Gå til innhold

Kampen cm og kiloene skal vinnes før mai


Gjest Fruen'lærer*å*si*nei
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fruen'lærer*å*si*nei

Hjemmeværende husmor på 32år til 3 gutter i alder 8,7 og 2år søker flere som har tenkt å vinne over vekta med sunn mat og trening :P/>

Jeg går på mitt andre gr kurs. Og på første kurs gjorde jeg det kjempe bra :D/> Og julen gikk i grunn greit. Vekten holdt seg der den skulle, tjooohoo ;)/> MEN føler jeg har nesten mistet motivasjonen i denne lange mørke januar mnd som har vært full av sykdom hos barna min :o/> :(/>

 

Tok meg selv i nakken i dag. Og tar opp kampen mot de siste kiloene mine. Jeg har tatt av 7,1 kilo siden kurs star i okt. I dag stod vekten på 67 blank... Tenker at min vekt er passe når den stopper på 62kilo! ;)/>

 

24okt-12 : 74,1kg

27jan-13 : 67kg

 

Håper DU ønsker å bli med meg om å slåss mot kiloene..

Denne gangen gir jeg ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei på du!

 

Jeg er allerede med på flere tråder her inne, men kikker gjerne innom her inimellom også :) Har en egen tråd her og, der du er velkommen til å joine! ;)

 

Jeg har omtrent samme målet som deg. Var 67,2 forrige uke, og har som mål 63 kg. Problemet er at det er 100 år siden jeg var så "lett", så jeg vet ikke ennå om jeg er fornøyd når jeg havner der.... Men det får tiden vise, det er mitt første mål så langt :)

 

34 år, mor til jente på 11 og gutt på snart fem :)

 

Ønsker deg lykke til med de siste kiloene, og syns du har vært kjempe flink!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...