Gå til innhold

Noen som blir med meg? skal ned 10 kg:)


Gjest engeljenta28
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen, ja ikke veid meg på over 1 mnd, veide meg til venninnen min da og veide da 74,6.

Kjøpte meg ny vekt i går og veide meg i dag og vekta viste 70,7.

 

Jeg skal ned 10 kg til mars og jeg skal f..... meg klare det og:)

 

matplanen ser slik ut

 

frokost: 40 gram havregrøt med melk og litt sukrin+ 10 gram cashewnøtter

 

lunsj: proteinpannekaker(2 stk ) fra proteinfabrikken med litt sukrin

 

før trening: et eple og proteinshake

 

etter trening: banan og proteinshake

 

middag: kyllingfilet med saus av creme fraiche og litt soyasaus og rødløk, utrolig god saus som ei venninne anbefalte:)

 

kveldsmat:50 gram røkt laks og 2 egg.

 

jeg sliter med brusdrikkingen så skal kutte den helt ut å bare drikke vann, det kan bli spennende.

 

jeg har veiedag hver tirsdag:) og skal trene 5 dager i uken. håper noen blir med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

du trenger grønnsaker i kostholdet ditt!

på ditt kosthold ville jeg blitt veldig sulten, vil tro du skal spise som meg 1600kcal og da får du ikke mye mat når du spiser energitett som creme fraice.

 

Men egg er bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

spiser litt grønnsaker og, men jeg skal ligge på 1400 kalorier, ikke 1600, det er veldig bra det jeg spiser, proteinpannekaker er veldig sut og speltlomper og så går bra dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenRose

Hei!

Jeg kunne godt tenkt meg å være med på denne tråden :)/>

Er 19 år og veier i dag 73,6kg.. Har trenet og spist sunt etter jul, så har klart å gå ned fra 76,9kg til vekten jeg har i dag. Målet mitt er å gå ned 8kg til 23.mars! Men da må jeg virkelig stå på! Prøver å trene værtfall 3 ganger i uken. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg blir gjerne med på denne tråden! Er 30 år og ble skremt da jeg oppdaget at kroppen var tyngre og svakere enn jeg trodde. Jeg skal ned 13 kg, til 65 kg. Helst innen 1. mai. Første delmål er 69,9 kg innen 26. februar. Jeg startet på 77,9, og er 74,9 kg nå. Har altså 10 kg igjen. Jeg er 176 cm høy.

 

Følger mitt første GR standard kurs og er supermotivert! Spiser "etter boka" og trener ganske mye. Deler gjerne erfaringer med flere her, blir iblant lenge mellom kurskveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenRose

Hei 65'er!

Ser at vi har samme mål! Jeg er også 1,76m og målet mitt er å komme ned i 65kg :)Mulig at jeg må bruke litt lengre tid enn til 23. mars for å komme ned i den vekten, men værtfall før sommeren er planen.

 

I dag har jeg vært på styrke- og spinningtime. Må si jeg er sliten, men er godt å starte en ny uke med en hard treningsøkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Rose: jeg skal sette endelig måldato for 65 kg når jeg har nådd første delmål på 69,9. Tenker innen 1.mai, MEN ihvertfall innen sommeren (i løpet av juni). Vil gjerne ta følge med deg på veien nedover!

 

Dere har vært flinke til å trene begge to! Her har det falt snø i helga, så jeg har gått 1,5 t på ski i dag (12 km). I tillegg har jeg trilla ettåringen på totimers tur mens han sov. Temmelig tungt å dytte vogna i nysnøen! Har spist veldig riktig i dag, ifølge registreringen her på GR, men den omregner ikke matvarer jeg legger inn nå, alt jeg legger inn får 0 kcal. Har dere samme problem?

 

Skal veie meg på kurs i morgen kveld, og er spent. Sist gang fikk jeg beskjed om å endre meny hvis jeg fortsetter å gå ned 1,5 kg i uka. Jeg har spist 100 kcal mer hver dag, altså 1700. Følger dere et kurs? Hvilken meny følger dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg gikk på kurs i fjor, så jeg bare fortsetter på samme måte som sist, ligger på 14-1500 kalorier.

 

trente spinning i kveld i 50 gradr, luftanlegget funka ikke på treningsstudioet så var som å trene i en badstu hehe.

 

65`ern hvor mye trener du i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener som oftest 2-3 ganger i uka. 1-2 av dem på treningssenteret (bodypump, boot camp, dynamisk yoga, tredemøllejogging), mens helgene blir det aktivitet med familien (ski, joggetur, skogtur med bæremeis). I tillegg går jeg mye og har en aktiv jobb :)

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenRose

Jeg følger meny 2, altså 1600kcal daglig. Men klarer ikke å få i meg så mye i hverdagene. Skolearbeid og trening rett etter skolen gjør at jeg ikke er hjemme før 6-7 tiden, og da rekker jeg ikke fler måltid enn middagen på kvelden før jeg skal legge meg. Spiser selvfølgelig frokost og lunsj også!

 

Har trenet i 2 timer i dag, en time med styrke og en med spinning! Må si jeg er fornøyd med det :) Selv om jeg blir fryktelig sliten, så får jeg mer energi faktisk :)

 

Har veiedag på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

frøken rose trener du fullkroppsprogram siden du bruker 1 time på styrke?

 

65`ern, jeg har begynt på med trening igjen nå etter 3 mnd og jeg elsker det:) masse lykek til på veiingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenRose

Jeg går på gruppetimer, synes det er med effektivt enn egentrening, for da blir jeg presset til å yte mer. Er forskjellig program fra gang til gang, men det er styrkeøvelser på hele kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenRose

Ja det kan godt hende. Men når jeg trener selv har jeg lettere for å slappe litt mer av, ettersom det er ingen som følger med haha. Men kanskje jeg blir flinkere etter hvert. Men nå i begynnelsen ( har bare trent ordentlig i januar) så synes jeg det er greit å bli presset litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde gått opp 500 gram, og ble litt deppa pga det og holdt meg litt unna forumet. Livvidden har (heldigvis) ikke økt, men stått stille. Fikk brskjed på kurs at jeg gikk for fort ned i forrige uka, og skulle spise ca 100 kcal ekstra hver dag. Nå UNNGÅR jeg for slt det er verdt å bikke 1600-grensa på meny 2 nå, for å si det sånn. Lurer på om rundt 700 kcal i uka har så stor betydning for vekta?

 

Jogga en deilig tur i går, løp halvmaraton i 2010, var høygravid i 2011, utrent og slapp i 2012, men klar for å stille til start igjen i 2013 :) Løper/jogger dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...