Gå til innhold

Klar for neste etappe! De siste kiloene..


Gjest csj91
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 21 år, 174 høy, som i 2011 veide 86,7 kg. I dag veier jeg 64,6 :)/> Gikk på Easy-life på treningssenter og mistet 10 kg der, resten selv. Jeg har nå den tyngste delen igjen.. De siste kiloene!

 

Har det siste halvåret vært mellom 65-67, men vil gjerne nå min trivselsvekt på rundt 58 kg. Så det vil si at jeg har nå 6-7 kg igjen som skal bort før sommeren :)/>

 

Ligger på omtrent 1300 kcal dagen, prøver så godt jeg kan å spise bra mat og variert. Ellers trener jeg på treningssenter; step/styrke mandager, spin/styrke onsdager, spinning fredager (+av og til i helgene).

 

Har hatt en laaang juleferie, så var godt å komme i gang igjen!

 

Hadde vert supert med noen å "rapportere" til, syns det hjelper bra! Både om trening, kosthold og veiing! :)/>

 

SLENG DEG MED! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken frokostblanding

Hei!

 

Ditt innlegg minnet meg veldig om meg selv :) Jeg skal også ned 7 kg til sommeren! Veide 78 kg da jeg startet på GR kurs for noen år siden, nå 67 ca. Trives på 60 kg, håper å klare dette på 7 mnd!

 

Slenger meg på for motivasjon og rapport;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ditt innlegg minnet meg veldig om meg selv :)/>/>/>/> Jeg skal også ned 7 kg til sommeren! Veide 78 kg da jeg startet på GR kurs for noen år siden, nå 67 ca. Trives på 60 kg, håper å klare dette på 7 mnd!

 

Slenger meg på for motivasjon og rapport;)

 

 

Hei frøken frokostblanding! :)/>/>/>

 

Endelig svar å få :D/>/>/> hehe.. Jeg har gått ned til 63,9 nå! :)

 

Bruker forresten en kjempegenial app til iphone som heter shape up! Der kan du legge inn mat slik som her på nettsidene, men jeg syns det er litt lettere å ha det på telefonen som jeg har med meg overlt, et STORT PLUSS er at du kan bare skanne strekkoden på matvarene! Elsker denne appen! :)/>/>/> anbefales!

 

Hvordan går det med deg så langt? :)/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken frokostblanding

Kan man det? Genialt! Den burde jeg kanskje prøve.. Synes det er litt tungvint, uten tastatur, men kanskje en vanesak? :)

 

Jeg er nede på 66.2 kg nå, totalt 11,8 kg ca. Veldig fornøyd! Målet er å ligge rundt 60.0 i sommer! Kan ikke huske sist jeg veide det, så det blir spennende å se hvordan man ser ut da :)

 

Hva er ditt endelige mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man det? Genialt! Den burde jeg kanskje prøve.. Synes det er litt tungvint, uten tastatur, men kanskje en vanesak? :)/>

 

Jeg er nede på 66.2 kg nå, totalt 11,8 kg ca. Veldig fornøyd! Målet er å ligge rundt 60.0 i sommer! Kan ikke huske sist jeg veide det, så det blir spennende å se hvordan man ser ut da :)/>

 

Hva er ditt endelige mål?

 

Det er nok en vanesak ja, går veldig fint:)

 

Så bra! :D Det blir spennende å se ja:)

 

Mitt endelige mål er 58 kg, men vil ligge på omtrent 60, da jeg kan ha litt å gå på:P

 

Skal veie meg igjen i morgen, så rapporterer tilbake da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest marieee

Hei!

Jeg slenger meg på her :)

Jeg er 23 år og gikk på Grete Roede-kurs for 2 år siden. Siden jeg startet har jeg gått ned 12 kilo, og har holdt det stabilt siden da. Er veldig fornøyd med det :)

 

Men nå er jeg klar for å gå ned de siste 4 kiloene - de vanskeligste spør du meg :)

Ønsker å klare det før 1. mai, altså på 2 måneder.

 

Burde være mer enn overkommelig det?

 

Jeg har nettopp begynt å trene fire ganger i uken - to med intervall og to med styrke. Det blir spennende å motivere hverandre her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...