Gå til innhold

Gå ned er nå en ting - bli der nede er en helt annen sak...


lella66
 Share

Anbefalte innlegg

Og plutselig hadde det sneket seg på 5-6 kilo, gitt :o

Jeg gikk ned delvis pga sykdom i fjor.Det er greit å være frisk igjen, men etterhvert som jeg ble friskere, har kiloene sneket seg på. Det minner meg om at "en gang på slanker'n, alltid på slanker'n". Det er så vanskelig å holde vekten stabil, synes jeg. Jeg hadde idealvekta, og nå må jeg finne den igjen. Grrrr....Så nå må jeg holde meg i ørene noen måneder. Det gjør godt i kroppen heldigvis. Ble litt negativt dette, men jeg er frustrert over dette.....Noen som kjenner seg igjen? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest lilletrilletrillet

Og plutselig hadde det sneket seg på 5-6 kilo, gitt :o/>

Jeg gikk ned delvis pga sykdom i fjor.Det er greit å være frisk igjen, men etterhvert som jeg ble friskere, har kiloene sneket seg på. Det minner meg om at "en gang på slanker'n, alltid på slanker'n". Det er så vanskelig å holde vekten stabil, synes jeg. Jeg hadde idealvekta, og nå må jeg finne den igjen. Grrrr....Så nå må jeg holde meg i ørene noen måneder. Det gjør godt i kroppen heldigvis. Ble litt negativt dette, men jeg er frustrert over dette.....Noen som kjenner seg igjen? :huh:/>

 

Kjenner meg veldig godt igjen. Jeg var på god vei til å finne min idealvekt. Gikk ned 15 kilo for et par år siden og begynte å se ganske smashing ut.

Men som komplimangene sluttet å komme å jeg ble mer og mer inni "normalen" kom kiloene på igjen. Nå gikk jeg opp 25 kilo. (ja, jeg forstår heller ikke at jeg ikke la merke til det) og har store problemer med å gå ned i vekt men også holde på den når jeg har komt meg ned.

 

Jeg vil ikke alltid være på slanking :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...