Gå til innhold

Ned 10 kilo eller mer


Gjest sarara
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en ung kvinne fra vestlandet, som er helt ny her i forumet og på grete roede. Jeg vil ned hverfall 10 kilo frem til sommeren. Jeg er ikke høy, ca 165. Har prøvd mange ganger å gå ned i vekt , både slanketabletter, masse trening og spise mindre, men mislyktes hver gang. Jeg er lei.

Nå skal jeg klare det! Sist jeg veiet meg var jeg på 76-78 kg, veiet meg for noen dager siden, og den viste 81 kg !!! Jeg har dårlig selvbilde, og sliter veldig med å godta meg selv. Det er så vanskelig å finne klær jeg kan ha på meg, føler alltid magen min viser. Jeg er lei av å gå med løse gensere og ikke klare å gå med kjole. Jeg føler meg bestandig feit. Nå skal jeg få tilbake den selvtilitten jeg hadde før! Jeg vil ned til 70 -65 kg, og jeg skal jobbe hardt med å få det til. Noen andre som føler seg slik som meg , og vil gå ned ca 10 kg til sommeren ? Hadde vert hyggelig og hatt en støttepartner, for å snakke om resultater, mat, trening og ikke minst motivere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, nå ble jeg glad! Jeg har ikke tenkt å melde meg på noe kurs jeg da, men skal notere ned hver dag hva jeg spiser, og trene mer. Jeg vil prøve å skrive hver dag hva jeg har spist, trent og hvordan jeg har det. Dette tror jeg vill motivere oss begge til å fortsette! Jeg tror at vi kan klare det, jeg gleder meg! :) Jeg begynner imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år, flaut å si det, føler alle er så mye eldre enn meg her,hehe ;) og du ?

Helt enig, jeg har også en tendens til å veie meg hver dag, og når jeg ikke ser noen resultater gir jeg opp, hver gang. Veiedag hver mandag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg er 29 jeg, jeg har faktisk gått ned 28 kg fra før, så de siste 10 kiloene kan nok ta litt tid, men jeg gir ikke opp.

 

oki da legger vi inn vekta her i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi viste 82, nå er jeg klar ! Jeg har drukket mye vann, så kan tenke meg det er derfor jeg veier mer enn normalt. Normalt har jeg ikke drukket mer enn en halv eller en liter per dag, så jeg har begynt å drikka 2,5 liter per dag. Det merkes, går på do mye mer enn før, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supernint

Vil gjerne bli med jeg også hvis det er greit?

Ble 30 år forrige uke.... så nå må jeg finne tilbake til meg selv før det er for sent!

 

Veier 82 kg. Ønsker ned til ca 65. Men i første omgang ned 10kg til sommeren!

Har veiedag på fredager jeg da. Hadde meget god erfaring med det da jeg gikk ned 14,5 kg etter fødsel nr 1. Men alt kom på igjen da jeg fikk nr 2. Så nå tar jeg opp kampen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillepingvin

Jaja, jeg vil gjerne være med dere! Er nettopp blitt 33, og har ligget på rundt 80-81 kg i det siste... Har et inderlig ønske om å gå ned iallefall 10 kg, drømmen er å ligge på rundt 64 kg. Har to barn,og ønsker mer energi for å kunne leke mer med de. Prøver å trene to ganger i uka nå, men håper å kunne gjøre grep i hverdagen for å kunne flette inn mer aktivitet. Spiser generelt ganske sunt, men er en godtegris uten like! Så der må jeg være standhaftig!

Veiedag mandager for meg også, og jeg er også flink til å gå på vekta for ofte og dermed fort miste inspirasjonen når det ikke går nedover...

Sammen skal vi klare dette, ikke sant? ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillepingvin

Idag viste vekta 80,6 kg, så det er startvekta mi. Glemte å si at jeg er 170 cm høy.

Dagen i dag har gått ganske bra. Spist greit, og vært i litt aktivitet - lek ute med guttene mine. I morgen skal jeg på trening. Går fast tirsdag og torsdag. :)

Håper det har gått bra med der andre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillepingvin

Travle tider her og, så det blir visst med mandagsregistrering for meg. Har gått ned 0,8 kg den siste uka. Det er jeg fornøyd med! ;)

Håper det har gått bra med dere andre her inne?

I morgen er det dansetrening igjen. I går gikk jeg og samboeren min en 2timers tur. Godt å være ute etter mye innetrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...