Gå til innhold

Hvor er menyen?


lella66
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat meldt meg inn som gullmedlem etter å ha vært i Roede-klubben et års tid. Jeg har savnet det å ha en ukemeny. Jeg har fått inntrykk av at jeg skulle få tilpasset meny som gullmedlem. Men hvor finner jeg den? Akkurat nå er jeg litt oppgitt fordi det synes som jeg har betalt 449,- for noe jeg hadde gratis. Hjelp!

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MetteMaxi

Hei

Har akkurat meldt meg inn som gullmedlem etter å ha vært i Roede-klubben et års tid. Jeg har savnet det å ha en ukemeny. Jeg har fått inntrykk av at jeg skulle få tilpasset meny som gullmedlem. Men hvor finner jeg den? Akkurat nå er jeg litt oppgitt fordi det synes som jeg har betalt 449,- for noe jeg hadde gratis. Hjelp!

:unsure:/>

Lurer på om du tar litt feil her. Du tenker kansje på nettkurs og det koster mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ja jeg har fått lett litt. Jeg var med i Vektklubb.no tidligere, og da fikk vi ukesmeny. Det synes jeg er så deilig :rolleyes:/>

Men, men, jeg jobber videre. Sidene er greie nok, de.

 

Forskjellen er at som Gullmedlem for du se energifordelingen av hva du spiser (fett, karbohydrater og proteiner) og kan bruke det i planleggingen av dagens inntak, og det gjør du ikke som vanlig medlem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at som Gullmedlem for du se energifordelingen av hva du spiser (fett, karbohydrater og proteiner) og kan bruke det i planleggingen av dagens inntak, og det gjør du ikke som vanlig medlem :)/>

 

Jeg venner meg nok til det. Ukemenyen hadde sikkert bare blitt byttet ut allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "meny" du får som gullmedlem er at du får vite om du skal på meny 1, meny 2, 3 eller 4. Det vil si hvor mange kalorier du bør spise per dag.

Det får du vist om du på Roede-klubben under fanen Min Profil registrerer vekt, høyde mm i fanen Min Meny. Når du har funnet ut hvilke meny du skal på, anbefaler jeg deg å skrive for eksempel "Meny 2" - eller hvilke meny du havner på i søkefeltet øverst i den tykke røde linje i feltet til høgre for Artikler - Oppskrifter (søkefeltet lengre ned i den smalere røde linjen gjelder søk i forum). Da vil du få opp hvordan det anbefales at du fordeler kaloriene i løpet av dagen. Det er ikke helt oversiktlig her på nettsiden, men det er masse informasjon om man leter.

Lykke til - Håper dette er svar på det du spør om - ellers spør igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "meny" du får som gullmedlem er at du får vite om du skal på meny 1, meny 2, 3 eller 4. Det vil si hvor mange kalorier du bør spise per dag.

Det får du vist om du på Roede-klubben under fanen Min Profil registrerer vekt, høyde mm i fanen Min Meny. Når du har funnet ut hvilke meny du skal på, anbefaler jeg deg å skrive for eksempel "Meny 2" - eller hvilke meny du havner på i søkefeltet øverst i den tykke røde linje i feltet til høgre for Artikler - Oppskrifter (søkefeltet lengre ned i den smalere røde linjen gjelder søk i forum). Da vil du få opp hvordan det anbefales at du fordeler kaloriene i løpet av dagen. Det er ikke helt oversiktlig her på nettsiden, men det er masse informasjon om man leter.

Lykke til - Håper dette er svar på det du spør om - ellers spør igjen.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og vore medlem på vektklubb.no tidligare og tenkte eg skulle prøve ut ein anna side. Ser heller ingen forskjell på å være gratis medlem ein gull medlem.. og er til no veldig skuffa over denne sida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...