Gå til innhold

En vei - opp og frem!


Gjest chickila
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest chickila

Tjenare!

 

Da er det gjort, nå er kurset kjøpt å betalt og til onsdag starter jeg! Det er godt å kjenne at jeg skal komme i gang! :D/>

 

Nå er jeg full av motivasjon. :)

Jeg har aldri vært med på et slikt opplegg tidligere, jeg har fått hjelp av sykehus, eller nei, det blir feil. Jeg har oppsøkt senter for sykelig overvekt og fått hjelp, da gikk jeg ned 38 kg,det var i 09/10. Men nå har jeg på 7 mnd gått opp 16 kg!! Det har jeg ikke sagt høyt før, det var ekkelt! Nå er det stopp!

Dette er starten på mitt nye jeg!

 

Jeg har fått det til en gang før så jeg skal få det til igjen. Denne gangen skal tankene og hodet også bli med på en helt annen måte.

 

For har du ikke med hodet får du ikke med deg kroppen ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Tjenare!

 

Da er det gjort, nå er kurset kjøpt å betalt og til onsdag starter jeg! Det er godt å kjenne at jeg skal komme i gang! :D/>/>

 

Nå er jeg full av motivasjon. :)/>

Jeg har aldri vært med på et slikt opplegg tidligere, jeg har fått hjelp av sykehus, eller nei, det blir feil. Jeg har oppsøkt senter for sykelig overvekt og fått hjelp, da gikk jeg ned 38 kg,det var i 09/10. Men nå har jeg på 7 mnd gått opp 16 kg!! Det har jeg ikke sagt høyt før, det var ekkelt! Nå er det stopp!

Dette er starten på mitt nye jeg!

 

Jeg har fått det til en gang før så jeg skal få det til igjen. Denne gangen skal tankene og hodet også bli med på en helt annen måte.

 

For har du ikke med hodet får du ikke med deg kroppen ;)/>/>

 

 

Hei!

 

Hvordan har det gått med deg de første dagene i kurset? Så flink du er som er i gang!

Har selv gått opp 10 kg på ca 5 måneder.....Det er virkelig ikke greit, dette skal stoppes!

Har du satt deg noen delmål?

Håper du fortsatt er motivert! Lykke til videre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...