Gå til innhold

Skrekkslagen.....


Gjest Maraton2013
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Maraton2013

To kurs har jeg gått med godt resultat, men det er en stund siden og nå er det på'n igjen. De samme kiloene skal av igjen, er det mulig sier jeg bare :angry:/> Egentlig synes jeg det er litt flaut å ikke lykkes, og å måtte begynne på nytt. Faktisk såpass flaut at jeg har meldt meg på for en annen kursleder. Barnslig egentlig for jeg gjør jo dette for meg og ikke for noen andre.... Men sånn er det altså. Men nå bretter jeg opp ermene, tar tak i mitt skrantende ego og stiller på kurs i mars. Årets store mål er halvmaraton i Oslo til høsten, og tanken er at det sikkert går fortere når jeg har mindre å dra på :D/> lykke til til meg selv og alle dere andre der ute. Dette skal vi klare !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petrinelle

Hei Maraton!

 

Du er ikke den eneste som går de samme kiloene av og på igjen. Men jeg har stor tro på at man lærer litt mer hver gang og etterhvert går det lettere. Jeg er imponert over målet ditt med maraton i høst. Lykke til!

 

Jeg har forresten også litt rare tanker om hva kurslederen min tror om meg. Jeg sluttet av kursrekken før jeg var i mål for å fortsette på egenhånd. Kursleder advarte oss mot å tro vi kunne klare det selv. Jeg har ikke gått ned mer enn tre kilo i løpet av de to årene som har gått siden den gang. Nå har jeg tanker om at denne gangen får jeg det til og da melder jeg meg på kurs til samme leder igjen for å ta de siste kiloene. Mest bare for å vise at jeg fikk det til... ;-) he, he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...