Gjest Anzbir Skrevet Februar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 Opprettet en ny gruppe på facebook som heter Slanking. Vi vil gjerne ha deg med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anzbir Skrevet Februar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 Link http://www.facebook.com/groups/320978808014090/?bookmark_t=group Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MetteMaxi Skrevet Februar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 Link http://www.facebook.com/groups/320978808014090/?bookmark_t=group Siden gruppen er hemmelig så trur eg ikkje at noken får sett den desverre. Folk som legges til må vere venn med andre i gruppa. Du må evt. Oppgi navnet ditt, slik at folk får sendt deg ei melding for å få tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anzbir Skrevet Februar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2013 Siden gruppen er hemmelig så trur eg ikkje at noken får sett den desverre. Folk som legges til må vere venn med andre i gruppa. Du må evt. Oppgi navnet ditt, slik at folk får sendt deg ei melding for å få tilgang. Men jeg endret den fra hemmelig, til slik at folk kan se den..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anzbir Skrevet Februar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2013 Sjekket ut med mannen sin profil på boka, det går helt fint å klikke på linken! Så om du vil bli medlem så klikk på linken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest viana2 Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 sendt forespørsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anzbir Skrevet Februar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2013 Så fint! Kom å ver med oss, koselig liten gruppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anzbir Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest maibrud13 Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 da har jeg spurt om å bli medlem av fb-gruppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anzbir Skrevet Mars 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2013 da har jeg spurt om å bli medlem av fb-gruppen... :D/> Kjekt! Gruppa har fått en del medlemmer! Kjekt!! Bare å henge seg på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest janner Skrevet Juni 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 dere kan loger meg inn på fecbook vist dere vil siljetelle@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest janner Skrevet Juni 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2013 er noe fra bergen her tast meg på siljetelle@hotmail.com eg er jente på 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest janner Skrevet Juni 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 hei alle eg er jente 30 som kommer litt ute for bergen men dere kan logge meg inn på fecbook vist dere til siljetelle@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå