Gå til innhold

Ny her jeg...


Gjest jorbærjenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest jorbærjenta

Hei..

Er ny her..

mld.meg inn idag...

prøver å gå ned 20 kg.

først å fremst for helsa sin skyld..

men også forde vi prøver å få barn...

menstrasjons syklusen min er ustabil..blir det når vekta mi øker..

har altid slitt med vekta..

jeg gikk ned 23 kg for 18 år siden..men har nå desverre lagt på meg igjen.. livsstilen min forandret seg da jeg ble samboer for snart 6 år siden...selvom vi er friluft folk glade i turer i skog og mark...er vi også glad i å kose oss...jeg jobber som kokk..og det hjelper jo ikke akkurat det heller..

men nå er det nok..kiloene og mat valgene skal bli bedre..skal legge om kosten helt...fra og med i dag...

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg er også forholdsvis ny her begynte for 1 mnd siden. Jeg har som deg vært flink og gått ned, men så har kiloene kommet igjen. grunnen var nok at jeg sluttet å røyke for ett år siden. Det var jeg jo klar over at det ville vises på vekta så jeg bestemte meg for å gi det ett år med røykeslutt, og gikk det bra skulle jeg ta tak i vekta ,så nå er jeg her etter mange slankepiller og mislykkede kurer:)

 

på 4 uker har jeg gått ned over 30 cm i kroppen og 2,6 kg. Så det virker:)

De siste to ukene har kg stått stille men cm har forsvunnet så ta deg deg tid til å måle deg også. Jeg har som mål først 10 kg, så vil jeg nok ta 10 til etterpå, men jeg orker ikke så store mål avgangen, da blir det så langt frem;) jeg har veiedag på mandager. Prøver å følge oppsatt meny for dagen slavisk med mulighet for litt slingringsmonn i helger. Jeg går tur minst tre dager i uka, det er målet og tar jeg flere blir det bare pluss. Har så mange ganger før gått hardt ut og gått på en smell. Denne gangen vil jeg klare det.

 

Du vil nok merke det på menstrasjonen din når du går ned i vekt, jeg ble iallfall gravid sist he he vi har nå ei lita snelle som blir 3 år i mars. I en alder av straks 40 blir hun enebarn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...