Gå til innhold

Vektoppgang etter avsluttet videregående kurs


Gjest PÃ¥ske 13
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Påske 13

Hei,

Jeg er ny i forumet. Avsluttet kurs i fjor vår. Klarte å holde vekten min frem til oktober. Ble syk, og kiloene snek seg sakte men sikkert på igjen. Har meldt meg på nytt videregående kurs. Er livredd for å komme opp i gammel vekt. Målet er å komme ned i 62 kg som jeg var tidligere. Er nå 68,5. Så nå er det påan igjen, i grunnen en god følelse å ha bestemt seg for å komme igang.

 

Er det andre som er i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest søtmons

Hei,

Jeg er ny i forumet. Avsluttet kurs i fjor vår. Klarte å holde vekten min frem til oktober. Ble syk, og kiloene snek seg sakte men sikkert på igjen. Har meldt meg på nytt videregående kurs. Er livredd for å komme opp i gammel vekt. Målet er å komme ned i 62 kg som jeg var tidligere. Er nå 68,5. Så nå er det påan igjen, i grunnen en god følelse å ha bestemt seg for å komme igang.

 

Er det andre som er i samme situasjon?

 

Hei :) Her følte jeg meg hjemme. Jeg er også helt ny i forumet. Avsluttet et kurs i vår og klarte å holde vekta en stund, men det ene kg tok det andre og nå er det på'an igjen. Jeg liker å holde meg i aktivitet, men i høst har unnskyldningene blitt for mange. Jeg er en søtmons, og har lett for å skeie ut, når jeg ikke har en "avtale" av noe slag. Så oppskriften er vel enkel, men dog så vanskelig å følge i det lange løp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...