smaker kjempe godt! Synes jeg da :)/> Gjerne med noen biter frukt i, deilig dessert når du er sugen på noe godt :)/>

 

Jeg har heller ikke drukket lettbrus, inntil nå i helgen, da hadde jeg meg ett glass med Pepsi Max. Drikker kun vann og litt melk.

 

To treninger på en dag ja, følte meg flink da, hehe.. Har ikke hatt det verken før eller etterpå men :P/> Jeg jogga på tredemølla før jobb, så gikk jeg på spinnstyrke på kvelden. Og det er den berømte tredemølla som har gitt meg vannblemmer under bena! Sikkert veldig uvant å jogge så mye, hehe, merkelige greier....

 

Venter fortsatt på at energien skal slå fart begge to ja, gi meg en lyd når du kjenner noe da! :P/>

Idag hadde jeg meg 40 minutter på tredemølla før jobb, kjenner jo at jeg våkner litt bedre om morgenen kanskje.. men det er hardt å stå opp! Så flink du er til å trene styrke!! Det burde jeg virkelig begynne med også...Hva gjør du når du trener styrke da, hvilke øvelser og sånn?

 

Akk, den sjokoladen! Da har vi det til felles.. jeg hadde meg noen ruter kokesjokolade nå i helgen faktisk, klarte visst ikke dy meg! Og som om ikke det var nok, så drakk jeg litt vin på lørdagen..... ikke det verste å drikke når man først skulle drikke, men likevel litt unødvendig :P/> Hvordan gikk det med deg i bursdag??

 

jeg har vel egentlig ikke satt noen dato for delmål, har bare håpt at jeg skulle klare 1 kg i uken, slik at jeg kom meg under 80 på ca 6 uker, men det spørs da. Kanskje jeg skal sette første delmål til 26. februar også, passer jo greit. :D/>

 

jeg skal sjekke ut app'en senere idag, når jeg er ferdig på jobb!

Ja, jeg har hørt om Rennesøy, kjører en del til Stavanger i helgene o.l... Jeg bor på Bømlo, viss du har hørt om det :)/> Hva studerer du på BI? Jeg studerte Reiselivsledelse.

 

Håper du hadde en super helg! Så må du ha en flott mandag! Heia deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Er det bare jeg som blir litt irritert på denne smiley begrensingen...?? Jeg må hele tiden ta vekk noen...

 

 

Hei og god dag :)

 

Svarer deg her. Nei, det er ikke bare du som blir irritert på det, jeg blir også det. Hver gang jeg har skrevet noe må jeg ta vekk nesten alle smiley'ene, det er så kjedelig og får meg til å virke veldig kjedelig, hehe :P

 

Jeg har vert småsyk, så derfor kommer dette svaret litt sent, men jeg var på vekta i går, og hadde ikke godt ned noen ting i uken som gikk, veldig skuffende for meg. Jeg har jo ikke gjort noe galt heller. Hvordan gikk det med deg? Du har vel veiedag i dag?

 

Den yoghurten må jeg prøve, har bare spist skyr til nå, og kjenner jeg begynner å bli skikkelig lei av de få smakene jeg faktisk liker, hehe .. (Er veldig kresen, egentlig!)

 

Går du turer på ettermiddagen/kvelden? Eller er det helst bare løping på tredemølla? Har faktisk aldri hørt om noen som har fått vannblemmer under bena etter trening på tredemølle, men det er nok slik du sier, uvant å jogge så mye.. :)

 

Jeg skal si ifra når energien kommer, det må du også gjøre! 40 min på tredemølla er jo kjempebra, tommel opp! :) Jeg er tror ikke at jeg er så flink til å trene styrke som det hørres ut som, men takk for det! Jeg tror ikke jeg gjør øvelsene helt riktig, men jeg prøver. Jeg bruker en treningstrikk som jeg har kjøpt, og med den strikken fulgte det med øvelser, så jeg trener styrke ut i fra det. Jeg bruker også rockering for å trene midjen. Søsteren min trente en stund bare med rockering, og hun gikk ned flere cm rundt midjen, så den er bra å bruke. Har du hørt om mini circle? Jeg kjøpte en sånn en av ei venninne, i håp om at den skulle hjelpe. Den er litt dyr, så jeg kjøpte den bare brukt. hehe :P

 

Har du lagt merke til at sjokolade smaker mye bedre når man faktisk ikke skal/kan spise det? Det har i alle fall jeg, men har også funnet ut at søtsaker ikke frister så mye dersom jeg pytter en tyggi med sterksmak (uten sukker selvfølgelig) i munnen å tygger på den. Men noen ruter i blant skader jo ikke da, og mørk sjokolade skal vel også være bedre enn vanlig melkesjokolade, er det ikke sånn? :) Ett glass vin og to, gjør ikke den største skaden, så lenge en klarer å holde seg til ett eller to glass. Du har vært kjempeflink syns jeg i alle fall! Bursdagen gikk kjempefint, jeg passet på å drikke mye vann, og samtidig klarte jeg å holde meg til tre glass med vin, men det var vanskelig, ettersom folk hele tiden kom med noe de ville jeg skulle smake på. Jeg klarte også å holde meg unna søtsakene som stod på bordene.

