Gå til innhold

nettkurs


Gjest Fjellmor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellmor

Då har eg tatt skrittet og meldt meg på nettkurs.....Starter på mandag,håper eg får bøkene til dess. Skummelt og spennande.....men eg skal klara det!!!!!!

Andre som begynner på sitt første nettkurs på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg tatt skrittet og meldt meg på nettkurs.....Starter på mandag,håper eg får bøkene til dess. Skummelt og spennande.....men eg skal klara det!!!!!!

Andre som begynner på sitt første nettkurs på mandag?

Jeg starter også på mandag! Er spent, og håper jeg får bøkene til da så jeg skjønner litt mer. Gleder og gruer meg, men er kjempeinstilt!!! Dette skal vi få til:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellmor

Ja håper at bøkene kjem i posten i dag eller i morgon. Prøver å gjer meg kjent her inne på nettsidene,men ikkje lett syns eg. Har fått første kursbrev/velkomstbrev fra kurslederen,så nå er eg veldig klar til mandag.

 

Kor mykje skal du ned? Sjøl så skal eg ned 15-20 kg. Håper å gå ned 5 iløpet av kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper at bøkene kjem i posten i dag eller i morgon. Prøver å gjer meg kjent her inne på nettsidene,men ikkje lett syns eg. Har fått første kursbrev/velkomstbrev fra kurslederen,så nå er eg veldig klar til mandag.

 

Kor mykje skal du ned? Sjøl så skal eg ned 15-20 kg. Håper å gå ned 5 iløpet av kurset.

Tror ikke jeg fikk til å svare deg på fredag! Tar litt tid å skjønne alt her! Jeg skal ned 12-15 kg, og ser sommeren som et mål! Sluttet å røyke for 2 år siden, og etter det har kiloene kommet snikende. Eier ikke forbrenning mer, men håper nå dette kurset skal få meg i sving! Lykke til, i morgen setter vi i gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellmor

Hei.

Her går det ganske greit. Sendte inn første brev i går(fekk onsdag som min kursdag)og venter på svar på det i dag.....

Ser eg har mykje å jobba med når det kjem til maten....."alle" slit med å nå 1600,men eg slit med å ikkje å gå over....Så må nok handle inn sunnere og andre matvarer. Rekner med det kjem seg etter kvart. Ellers syns eg det er vanskelig å registrere middagen....ikkje lett å vite kor mykje eg spis av dei ulike tinga.(har ungar så eg vil ikkje veie maten når dei ser det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg er og ny når det gjeld Roede på nett, eg begynte 10 januar. Får eg hive meg med dåke her i tråden??

Eg vil ned min 10 kg...

R

Koselig, og lykke til! Dette skal vi fikse, men vanskelig i helgen synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedreliv

Koselig, og lykke til! Dette skal vi fikse, men vanskelig i helgen synes jeg!

 

Hei. Vet dere hva man skal gjøre om man "sover over et måltid" ?

Om man for eksempel sover til lunsj i helgene..? Skal man likevel spise det man skal i løpet av dagen, eller hva ?

 

Og...kan man spise nøtter eller mandler? hvor mye om dagen ?

 

hilsen "bedreliv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedreliv

Hei. Vet dere hva man skal gjøre om man "sover over et måltid" ?

Om man for eksempel sover til lunsj i helgene..? Skal man likevel spise det man skal i løpet av dagen, eller hva ?

 

Og...kan man spise nøtter eller mandler? hvor mye om dagen ?

 

hilsen "bedreliv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Om man sover lenge så ser ikkje eg vitsen med å trøkke i seg berre for å skulle ha alle måltider... et heller jevnt fra du inntar sein frukost og sørg heller for å fylle opp melke rasjonen, frukt, samt grønt!

Mandler og valnøtter er bra å ete dersom ein ligg litt lavt på fett og dersom ein mangler litt kcal for å være på rett skala i forhold til det Grete Roede anbefaler. Men dette er det masse kcal i så det er ikkje mange mandlene eller valnøttene som skal til før det blir for masse fett og kcal...obsobs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...