Gå til innhold

PÅSKEMÅL lørdag 25.02.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ for en herlig dag. Solen skinner som aldri før i Bergen. En hel uke med sol!!! :( Humøret er på topp, formen er på topp og livet er bare herlig! Kjenner at det går nedover både i vekt og cm (men har ikke tyvtittet på vekt - klarer å vente til onsdag), det er gøy og trene, og jeg er ikke fristet til å skeie ut - Hurra for en diett som er perfekt for meg. :)

 

Jeg håper vikelig at alle dere andre har en flott helg og står på for å nå målet.

 

Motivasjonsklem fra Jannicke

 

--- Står man ved målet, angrer man ikke reisens møye og besvær ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jannicke,her på østlandet har det også vært et nydelig vær idag..

har trent nå i to timer..fått spill til playstation" kinectick"..treningsprogram med personlig trener,kjempegøy..

 

Ellers så kjennes det ikke ut som vekta har rørt seg her..men får vente til onsdag og se..

 

Ha en fin lørdagskveld.. Imorgen så har vi planlagt lang skitur,med grilling(kjøpte en pakke magre grillpølser idag,kun 9 % fett,blir spennende og prøve)..så da håper vi på like bra vær:-)

 

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nord har det gått vekselsvis mellom opphold og sne. Har nettopp spist taco - litt for mye, men koser meg når det er helg. Får heller stå ekstra på i ukene.

Har 2,5 kg før jeg når påskemålet - det burde jeg klare!!

 

Hvordan fungerer det playstation spillet? Er det bra? Hadde vært kjekt med noe som jeg kunne trene med her hjemme!

 

Ha en fin dag i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært fint vær her og. Nå har jeg akkurat trent og jeg føler at vekta går nedover, kjempedeilig. Jeg har også Kinetic, men har ikke helt vendt meg til det spillet. Prøvd en gang bare. Gleder meg til det begynner å smelte skikklig ute, da skal jeg ut å jogge. I dag har vi kost oss meg kyllingvinger :( Ha en fin kveld folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ungene i seng, og jeg har roen rundt meg, herlig.

Her i huset har vi og hatt taco i dag, syns jeg kan spise masse av det og bli god og mett. Idag hadde jeg bare to skjell . Blander karbonadedeigen med masse salat og har skjellene ved siden, da spiser jeg meg god og mett.

Etter på var jeg ute på en 50 min. tur med musikk på ørene.

 

Har vært i svømmehallen med ungene idag, gruet meg litt, for jeg blir så sulten etter på, men hadde bestemt meg for å kjøpe en yoghurt etterpå, så det gikk kjempefint. Spiste den før jeg igjen gikk inn i butikken for å handle.

 

Imorgen er det bolle søndag, så da må det bakest. Har tenkt å ha en bolle , må jo kunne kose oss litt på spesielle dager.

 

Ha en god kveld videre, og en fin fastelaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nord har det gått vekselsvis mellom opphold og sne. Har nettopp spist taco - litt for mye' date=' men koser meg når det er helg. Får heller stå ekstra på i ukene.

Har 2,5 kg før jeg når påskemålet - det burde jeg klare!!

 

Hvordan fungerer det playstation spillet? Er det bra? Hadde vært kjekt med noe som jeg kunne trene med her hjemme!

 

Ha en fin dag i morgen!![/quote']

 

Heisan. Dette spillet er kjempegøy,enten kan man lagre med personlig trener som hjelper deg og lager ett 12 ukers treningsprogram. eller du kan spille enkle treningsøkter.. veldig ålreit synes jeg.... må bare prøves:-)

 

ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...