Gjest 123To Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Hei! Jeg er ny her, og kan ikke finne informasjon om hva disse symbolene og bokstavene betyr! Er det noen erfarne, glupe folk her som kan hjelpe meg! Tenker jo kanskje at J og N står for Ja og Nei? Eller? Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marlena Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Heisann! Du har rett- J betyr ja-mat ( som kan inntas ubegrenset ) N betyr neimat og L er litt-mat ( som må veies ) Hjertesymbolet kommer opp når du gjør et såkalt hjertevennlig valg ( omega 3 fettsyrer feks ) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 123To Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Ah, tuuuusen takk, Marlena! Supert med så raskt svar! Nå må jeg rett inn og analysere matinntaket med nye øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 123To Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Heisann! Du har rett- J betyr ja-mat ( som kan inntas ubegrenset ) N betyr neimat og L er litt-mat ( som må veies ) Hjertesymbolet kommer opp når du gjør et såkalt hjertevennlig valg ( omega 3 fettsyrer feks ) Lykke til :)/> Hei igjen, Nå registrerte jeg mandler, og da fikk jeg opp både "Nei" og hjerte... Trodde ikke en mandel i ny og ne var nei? Trodde det var sunt, jeg? Aner du hvorfor det kommer opp kontradiktoriske tegn? Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Etter3smÃ¥troll Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Jeg har lært at det ikke finnes nei-mat, og det synes jeg er flott:-D N-maten er mat du må være veldig bevisst på hvor mye du spiser av fordi det er veldig kaloririkt. Men som du sier kan en del av det, feks nøtter, pesto, olivenolje, avokado( nå har jeg ikke dobbelsjekket at disse kommer opp med N), også inneholde bra fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 123To Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Tusen takk for svar, "etter3småtroll"! Enig i det du sier, det høres fornuftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå