Gjest Cgirl Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg veier nå 79 kilo, har gått ned fra 86-79 på 5 mnd'er og synes det går sakte. Målet mitt er ihvertfall 70 kilo, aller helst vil jeg ned til mellom 65 og 68 kilo. I første omgang skal jeg se 75 tallet på vekta, deretter er målet å se 70 også tar jeg det videre derfra Lager meg denne tråden som en dagbok for meg selv, men alle andre er velkomne til å kommentere og henge seg på Jeg trener regelmessig 2-3 dager i uka. Registrerer alt jeg spiser og prøver å ikke komme over 1500 kalorier om dagen. Jeg har gått ned 40 cm på hele kroppen siden jeg begynte å slanke meg og merker det godt på klær Sånn, da sette vi igang veien videre Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LilleBien Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Hei Cgirl! Henger meg på her jeg, håper det går greit :)/> Kjenner til problemet, jeg gikk ned 2.5 kilo (men lagt på meg i muskler) på 4-5 mnd, og det er sååå frustrerende! Nå er jeg klar for å satse for fullt igjen, og i morgen går startskuddet for en ny periode av livet mitt. Er 24 år, 1.59 og veier 77.6 kg. Første delmål er under 75, men har ingen tidsfrist. I denne perioden skal jeg fokusere mer på kondisjonstrening samt følge Roede-metoden, den har funket før så jeg håper den gjør det igjen. No more messing around! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå