Gå til innhold

Ned 12,5 kilo til juli2013!


Gjest Arwen73
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :) Trenger sårt å gå ned noen kilo nå, derfor starter jeg denne tråden og håper noen flere vil slå følge med meg her inne. Jeg skal ikke gå kurs, men har gullmedlemsskap, og registrerer mat og vekt her inne. Har veiedag på onsdager.

Litt om meg: Er 39 år, 158 cm høy, og veier pr i dag 69,5 kg. Fikk helt sjokk når jeg så at vekta nærmet seg 70, for med min høyde bør jeg være i underkant av 60 for at jeg skal være fornøyd, og for at de gamle buksene mine fra før siste fødsel skal passe igjen ;)

Planen min er å gå ned mellom 0,5 og 1 kilo i uka, og nå drømmevekta på 57,5 kilo innen sommeren. Jeg skal følge en meny på ca 1500 kcal pr dag, som jeg vet passer meg etter tidligere GR-kurs jeg har gått, og satse på å få minst 7 trimpoeng i uka.

Så da er det bare å sette i gang :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.veiedag i dag, og den vekta viste 69,2 kilo, minus 0,3 mindre enn på mandag. Målene mine i dag er: midje 84, hals 33, overarm 31, bryst 95, hofte 98, rumpe 104 og lår 60,5 cm.

Ellers er jeg fornøyd med treninga så langt denne uka :) I går var jeg på spinning 30min og trente styrkeapparater 40 min etterpå. I dag har jeg løpt 30 min på tredemølle og trent styrke i 30 min, pluss at jeg gikk tur med hunden i kveld.

Så da er det bare å stå på videre og håpe på nedgang til neste uke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...