Gå til innhold

Kommer ikke opp til 1600 kalorier ??


Barnslig
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her og skal liksom spise 1600 kalorier, men kommer bare til kanskje 1200....... Synes det er så vanskelig dette, og vil så veldig gjerne ha resultater fort, sliter sånn med motivasjonen.....

 

Gjør det noe att jeg ikke får i meg nok, eller skal jeg prøve å spise litt mer til hvert måltid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her og skal liksom spise 1600 kalorier, men kommer bare til kanskje 1200....... Synes det er så vanskelig dette, og vil så veldig gjerne ha resultater fort, sliter sånn med motivasjonen.....

 

Gjør det noe att jeg ikke får i meg nok, eller skal jeg prøve å spise litt mer til hvert måltid??

 

Ja, spis mer, det er ikke noe poeng å spise for lite da går kroppen din i sult-modus. Jeg har også i perioder (særlig i begynnelsen) hatt problemer med å fordele kalorier og dermed sittet igjen med 2-300 på kvelden, men jeg har et triks!

 

Spis bittelitt av noe veldig kaloritett på slutten av dagen, men velg noe sunt og hjertevennlig. Jeg har ofte brukt peanøttsmør. 1-2 skjeer er veldig kaloririkt og lett å spise. Hjertevennlig er det også. Du kan også kjøpe deg en skikkelig bra olivenolje og ta et par skjeer av det. Da mener jeg ikke det de har på "luksushyllen" på ICA, det er bare crap. Gå i en oljebutikk og kjøp noe bra. Skikkelig god olivenolje kan fint brukes til pålegg eller spises som den er.

Goml noen skiver røkelaks eller en håndfull nøtter. Sjokolade gjelds dessverre ikke...

 

Mange muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ligge på 1200 kalorier, men ALDRI under

 

Peanøttsmør-teknikken min har faktisk ofte vært det som har kickstartet ballet igjen når jeg har ligget på en vektplatå.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...