Gå til innhold

C-girl sin slanketråd


Gjest Cgirl
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg veier nå 79 kilo, har gått ned fra 86-79 på 5 mnd'er og synes det går sakte.

 

Målet mitt er ihvertfall 70 kilo, aller helst vil jeg ned til mellom 65 og 68 kilo.

 

I første omgang skal jeg se 75 tallet på vekta, deretter er målet å se 70 også tar jeg det videre derfra :)

 

Lager meg denne tråden som en dagbok for meg selv, men alle andre er velkomne til å kommentere og henge seg på :)

 

Jeg trener regelmessig 2-3 dager i uka. Registrerer alt jeg spiser og prøver å ikke komme over 1500 kalorier om dagen.

 

Jeg har gått ned 40 cm på hele kroppen siden jeg begynte å slanke meg og merker det godt på klær :)

 

Sånn, da sette vi igang veien videre :) Heia heia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleBien

Hei Cgirl!

Henger meg på her jeg, håper det går greit :)/>

Kjenner til problemet, jeg gikk ned 2.5 kilo (men lagt på meg i muskler) på 4-5 mnd, og det er sååå frustrerende!

Nå er jeg klar for å satse for fullt igjen, og i morgen går startskuddet for en ny periode av livet mitt.

Er 24 år, 1.59 og veier 77.6 kg. Første delmål er under 75, men har ingen tidsfrist. I denne perioden skal jeg fokusere mer på kondisjonstrening samt følge Roede-metoden, den har funket før så jeg håper den gjør det igjen. No more messing around!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...