Gå til innhold

Ønske det - ville det- GJØRE det <3


Gjest Bedreliv
 Share

Anbefalte innlegg

hiv deg på vekten!

 

Om du ikke veier deg da vet du heller ikke hvor mye du skal spise for at kroppen ikke går i sultemodus og du blir en jojoslanker.

 

Hiv deg på vekten og vær ærlig med deg selv og sett deg mål til 1 mai som du kan klare!

 

Bruk målebåndet, det er motiverende å se cm krympe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedreliv

hiv deg på vekten!

 

Om du ikke veier deg da vet du heller ikke hvor mye du skal spise for at kroppen ikke går i sultemodus og du blir en jojoslanker.

 

Hiv deg på vekten og vær ærlig med deg selv og sett deg mål til 1 mai som du kan klare!

 

Bruk målebåndet, det er motiverende å se cm krympe!

 

 

Hei

 

Tusen takk for innspill ! jeg vet du har rett, men tør faktisk ikke...Det er sant. Men jeg har gått på kurs før, og er veldig motivert nå, så jeg håper å gå ned uten kurs og vekt i første omgang.. Vet du..at etter to ukers slanking nå kan jeg faktisk SE at jeg har blitt litt tynnere... Litt ! Men det er jo utrolig !

1 mai skal jeg veie meg. Jeg lover :D

Målebånd skal jeg bruke ! Enig med deg , det er motiverende !

Lykke til du også , det er gøy å slanke seg når en ser resultater og Grete Rohde opplegget er supert. Lev godt - kanskje vi "snakkes " :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei

 

Tusen takk for innspill ! jeg vet du har rett, men tør faktisk ikke...Det er sant. Men jeg har gått på kurs før, og er veldig motivert nå, så jeg håper å gå ned uten kurs og vekt i første omgang.. Vet du..at etter to ukers slanking nå kan jeg faktisk SE at jeg har blitt litt tynnere... Litt ! Men det er jo utrolig !

1 mai skal jeg veie meg. Jeg lover :D/>/>

Målebånd skal jeg bruke ! Enig med deg , det er motiverende !

Lykke til du også , det er gøy å slanke seg når en ser resultater og Grete Rohde opplegget er supert. Lev godt - kanskje vi "snakkes " :)/>/>

 

God morgen. I dag har jeg veid meg...Jeg tok meg sammen og gikk på vekta. Det var en skikkelig nedtur :blink:/> Jeg veier 95,7 kg. !!!! SÅ MYE !!! :(/>

 

Nå skal jeg sette meg delmål slik dere andre gjør. Håper jeg klarer dette. jeg vil jegvil jegvil !!!!!

 

Skal vi så, Åsen gjør jeg det da ? Hmmm...????

 

17.2.2012 95,7 kg

 

Mål 1: 31.mars - 90 kg.

Mål 2: 28.april - 86 kg.

Mål 3: 26.mai - 82 kg.

Mål 4: 23.juni - 78 kg.

 

Klarer jeg dette, hadde det vært fantastisk !!!!

Jeg føler jeg har slanket meg hele voksenlivet...

NÅ VIL JEG KLARE DET :D

Ønsk meg lykke til... Lykke til dere der ute også. En trøst at det er flere som jobber med det samme :mellow:

Ha en fin søndag ! Motivasjon, motivasjon, kom til meg !!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at du klarte å gjøre det du var mest redd for. Jeg tror det var viktig, selv om det ikke er hyggelig å se tallene, for dersom du ikke jobber med å gjøre ting du er redd for, vil du ikke klare å endre livsstilen heller.

 

Neste skritt tror jeg er å finne ut hvorfor du veier for mye. Jeg har jobbet mye med de tankene, og vet at det er fordi jeg har spist sjokolade flere ganger i uka, store middagsporsjoner og fet og usunn mat. Jeg vet jo hvordan og hva jeg skal spise, men de siste årene har jeg allikevel spist feil, og i tillegg liggi på sofaen, istedenfor å trene. Det er jo et faktum at dersom man spiser mer enn det man forbrenner vil man legge på seg.

 

Lykke til videre. Synes kanskje du har satt opp litt ambisiøse mål, men ingenting er bedre enn at du når dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at du klarte å gjøre det du var mest redd for. Jeg tror det var viktig, selv om det ikke er hyggelig å se tallene, for dersom du ikke jobber med å gjøre ting du er redd for, vil du ikke klare å endre livsstilen heller.

 

Neste skritt tror jeg er å finne ut hvorfor du veier for mye. Jeg har jobbet mye med de tankene, og vet at det er fordi jeg har spist sjokolade flere ganger i uka, store middagsporsjoner og fet og usunn mat. Jeg vet jo hvordan og hva jeg skal spise, men de siste årene har jeg allikevel spist feil, og i tillegg liggi på sofaen, istedenfor å trene. Det er jo et faktum at dersom man spiser mer enn det man forbrenner vil man legge på seg.

 

Lykke til videre. Synes kanskje du har satt opp litt ambisiøse mål, men ingenting er bedre enn at du når dem.

 

Takk for gode ord !!! Ja, jeg vet hva mitt problem er. Sjokolade og rødvin ;)

Jeg er veldig glad i søte saker..., men nå er det slutt med det. Jeg har ikke spist noe sjokolade på seks uker nå tror jeg, og jeg savner det heller ikke...det er jo helt urolig...

Jeg håper jeg holder. Jeg vil så gjerne bli litt slankere. er motivert, men går jo ikke på kurs, så det er litt vanskelig å vite om jeg spiser riktig. Jeg prøver. Går jeg ikke ned, begynner jeg på kurs.

 

Har gått p kurs før. Lykke til di også !!!! Det er jo verdt å slanke seg litt da. Man føler seg mye bedre ! Mye gøyere å kjøpe klær også !!!

Heia oss !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord !!! Ja, jeg vet hva mitt problem er. Sjokolade og rødvin ;)/>

Jeg er veldig glad i søte saker..., men nå er det slutt med det. Jeg har ikke spist noe sjokolade på seks uker nå tror jeg, og jeg savner det heller ikke...det er jo helt urolig...

Jeg håper jeg holder. Jeg vil så gjerne bli litt slankere. er motivert, men går jo ikke på kurs, så det er litt vanskelig å vite om jeg spiser riktig. Jeg prøver. Går jeg ikke ned, begynner jeg på kurs.

 

Har gått p kurs før. Lykke til di også !!!! Det er jo verdt å slanke seg litt da. Man føler seg mye bedre ! Mye gøyere å kjøpe klær også !!!

Heia oss !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Har vært på noen dagers reise med familie, og det var ikke så lett i forhold til matvaner...

Jeg har tenkt sunt hele tiden, men lurer likevel på hvordan denne uken kommer til å gå...i forhold til vekta... Spiste pizza i går....

 

Ja, ja. Jeg får være flink når jeg nå straks er hjemme igjen.

Lettere å følge ting da synes jeg...

 

So long :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Har vært på noen dagers reise med familie, og det var ikke så lett i forhold til matvaner...

Jeg har tenkt sunt hele tiden, men lurer likevel på hvordan denne uken kommer til å gå...i forhold til vekta... Spiste pizza i går....

 

Ja, ja. Jeg får være flink når jeg nå straks er hjemme igjen.

Lettere å følge ting da synes jeg...

 

So long :D/>

 

 

Søndag 24.februar: 84,9. Det betyr ned 800 gram denne uken :)

Det er jeg godt fornøyd med. Nå skal jeg ut på tur.

Ha en fin uke alle sammen - stå på - våren nærmer seg :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 24.februar: 84,9. Det betyr ned 800 gram denne uken :)/>

Det er jeg godt fornøyd med. Nå skal jeg ut på tur.

Ha en fin uke alle sammen - stå på - våren nærmer seg :)/>))

 

 

Hva er det jeg skrev i går ? 84,9 liksom...

 

Å nei da...., 94,9 er selvsagt riktig :) Ja, ja... Det går nedover i alle fall :)

Ute sinnet sola her. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedreliv

Hva er det jeg skrev i går ? 84,9 liksom...

 

Å nei da...., 94,9 er selvsagt riktig :)/> Ja, ja... Det går nedover i alle fall :)/>

Ute sinnet sola her. Deilig :)/>

 

 

94,9 forrige uke.

I dag 93 kg.

 

Jippi !!! Det var dagens glade ting for meg. Nå skal jeg ut og gå med ei venninne.

:) Fortsatt god søndag til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedreliv

94,9 forrige uke.

I dag 93 kg.

 

Jippi !!! Det var dagens glade ting for meg. Nå skal jeg ut og gå med ei venninne.

:)/> Fortsatt god søndag til dere alle :)/>

 

 

I dag, lørdag 9.mars veide jeg 92,6 kg. Det var ikke så mye nedgang, men det går i alle fall nedover... I dag skal jeg i bursdag med masse kaker og styr, men jeg får prøve å være flink :)

Ha en fin uke alle sammen !

 

Neste uke er målet mitt under 92 kr. Klarer jeg det tro...?

Vi får se..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedreliv

"Mål 1: 31.mars - 90 kg.

Mål 2: 28.april - 86 kg.

Mål 3: 26.mai - 82 kg.

Mål 4: 23.juni - 78 kg.

 

Der var måla mine igjen...Ja, ja...får se om jeg klarer det da...;)

Deilig å kjenne at jeg tar av i alle fall...:)

 

GOD UKE til alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneks

"Mål 1: 31.mars - 90 kg.

Mål 2: 28.april - 86 kg.

Mål 3: 26.mai - 82 kg.

Mål 4: 23.juni - 78 kg.

 

Der var måla mine igjen...Ja, ja...får se om jeg klarer det da...;)/>

Deilig å kjenne at jeg tar av i alle fall...:)/>

 

GOD UKE til alle dere :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Bedreliv

I dag, 1 april, veide jeg 92,3 kg.

 

Påska har vært god, men jeg har ikke klart å holde vekta...

 

Nå er det jobb igjen i morgen. DA begynner jeg på nytt.

 

Første delmål er under 90 kg. Når klarer jeg det tro ??????.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeinert

Kjenner sånn igjen den følelsen, ta steget og gå på vekta :-(

Jeg har gjort det selv i dag, og er nok i sjokk..... den lyste 98,3 kg. NEDTUR :-(

Så da er det helt klart en jobb som må gjøres...... Og nå er jeg forhåpentligvis i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Bedreliv

Kjenner sånn igjen den følelsen, ta steget og gå på vekta :-(

Jeg har gjort det selv i dag, og er nok i sjokk..... den lyste 98,3 kg. NEDTUR :-(

Så da er det helt klart en jobb som må gjøres...... Og nå er jeg forhåpentligvis i gang :-)

 

 

 

 

17.august 2014

Etter lang tid i tenkeboksen....ikke fornøyd med meg selv opplegget.....gikk jeg på vekta. SJOKK ! :(((((

101,9 kg.

 

NÅ MÅ jeg ta meg sammen og gjøre noe.....:(((( så :

 

1.Jeg har i dag meldt meg på kurs !

2. Gått tur 75 min.

 

Håper så inderlig jeg klarer å gå ned i vekt DENNE gangen....jeg gir liksom opp hver gang.... NÅ vil jeg klare det !

Hjelp !!!!!

Får skrive litt her- det er faktisk godt å vite at jeg ikke er alene i verden om problem med vekta...vi får motivere hverandre !

Jeg vet det går -:)))

DRØMMEN er å veie 78-80 kilo......

Har en jobb å gjøre ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

hei vennen:) dette skal nok gå så bra:) nå har du meldt deg på kurs:) er det nettkurs eller vanlig kurs? jeg skal begynne på kurs 27 august( ikke nettkurs) veier 80,6 nå, håper å veie under 70 til jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Bedreliv

hei vennen:) dette skal nok gå så bra:) nå har du meldt deg på kurs:) er det nettkurs eller vanlig kurs? jeg skal begynne på kurs 27 august( ikke nettkurs) veier 80,6 nå, håper å veie under 70 til jul:)

 

Hei. Jeg meldte meg på vanlig kurs og har startet. Mitt mål er også å ta av ti kilo til jul.

Synes faktisk det går bra om dagen. jeg er skikkelig motivert nå !

Håper både du og jeg lykkes ! 😄😊

Stå på- tenk på alt det vi KAN spise og at alt blir lettere om vi klarer å ta av litt ðŸ‘

dette SKAL være min siste skikkelige slankekur. Nå VIL jeg klare det. Punktum 😜😄

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei. Jeg meldte meg på vanlig kurs og har startet. Mitt mål er også å ta av ti kilo til jul.

Synes faktisk det går bra om dagen. jeg er skikkelig motivert nå !

Håper både du og jeg lykkes ! 😄😊

Stå på- tenk på alt det vi KAN spise og at alt blir lettere om vi klarer å ta av litt ðŸ‘

dette SKAL være min siste skikkelige slankekur. Nå VIL jeg klare det. Punktum 😜😄

 

13.12.2014 Lucia-dagen😊

Nå veier jeg 91 kilo.

har tatt av over 10 kg i høst. Herlig!

Fortsetter på kurs etter jul ja.

 

Drømmen er å veie 78 kiloðŸ˜

God Jul alle sammen 🎄🎅ðŸŽðŸŽ„🎄🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...