 

Ja, sett en dato for når første delmål skal være nådd. Slik at vi kan klare dette sammen! Fortell meg hva du synes om app'en da, når du har fått sjekket den ut. Har hørt om Bømlo, typen til ei venninne bor der, hehe, men har aldri vært der selv da. Studerer eiendomsmegling. Reiselivsledelse hørtes spennende ut, hva gjør du da? Planlegger reiser og slikt, eller? :)

 

Ha en fortsatt fin dag, og en strålende uke. Stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hallohallo!!

 

Jeg prøver å ta bort dine smileyer først (i kopi svaret), hehe, men det hjelper ikke alltid. Men da vet vi det! (Jeg synes forresten ikke at du virker kjedelig!)

 

Har du vært syk du ja, det kan jo sette en brems på det meste, dessverre.. Håper du er bedre nå da?? Ikke noe moro å være halvslakk, mye som går om dagen har jeg hørt..

Så kjedelig å ikke gå ned noen ting...Men det kan jo ha en forbindelse med at du er litt syk og kroppen litt treg! Satse på du kommer sterkt tilbake neste uke!! Ikke gi opp! :D

Jeg hadde veiedag igår ja, var nok i samme båt som deg, ned 100 gram! Så det var ikke noe særlig...... Føler heller ikke jeg har gjort noenting feil, foruten om litt utskeielser på lørdag da, men var flink resten av uken.. Skikkelig kjedelig når det stopper opp sånn..

Men jeg er fast bestemt på at denne uken skal bli bedre!!

 

Da anbefaler jeg deg å prøve de yoghurtene altså! De har skikkelig vokst på meg og blir bare bedre og bedre!

Min favoritt er mango/pasjon! (Men den er god i jordbær også da...)

Er selv ganske kresen på en del ting, så er ikke like enkelt å finne mat alltid...

 

Ja, merkelige greier det der med vannblemmer, hehe.. Rart.

Men det er bra nå og jeg jogger igjen! Jeg går ikke så veeeldig mange turer, men det hender jeg tar meg en kveldstur. det blir ofte en litt roligere tur det da gjerne, sammen med noen andre. Er nok mest tredemølle det går i, er så greit å slippe å gå ut i minus 10 grader!! Iallefall nå om vinteren.. Men det er godt med litt frisk luft også.... Går du mange turer eller?

 

Hehe, skjønner det kan være en utfordring å gjøre øvelsene med strikk helt rett, ser jo riktig så avansert ut noe av det, hehe.. :P

Men det pleier jo å komme seg etterhvert som man øver, så kjenner du sikkert litt på kroppen (iallefall dagen etter) om du har gjort noe riktig...:)

Ja, jeg har sett på sånn mini circle, føler du at det hjelper eller?? Ser ut som den er god for magen!

Prøver selv litt rockering, men jeg får så innmari vondt vis jeg f.eks gjør det to dager på rad..Kjennes ut som blåmerker rundt der vettu, hehe.. Men ja, jeg har også hørt at det kan hjelpe en del på centimetrene rundt magen, så det er vel verdt et forsøk! :)

 

Jeg målte meg forresten for første gang igår både her og der, i mangel på målebånd tidligere. Så kanskje det kan være til motivasjon viss kiloene ikke går av, at kanskje noen centimeter har minket likevel.. Har du målt deg?

 

Sjokolade smaker MYE bedre nå enn før, definitivt!! Hehe, synes det er skikkelig unødvendig igrunn...Men vi skjerper gjerne smaksløkene litt når vi lever så sunt!

Hører at mange sier at søtsuget avtar når man har gått på grete roede en stund, men jeg kjenner en del på søtsuget enda jeg da.. Unner meg noen biter mørk sjokolade nå og da, men ikke så mye. (Og ja, mørk sjokolade skal være bedre for deg enn f.eks. melkesjokolade, men er fortsatt like mange kalorier) :P

 

Når det gjelder vi, så tenkte jeg å holde meg borte fra alt slikt denne helgen, for å se om det kan hjelpe på vekttapet, vil gjerne se et større tall en -100 gram!

