Gå til innhold

Før- og underveis-bilder


Gjest marsvin
 Share

Anbefalte innlegg

Så, her er jeg!

 

Første bildet er fra -05, var nok ikke helt på mitt største da. For jeg husker at bunaden var mye trangere 2 år senere..

Sistebildet er fra barnedåpen i august-12. Druknet i egen bunad, så måtte låne mamma sin. Da veide jeg vel ca 82 kg, altså ca 30 kg ned, og bare noen få mammakilo unna «før graviditet-vekten». (..Etterpå kom det riktignok noen ekstra kilo til, som jeg prøver å bli kvitt nå..)

 

Men ser jo forskjellen når jeg sammenligner bildene, selv om jeg ikke synes noen av bildene ligner på speilbildet :)

post-30596-0-56197900-1361433576_thumb.jpgpost-30596-0-31129800-1361433589_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Flotte damen! Stor forskjell på bildene, ja. Og selv om det er surt at klær generelt og da spesielt dyyyyre plagg som bunader blir for stor så er det jo deilig samtidig. Lurer på hvordan min er nå, brukte den sist på 17. mai, og det er maaange kilo og turer på treningsstudio siden... Tror nok jeg må finne noe alternativt på kommende 17. mai, ja!

 

Vedr treningen min så skulle jeg ønske at jeg kunne si at det bare er å bestemme seg. For meg er ikke det nok, men det at jeg blir "holdt i ørene" gjør at jeg kommer meg avgårde. Har PT-time en gang i uken og skal fortsatt ha det en stund fremover, og jeg kjenner at det blir litt dumt å skulle komme der uke etter uke og ikke ha trent programmet jeg har fått utenom PT-timene. Da er det jo egnentlig bare bortkastete penger å gå til PT. Så det er litt i samme bane som med vekt og GR-kurs - så lenge jeg vet at jeg skal veies hver uke går det relativt greit med kostholdet! Men treningen motiverer også ekstra til sunt kosthold - vil jo ikke ødelegge alt det jeg har forbrent, så det er mulig at jeg vil kunne klare meg uten GR-kurs så lenge jeg går til PT. Har vurdert å prøve det når dette kurset er ferdig, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Av og til, de dagene det føles som vekta står stille og forandringen aldri kommer, da er det litt greit å ha bildebevis på at det faktisk går an :)

 

Nå er det heldigvis bestemor som syr bunadene i familien vår, så det blir ikke den store kostnaden å få endret den. Har hørt lovnader om ny skjorte, ellers er det vel bare å sprette opp og stramme inn.

 

Vi skal til Mallorca i mai, så det blir ikke bunad på meg 17. mai i år. Satser på sommerklær og strandkos i stedet B)

Faktisk første sydenferien etter vektreduksjonen, skal bli rart å kunne føle at kroppen er mer i retning "normal" enn "strandet hval". (Har et stykke igjen før det føles greit å sprade rundt i bikini, men den dagen kommer kanskje heller aldri..) Men med de rette klærne så ser jeg faktisk ikke så ille ut. Og bare det å ha kommet til den konklusjonen, er stort til å være meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Men med de rette klærne så ser jeg faktisk ikke så ille ut. Og bare det å ha kommet til den konklusjonen, er stort til å være meg :)

Fantastisk bra! Jeg og har begynt å nærme meg den konklusjonen, men er ikke helt der enda - det varierer veldig med antrekket merker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest likermat

Hei så fin !!!!

 

Jeg personlig har ikke bunad , alltid vært for tykk lissom. ;)

Men neste år skal jenta mi stå konfirmant og da får vi se om vi bestiller 2 bunader isteden for 1 ! Blir nok dyrt , men jeg vil . Om det ikke blir da skal ha senere !

 

Du er kjempeflink ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...