Gå til innhold

Uke for uke til sommeren 2013! BLI MED!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte å begynne å føre inn uke for uke hvor mye kg og cm jeg har gått ned. Og jeg vil at folk skal være med. Dele oppturer og nedturer.

Litt om meg:

Jeg er en jente på snart 23 år som har kommet i gang med GR for andre gang. Første gang jeg deltok på kurs var i januar 2011, og tok av meg 10 kg. Nå bor jeg i Trondheim hvor jeg studerer. Har gått på GR nå i to uker, og merker at kiloene bare faller av. Jeg strevde som regel med søtsuget, men det har endelig blitt borte. Kroppen min i seg selv har masse muskler, men dog masse fett som er for tydelige. Jeg er aktiv i håndball og trener styrke. Når folk ser meg på gaten tenker de som regel at jeg har en normal vekt. Det at jeg har vært den største i "klassen" i så mange år, har gjort at jeg har blitt flink på å kle meg rett, for å få meg til å se mindre ut. Er det mange som er slik? Nå i januar bestemte jeg meg. NOK ER NOK. Til sommeren vil jeg gå i hva slags klær jeg vil! Og ikke minst se utrolig bra ut i bikini!

 

Uke 1: Ned 2,2 kg og -11,3 cm

Uke 2: Ned 1,4 kg og -5,7 cm

Snakkes til neste uke :rolleyes:/>

Nå er det bare å stå på frem til sommeren! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest friskfisk

Heeei :)

får jeg gå ned i vekt sammen med deg ?

jeg er 22 år og 91,1 kg. jeg har bestemt meg for at nok er nok. jeg skal ned, hvor mye, det vet jeg ikke.

 

jeg har veiedag på torsdager og bildedag i lagspeilet på søndager :D

 

håper vi kan dele denne turen sammen, og hjelpe hverandre med motivasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...