Gå til innhold

Dagbok for motivasjon - Ann Kristin


Gjest Solstrola
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Solstrola

Jeg husker meg selv som ei gla jente, som alltid var blid og hadde en latter på lur. Veide litt i overkant av hva jeg ville fra jeg var 19, og har prøvd utallige dietter/kurer/kjerringråd, og ble tilslutt det man så fint kaller en jojo slanker. Jeg har to svangerskap bak meg og har hele tida tenkt at NÅ skal jeg klare det, men har alltid sprøkke.

 

Jeg begynte å gå i meg selv, for jeg følte at livs gnisten var borte. Jeg hadde en fantastisk familie, men latteren og humoren var borte, følte meg trett og sliten, og orket ingenting. Jeg har prøvd Grete Roede før, da uten så mye fokus på trening og jeg vet at det fungerer. Men denne gangen ville jeg ta tak i treningen også.

 

Nå har jeg gått på nettkurs i 6 uker, og føler meg så sikker på at nå skal jeg klare dette at jeg fant ut at jeg ville starte en "blogg", ikke en slik som ligger ute for alle å lese på nett, men heller en for dere som er i samme situasjon som meg slik at vi kan motivere hverandre. Har ikke vært så mye inne på forum, men håper jeg nå kan være litt mer aktiv og hjelpe andre som trenger noen positive ord, og motiverende tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstrola

Jeg husker meg selv som ei gla jente, som alltid var blid og hadde en latter på lur. Veide litt i overkant av hva jeg ville fra jeg var 19, og har prøvd utallige dietter/kurer/kjerringråd, og ble tilslutt det man så fint kaller en jojo slanker. Jeg har to svangerskap bak meg og har hele tida tenkt at NÅ skal jeg klare det, men har alltid sprøkke.

 

Jeg begynte å gå i meg selv, for jeg følte at livs gnisten var borte. Jeg hadde en fantastisk familie, men latteren og humoren var borte, følte meg trett og sliten, og orket ingenting. Jeg har prøvd Grete Roede før, da uten så mye fokus på trening og jeg vet at det fungerer. Men denne gangen ville jeg ta tak i treningen også.

 

Nå har jeg gått på nettkurs i 6 uker, og føler meg så sikker på at nå skal jeg klare dette at jeg fant ut at jeg ville starte en "blogg", ikke en slik som ligger ute for alle å lese på nett, men heller en for dere som er i samme situasjon som meg slik at vi kan motivere hverandre. Har ikke vært så mye inne på forum, men håper jeg nå kan være litt mer aktiv og hjelpe andre som trenger noen positive ord, og motiverende tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstrola

Siden jeg startet for 6 uker siden har jeg gått ned 3,4 kg og 21 cm. Dette er jeg veldig fornøyd med og har et mål om å gå ned minst 0,6 kg i uka.

 

Det jeg har prøvd å få til så langt er 2 - 3 spinning økter i uka, med etterfølgende styrke økt på overkroppen i ca 15 minutter. Samtidig forsøker jeg å få med ei sprek venninne ut å gå en kveld i uka. Men dette lar seg ikke alltid gjøre når en skal kombinere dette med familie, dette er et mål jeg har satt meg å klare i løpet av en uke og jeg prøver i det lengste å strekke meg etter å klare det.

 

Jeg har igjen 2,6 kg til neste delmål som jeg håper å nå på 3 uker. Klarer jeg det skal jeg, i stede for å belønne meg med god mat eller godis, denne gangen belønne meg med Röhnisch Shape Sofia Capri "Anti-Shake" Tights. Jeg har aldri vært noe til jogger for knærne mine har ikke tålt det. Men nå har jeg begynt å trene de opp og føler meg super motivert for å kunne begynne å jogge til våren så hvorfor ikke starte med noen nye klær :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...