Gå til innhold

Veslefriks motivasjonsblogg


Gjest Veslefrik
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Veslefrik

Har endelig kommet i gang med slanking og livsstilsendring. Meldte meg inn i gullklubben for to uker siden i dag og er veldig glad for det. Med ei startvekt på 91.4 kilo når en er 163 cm høy, er derpå tide . Men litt om meg: jeg er 46 år, tobarnsmamma til to flotte,nå mer eller mindre voksne gutter, og bestemor til ei tulle på tre. Har slanket meg i alle år med diverse slankekurer, men aldri klart å holde vekta. Målet er nå å nå 67 kilo.

De siste tre årene har vi som familie hatt det veldig tøft da yngstemann har slitt veldig psykisk. Det har igjen gjort til at jeg selv har hatt det tøft i flekkene. Kiloene har ballet på seg, men nå er det nok!

I januar bestemte jeg meg for å endre livsstil. Vi anskaffet oss hund ( travelt med valp i huset) og nå føler jeg at jeg har kommet igang. Har tilogmed kjøpt meg tredemølle . Første uka gikk jeg ned over et kilo og er veldig fornøyd. I morgen er det atter enveiedag, etter uke to, og jeg håper det går bra.

Jeg skal bruke dette som en motivasjonsblogg for meg selv, men blir kjempeglad for tilbakemeldinger og kommentarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...