Men enig med deg i at litt vin og litt sjokolade må vi kunne unne oss innimellom, vi skal jo fortsatt leve skal vi ikke :)/>/>/> Tror det er lettere å sprikke viss man holder seg borte fra absolutt alt...

jeg synes du var kjempe flink i bursdag!! Det krever viljestyrke å holde seg borte fra alle godsakene...Og etter er par glass vin blir det enda vanskeligere, hehe.. Så du gjorde det kjempe bra!! :D/>/>/>

 

Ok, mitt første delmål blir å veie 79.9 kg (altså -5.8 fra startdato). Jeg setter datoen til tirsdag 19 februar! Uæ! Det har jeg skikkelig lyst å klare, å glade 70-tall!

Jeg sjekka ut app'en da, den virka motiverende og gøyal! :)/>/>/> Ser at den kan være veldig kjekk når man gjør det sammen med andre og har en utfordring! Kanskje jeg skal prøve...

 

Eiendomsmegling høres jo interessant ut da! Ja, reiselivsledelse var kjekt, mye økonomi og ledelse med en touch av reiseliv :P/>/>/> Jobber på kontor for øyeblikket, men ikke noe særlig innen reiseliv faktisk... Hehe..

 

Håper du får en kjempe god uke! Stå på videre!! :D/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallohallo!!

 

Jeg prøver å ta bort dine smileyer først (i kopi svaret), hehe, men det hjelper ikke alltid. Men da vet vi det! (Jeg synes forresten ikke at du virker kjedelig!)

 

Har du vært syk du ja, det kan jo sette en brems på det meste, dessverre.. Håper du er bedre nå da?? Ikke noe moro å være halvslakk, mye som går om dagen har jeg hørt..

Så kjedelig å ikke gå ned noen ting...Men det kan jo ha en forbindelse med at du er litt syk og kroppen litt treg! Satse på du kommer sterkt tilbake neste uke!! Ikke gi opp!

Jeg hadde veiedag igår ja, var nok i samme båt som deg, ned 100 gram! Så det var ikke noe særlig...... Føler heller ikke jeg har gjort noenting feil, foruten om litt utskeielser på lørdag da, men var flink resten av uken.. Skikkelig kjedelig når det stopper opp sånn..

Men jeg er fast bestemt på at denne uken skal bli bedre!!

 

Da anbefaler jeg deg å prøve de yoghurtene altså! De har skikkelig vokst på meg og blir bare bedre og bedre!

Min favoritt er mango/pasjon! (Men den er god i jordbær også da...)

Er selv ganske kresen på en del ting, så er ikke like enkelt å finne mat alltid...

 

Ja, merkelige greier det der med vannblemmer, hehe.. Rart.

Men det er bra nå og jeg jogger igjen! Jeg går ikke så veeeldig mange turer, men det hender jeg tar meg en kveldstur. det blir ofte en litt roligere tur det da gjerne, sammen med noen andre. Er nok mest tredemølle det går i, er så greit å slippe å gå ut i minus 10 grader!! Iallefall nå om vinteren.. Men det er godt med litt frisk luft også.... Går du mange turer eller?

 

Hehe, skjønner det kan være en utfordring å gjøre øvelsene med strikk helt rett, ser jo riktig så avansert ut noe av det, hehe..

Men det pleier jo å komme seg etterhvert som man øver, så kjenner du sikkert litt på kroppen (iallefall dagen etter) om du har gjort noe riktig...

Ja, jeg har sett på sånn mini circle, føler du at det hjelper eller?? Ser ut som den er god for magen!

Prøver selv litt rockering, men jeg får så innmari vondt vis jeg f.eks gjør det to dager på rad..Kjennes ut som blåmerker rundt der vettu, hehe.. Men ja, jeg har også hørt at det kan hjelpe en del på centimetrene rundt magen, så det er vel verdt et forsøk!

 

Jeg målte meg forresten for første gang igår både her og der, i mangel på målebånd tidligere. Så kanskje det kan være til motivasjon viss kiloene ikke går av, at kanskje noen centimeter har minket likevel.. Har du målt deg?

 

Sjokolade smaker MYE bedre nå enn før, definitivt!! Hehe, synes det er skikkelig unødvendig igrunn...Men vi skjerper gjerne smaksløkene litt når vi lever så sunt!

Hører at mange sier at søtsuget avtar når man har gått på grete roede en stund, men jeg kjenner en del på søtsuget enda jeg da.. Unner meg noen biter mørk sjokolade nå og da, men ikke så mye. (Og ja, mørk sjokolade skal være bedre for deg enn f.eks. melkesjokolade, men er fortsatt like mange kalorier)

 

Når det gjelder vi, så tenkte jeg å holde meg borte fra alt slikt denne helgen, for å se om det kan hjelpe på vekttapet, vil gjerne se et større tall en -100 gram!

