Gjest FormFjong Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Da er jeg endelig igang igjen. Har mannet meg opp i flere uker og idag kom jeg meg endelig til treningstudio. Det beste er at det var kjempe deilig og nå føler jeg meg topp! :D/> Matinntaket har gått fint i noen dager og motivasjonen blir stadig sterkere. Og dette er absolutt siste innspurt. Så langt har jeg gått ned 25kg så de siste 10kg burde jo være barnemat. ;)/> Målet er satt til 10kg ned innen 1.Mai. Dvs 13 uker. Burde jo være ganske gjørbart det. Fint å være klar til sommern også. Så da er det vel bare en ting å si... klar... Ferdig.... GÅ!!!!!! :D/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemor med pulsklokke Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Gratulerer med 25kg ned - det står det respekt av. Flott at du har kommet deg på treningsstudio - det opplever jeg som hardt, men godt etterpå. Jeg har gått ned 14 kg på 15 måneder, så det går ikke så fort for meg, men jeg tar tiden til hjelp. Lykke til du har virkelig et gåpå mot som jeg beundrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå