Gå til innhold

Mor igjen og vil tilbak til normal vekt igjen


Gjest Victoria82
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria82

Hals 34

Arm h/v 31/30

midje 105

Hofte 102

Rompe 105

Lår h/v 64/64

 

etter å ha fått nummer to hAr tingene ikke gått min vei. Har nå hatt to mnd med treningsforbudx og kan endelig begynne noe som hAr resultert i at jeg etter fødselen har gått opp 4 kilo. Gikk heller ikke ned alt etter fødsel. Så har nå 12 kilo mer enn startet før grAviditeten og 5 kilo til, før trivselsvekten. Håper på å få det meste av før arbeidsstart etter sommeren..... Krysser det som kan krysses og satser for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Siter litt med å slutte med sukker. Er så sliten på kvelden at jeg tyr til raske løsninger.

 

Har fått trent litt mindre enn planlagt, men fra 82 kg på vekten forrige uke er vi nå nede på 77,5

 

Noen dager ligger jeg langt under kaloriene jeg skal og andre langt over. Litt problemer med å holde det jevnt... Men det kommer vel...

 

Mitt største mål er vel å redusere midjemålet som har blitt veldig stort etter at nummer to kom. Kan ikke huske å ha så stor mage etter første man...

 

Har siste uke vært på 2 lange turer... Lange for mitt bekken:(

2ganger 30 min styrke, ellers mye husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

En god start. 1 time styrke med slynger og frokosten inntatt etterpå ble havregryn. Håper bare dagen fortsetter i denne gode flyten

Varte frem til kvelden da vognen slo seg vrang og som følge av det slo rygg og bekken seg vrang. Trøstespiste chips og rømme... Men gikk en time tur også denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...