Bestemor med pulsklokke Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg ser at flere har fine visninger av startvekt, nåvekt og mål. Noen har det med grå tekst under meldingen, og andre har en linje med en figur som viser utviklingen. Hvordan får man til slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest namnam Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 For å få det i grå tekst under meldingen må du lagre det som en signatur: Min profil > rediger min profil > endre signatur Når det gjelder gjelder figur eller "ticker" har Lamamama nylig beskrevet det i "for deg som skal ned 10-20 kilo" i "ned 13 kg!"-gruppen. Håper det var til hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemor med pulsklokke Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 For å få det i grå tekst under meldingen må du lagre det som en signatur: Min profil > rediger min profil > endre signatur Når det gjelder gjelder figur eller "ticker" har Lamamama nylig beskrevet det i "for deg som skal ned 10-20 kilo" i "ned 13 kg!"-gruppen. Håper det var til hjelp:) Takk, da skal jeg prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå