Gjest Yvonnie Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Sjekk den forskjellen - endelig passer jeg bunaden igjen :D/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest turjente Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Sjekk den forskjellen - endelig passer jeg bunaden igjen :D/>/> UTROLIG MOTIVERENDE!Du verden for en fantastisk flott forvandling! Kjempebra!!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Missoki Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Enormt bra! Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mærri Skrevet Februar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2013 Så utrolig bra jobbet:)))). Heia deg, Yvonnie:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest turjente Skrevet Februar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2013 Så utrolig bra jobbet:)))). Heia deg, Yvonnie:)) [/quot Likte også hårfargen! Veldig bra! Utrolig motiverende bilde for oss andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest marsvin Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Stor forskjell, så flink du har vært Satt faktisk og så på gamle bilder her om dagen jeg også, skal sannelig se om ikke jeg også har "før og etter"-bilder som kan legges ut her! (..Selv om jeg ikke har kommet helt til "etter" i jakten på trivselsvekten, er bare underveis ennå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå