Gå til innhold

Funksjonshemma


Gjest Attiir55
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 57 år gammel dame fra Østlandet.Prøver 10 kg (delmål)vektreduksjon i løpet av kurset. Sitter i rullestol og antall skritt = 200 pr. dag. Da må jeg finne på noen annet. Har kjøpt ballonger i går. Skal spille ballong volleyball med datteren i dag. Ellers er strikk-trening jeg kan gjøre. Og spise mindre og sunt. (1 stk morsdags kake i dag).

Trenger oppmuntring fra dere. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 57 år gammel dame fra Østlandet.Prøver 10 kg (delmål)vektreduksjon i løpet av kurset. Sitter i rullestol og antall skritt = 200 pr. dag. Da må jeg finne på noen annet. Har kjøpt ballonger i går. Skal spille ballong volleyball med datteren i dag. Ellers er strikk-trening jeg kan gjøre. Og spise mindre og sunt. (1 stk morsdags kake i dag).

Trenger oppmuntring fra dere. :)/>/>

 

Ønsker deg lykke til! Ballongvolleyball høres ut som en morsom aktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg er 57 år gammel dame fra Østlandet.Prøver 10 kg (delmål)vektreduksjon i løpet av kurset. Sitter i rullestol og antall skritt = 200 pr. dag. Da må jeg finne på noen annet. Har kjøpt ballonger i går. Skal spille ballong volleyball med datteren i dag. Ellers er strikk-trening jeg kan gjøre. Og spise mindre og sunt. (1 stk morsdags kake i dag).

Trenger oppmuntring fra dere. :)/>/>

 

det høres ut som du har en ekstra utfording pga rullestolen, men det høres ut som du er flink til å komme på andre aktiviteter :) jeg heier på deg! lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...