Gå til innhold

Livegym


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Hei!

 

Jeg har vært inne på livegym.no, og det ser jo veldig bra ut. Men jeg ville gjerne hørt fra noen her som har erfaring med opplegget. Jeg trener en god del, 3-5 ganger i uken. Problemet er at jeg er en del på reise med jobben, og av og til er mannen på reise. Da er det kjipt å ikke kunne trene på noen dager.

 

Er timene bra? Får en skikkelig opp pulsen, og svetta? Må/bør jeg invistere i step eller sykkel?

 

Blir veldig glad for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ingen som har erfaring med livegym??

 

Hei!

 

Jeg har ble medlem der i sommer når hallen nær meg stengte og ja, det er godt utvalg, gode timer og jeg får både opp pulsen, blir svett og god og støl etter noen av de timene der!

 

Det som også er veldig fint er at de har endel korte økter også, sånn 10, 15 og 20 mins økter. De fikk jeg meget god bruk for de dagene jeg enten bare kunne trene tidlig eller dagerhvor jeg egentlig ikke orket noe som hels. Startet med en 10 mins så hadde jeg hvertfall gjort noe. Da var jeg først i gang, så tok jeg nesten alltid en økt til av et slag.

 

Er fortsatt medlem, og bruker det innimellom, men har desverre blitt lite grunnet altfor mye sykdom og skader. Er jo bare 50kr mnd og du kan melde deg av uten noe mer binding enn 1 mnd (eller enda mindre, husker ikke) Så bare prøv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Purple

Jeg har vært medlem der i 3 uker nå, og er kjempefornøyd! Varierte treningstimer, og har du ikke step og sykler finnes det andre timer du får pulsen opp på. og for 50,- mnd er det ikke dyr investering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...