Gå til innhold

Meny typer


Gjest idaå
 Share

Anbefalte innlegg

hvilken meny nr er dere på som skal ned mer enn 40 kg? ser jg har fått meny 2 men fikk ikke det til å stemme jg ( ja helt ny :P ) og ser at det er 50 kal i fri er dette de jg kan evt spare til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Har du vært inne og beregnet kaloriforbruket og fått meny ut fra det? På min beregning (jeg har ca. 13 kg igjen) har jeg fått meny 3, men har fått beskjed fra kursleder om at jeg er såpass i grenseland at jeg ble satt på meny 2 da det ikke skjedde særlig på vekten en lang periode. Men begynte vel på meny 4 tror jeg det var da jeg satte i gang. Så ja - meny 2 er kanskje litt lavt, men har du husket å ta høyde for trimpoeng etc? For hvis jeg tar bort disse får jeg plutselig beregnet at jeg skal ha meny 2..... Hvis du går på kurs kan du jo ta en prat med kursleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hvilken meny nr er dere på som skal ned mer enn 40 kg? ser jg har fått meny 2 men fikk ikke det til å stemme jg ( ja helt ny :P/> ) og ser at det er 50 kal i fri er dette de jg kan evt spare til helgen?

 

Jeg begynte kurset på onsdag som var og fikk også meny 2. Men er ganske sikker på at vi får vær vår meny neste gang. Skal regnes ut vekt, aktivitet i hverdagen o.l da! Jeg har fulgt 1600 kcal og gått ned 1 kg på 3 dager så det er klart at jeg skal ha annen meny! Blir du mett av meny 2? Jeg merker at sulten kommer på kvelden før jeg legger meg, ikke på dagtid. Håper det hjelper da med en annen meny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg begynte kurset på onsdag som var og fikk også meny 2. Men er ganske sikker på at vi får vær vår meny neste gang. Skal regnes ut vekt, aktivitet i hverdagen o.l da! Jeg har fulgt 1600 kcal og gått ned 1 kg på 3 dager så det er klart at jeg skal ha annen meny! Blir du mett av meny 2? Jeg merker at sulten kommer på kvelden før jeg legger meg, ikke på dagtid. Håper det hjelper da med en annen meny :)/>

Hvis du akkurat har begynt på kurs er det ikke så rart at du går mye ned - det er slettes ikke uvanlig at man går ned både 2 og gjerne 3 kg første uken på kurs. Forutsatt at man ikke har holdt på på egenhånd i forkant, da. Selv gikk jeg ned 2,4 kg min første uke, men det varierer veldig fra person til person - andre går gjerne ned et helt vanlig halvkilo. :)

Uansett så får du nok når du har beregnet kaloriforbruket beskjed hvilken meny du skal ha - selv hadde jeg meny 3 i begynnelsen da jeg skulle ned over 40 kg. Nå ligger jeg på meny 2. Lykke til på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh men jeg hadde vært superfornøyd om jeg gikk ned 1 kg på 3 dager - jeg har gått ned 1 kg på nesten 3 uker :-( Jeg er ikke ekstremt flink i matveien, prøver å holde meg innenfor 1600 kcal (er det meny 2?) og trener 2-3 ganger i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...