Barnslig Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Jeg er ny her og det står meny 2, men 1600 kalorier, når jeg titter på de forskjellige menyene er 1600 kalorier meny 1 ...... Skjønner ikke helt jeg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemor med pulsklokke Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg er ny her og det står meny 2, men 1600 kalorier, når jeg titter på de forskjellige menyene er 1600 kalorier meny 1 ...... Skjønner ikke helt jeg da?? Jeg vet ikke hvor du leser. Meny 2 er 1600 kcal, Meny 1 er 1300kcal. Jeg går på meny 1, og det er ikke mye mat. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barnslig Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg vet ikke hvor du leser. Meny 2 er 1600 kcal, Meny 1 er 1300kcal. Jeg går på meny 1, og det er ikke mye mat. Lykke til. Tusen takk, har problemer med å komme over 1300 også jeg da. Her har jeg lest det: http://www.greteroede.no/o2/Search-GRSearch/search?pageTemplatePath=%2FTemplates%2Fpages%2Fwww_applicationPage.html&index=article&query=meny+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemor med pulsklokke Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Hvis du klikker videre på menyene fra linken du sendte, ser du hvor mye man kan spise og forslag til fordeling av kaloriene i løpet av dagen. Jeg synes 1600kcal er lett å ligge på, men strever veldig med å holde meg på 1300 og likevel bli mett. Hva spiser du om du strever med å komme over 1300kcal om dagen? Sper du på med litt nåtter, avokado og fet fisk, får du i deg sundt fett og kommer lett opp i kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå