Gå til innhold

Motivasjonsbuddy! ? :)


Gjest Finsken
 Share

Anbefalte innlegg

HEI! :)/>

 

Jeg leter etter en trenings- og kostholdsvenn fram til sommeren. Med det mener jeg en jeg kan rapportere vekt, kosthold og trening til. En jeg kan diskutere kosthold med og dele treningstips. Jeg er flink å motivere og ønsker en som kan støtte meg også. Jeg har 5 kilo igjen til målet mitt og fire månder på å nå det. Er det noen som har lyst å være med? Send melding i innboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er gjerne med på deg på det!! :D/>

 

Startet på nettkurs denne uka, og er veldig spent! Har også mål om å gå ned ca 5 kg - som jeg har prøvd å bli kvitt en stund alene, men de sitter bomfast.. Så jeg er kjempeklar for å få det til, og veldig gjerne i samarbeid med deg og andre her :D/>

 

Litt om meg: Jeg er en dame på snart 44 år, har 4 barn og er glad i å trene på treningsstudio og være i aktivitet utendørs (fjellturer, ski, løping). Jeg gikk et Grete Roede kurs for 20 år siden og gikk da ned 12 kilo, så jeg vet det virker! Etter den tid la jeg om kosthold, har trent jevnlig og klart å holde en stabil vekt, også før/etter svangerskap. Men de siste par årene har det sneket på seg 5 kilo for mye og det trives jeg IKKE med!! Tror det handler om å ha passert 40...sukk :unsure: , og og at jeg har hatt noen helseproblemer/treningsskader (hoftebetennelse) som har gjort meg ufrivillig stillesittende i flere lange perioder. Jeg er nå redd for at kiloene skal bli for mange, så jeg ikke klarer å bli kvitt dem. Klærne er for små eller trange, enten det er kjoler eller turklær. Jeg er dessuten ikke særlig høy (158 cm), så 5 kilo for mye, merkes på en kort kropp :(

 

Fortell gjerne litt om deg selv - hva liker du å gjøre av trening/aktivitet, for eksempel?

 

Hilsen Vicky, klar til å ta fatt på kiloene :D/> :D/> :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...