Gå til innhold

I minus mot sommeren


Gjest lykke71
 Share

Anbefalte innlegg

Et nytt år og en ny start.

Vekta viser nå skremmende 67,4 kg. Jeg er 40 år gammel. 163 cm høy. Kjenner at jeg blir deppa av disse kiloene. Magen har fått skikkelige håndtak som henger utafor buksa. Armene begynner å få antydning til grevinneheng. Leggene er blitt tykkere. Og jeg tror sannelig haka har sunket litt nedover. Nei dette kan ikke fortsette. :unsure:/>/>

 

Er det noen som kjenner seg igjen og vil gjøre noe med det så heng dere på. På denne tråden blir det plass til surking, oppmuntring og glad jubel når mål nåes.

 

Nå skal vi bli fine til bikinisesongen. :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Et nytt år og en ny start.

Vekta viser nå skremmende 67,4 kg. Jeg er 40 år gammel. 163 cm høy. Kjenner at jeg blir deppa av disse kiloene. Magen har fått skikkelige håndtak som henger utafor buksa. Armene begynner å få antydning til grevinneheng. Leggene er blitt tykkere. Og jeg tror sannelig haka har sunket litt nedover. Nei dette kan ikke fortsette. :unsure:/>/>/>

 

Er det noen som kjenner seg igjen og vil gjøre noe med det så heng dere på. På denne tråden blir det plass til surking, oppmuntring og glad jubel når mål nåes.

 

Nå skal vi bli fine til bikinisesongen. :D/>/>/>

Sukk.

Det er gått to uker siden forrige veiing. Grunnen til det er at jeg har vært bortreist i forbindelse med jobb, osv. Men det ble ikke noen jubel idag. Vekta viste 68,2 kg. det er faktisk opp 0,8 kg. Masse jobb og 4 dager i London har satt sine spor.

 

Vel, vel det går vel ikke bra hvis jeg setter meg å furter. Her er det bare å få stumpen opp av godsstolen. Londonturen i seg selv er rein inspirasjon. Et skikkelig shoppingmekka.

 

Lykke til alle sammen i uken som kommer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

18.februar og ny veiedag.

Idag viste vekta 68 kg. blank. Positive med det er at det var -0,2 fra forrige veiing. Utfordringen er at det er nøyaktig -8 kg. til mitt første mål. Her er det bare å bite tenna sammen og stå på.

 

Ingen som vil hive seg med på veiing og motivering???? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

18.februar og ny veiedag.

Idag viste vekta 68 kg. blank. Positive med det er at det var -0,2 fra forrige veiing. Utfordringen er at det er nøyaktig -8 kg. til mitt første mål. Her er det bare å bite tenna sammen og stå på.

 

Ingen som vil hive seg med på veiing og motivering???? :D/>

 

Heisann!

 

Jeg er forsåvidt med i en annen tråd, men litt ekstra motivasjon er alltid til hjelp!

 

Ser at du reiser mye, det er vanskelig. Jeg vet av erfaring dette, men også at det er små triks for å få til mat på reiser på en skikkelig måte.

 

Går du på kurs?

 

Selv skal jeg ned 9 kg, har gått ned 6 sålangt og stresser ikke for det viktigste for meg er å innarbeide skikkelige rutiner - for en gangs skyld!

 

Jeg går nettkurs og kunne ikke vært mer fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Jeg vil gjerne bli med! Gikk fra 93kg til 77kg i 2011, nå er jeg 83kg. Målet er 70kg! Er 173cm høy :)

Hvilken dag har du veiing? Mandag?

 

Jeg går ikke på kurs, tenker å prøve selv først, det gikk bra sist, men det er hardt! Nå er motivasjonen på topp og jeg er klar for hardt arbeid for å gå ned i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt vere med eg!!

 

Er nettopp starta nettkurs (mandag), og må nok belage meg på at dette vil ta si tid for har av erfaring funnet ut at nye rutiner fort sklir ut om eg ikkje jobber med dei!!

 

Eg veier 93,7 kg ved kursstart. Har klart å gå ned fra 104 kg, var så vidt innom 87 kg før eg "stabiliserte" meg på 93 og har kun variert innafor der siden april i fjor...no er eg derimot begynt å bli redd vekta sakte men sikkert går oppover igjen, så no må eg ta i et ordentlig tak!!

 

Drømmemålet er 80 kg, men foreløpig mål er 85 kg. Første delmål er 90 kg!

Eg er 180 cm høg.

 

Veiedag er mandager, for da har eg veiedag på kurset mitt.

Skal prøve å få tatt måla mine en dag, for trur det er god motivasjon.

 

Ellers sliter eg litt med å komme meg i gang med fysisk aktivitet, håper kurset skal motivere meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...