Men enig med deg i at litt vin og litt sjokolade må vi kunne unne oss innimellom, vi skal jo fortsatt leve skal vi ikke Tror det er lettere å sprikke viss man holder seg borte fra absolutt alt...

jeg synes du var kjempe flink i bursdag!! Det krever viljestyrke å holde seg borte fra alle godsakene...Og etter er par glass vin blir det enda vanskeligere, hehe.. Så du gjorde det kjempe bra!!

 

Ok, mitt første delmål blir å veie 79.9 kg (altså -5.8 fra startdato). Jeg setter datoen til tirsdag 19 februar! Uæ! Det har jeg skikkelig lyst å klare, å glade 70-tall!

Jeg sjekka ut app'en da, den virka motiverende og gøyal! Ser at den kan være veldig kjekk når man gjør det sammen med andre og har en utfordring! Kanskje jeg skal prøve...

 

Eiendomsmegling høres jo interessant ut da! Ja, reiselivsledelse var kjekt, mye økonomi og ledelse med en touch av reiseliv :P Jobber på kontor for øyeblikket, men ikke noe særlig innen reiseliv faktisk... Hehe..

 

Håper du får en kjempe god uke! Stå på videre!!

 

Hei Linda :)

 

Godt å hørra at jeg ikke er kjedelig i alle fall, det er ikke du heller. Selv om dette er veldig offentlig, og de fleste kan lese hva vi skriver, så er det kjekt å snakke med deg. Synes også det er greit å snakke med noen som er i samme båt som meg selv, slik som du er! :)

 

Tror nok det å være syk har satt en brems for nesten alt egentlig, både i matveien og for treningen. Merket spesielt at jeg var skikkelig sugen på kakao, og søtsaker i den perioden der, hehe. Er blitt litt bedre nå, fortsatt veldig forskjøla, så jeg har faktisk laget meg en kopp kakao nå, som jeg skal nyte.. haha! :)

 

Var veldig kjedelig å ikke ha gått ned noen ting, men håper på å komme sterkt tilbake denne uken. -100 gram er bedre enn ingenting da, du er flink! Forstår veldig godt at du synes det er kjipt, men kroppen trenger tid, så det er ikke noe du trenger å bekymre deg for, selv om jeg forstår veldig godt at du ville gått ned mye mer.

 

Jeg har prøvdt ut yoghurtene, men bare jordbær og bringebær smakene. Synes de smakte godt, skal prøve de andre også i løpet av uken ;)

 

Godt å høre at du er tilbake på mølla, stå på! Vurderer å kjøpe en tredemølle selv, virker så utrolig greit å gjøre slik som deg, og en trenger ikke å gå langt for å ta seg en joggetur, hehe. Har du noen anbefalinger til merke osv.? Har også hørt at tredemøllene blir fort ødelagt, dersom en ikke invisterer mye penger i den, stemmer dette eller? - 10 grader ja, da skjønner jeg at du holder deg innendørs. Veldig kaldt ute. Men en kveldstur i ny og ne skader jo ikke da. Og, det er også koselig å ta seg en tur sammen med venner, trenger ikke å være langt, bare kroppen er i bevegelse. Kanskje det blir litt lettere å ta seg en tur når våren kommer? :) Jeg går minst 30 min hver dag, har kjøpt meg skritt teller, så jeg prøver å gå minst 10 000 skritt til dagen, klarer det ikke alltid, men prøver.

 

Rockeringen er vond i begynnelsen, men hvis du bruker den litt hver dag, eventuelt annen hver dag, så blir du vandt til den til slutt, og da gjør det ikke vondt lengre. Har bare prøvd mini circle'en ett par ganger, så jeg kan egentlig ikke si om det hjelper eller ikke. Jeg fikk veldig vondt i knærna av den. Smart å begynne å måle seg da. Jeg har også gjort det, måtte det da jeg begynte på kurset, så må jeg ta mål hver uke, å sende dette til kursleder. Jeg har gått ned noen centimeter, men ikke mange.

 

Helt enig i det du sier, selv om vi går på kurs, lever sunnere og lignende skal vi fortsatt leve, og da må vi få lov til å unne oss noe usunt inni mellom.

 

Hvordan ligger du an på første delmål? 19. februar ja, det er ikke så veldig lenge til! Har du mange kilo igjen eller? :) Jeg tror du kommer til å klare dette fint! Du har vært kjempe flink til nå! :) Si til vennene dine at de også må laste ned app'en, så kan du konkurrere med dem! Utrolig gøy, da kan dere gi hverandre tilbakemeldinger å slikt. Er alltid kjekt med tilbakemeldinger, er du ikke enig?

 

Ha en fortsatt fin uke, ikke gi opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...