Gå til innhold

PÅSKEMÅL søndag 26.02.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

God søndag!

Lørdag er tydeligvis en populær taco-dag. Nam, det er jo bare såå godt! :)

henger meg også på kinetic-bølgen, det er kjempegøy! Jeg har dessverre litt liten stue, så det ryker som regel med en vase eller to,,,

Får dere kinetic bra til når det er mørkt ute, eller må dere ha flombelysning på i stuen da?

 

Så vil jeg dele en nydelig kveldskos-rett med dere:

 

70-80g ricotta ost (fåes på bl.a Safari og Meny, eller de kan bestille den til deg)

1ss kesam vanilje

1ss cottage cheese (liker det ikke, men her lager den GOD smak)

1/2ts kakaopulver

8 dråper vaniljeessens

kunstig søtstoff etter smak

Bland alt sammen og NYYYT :( Detter gir ca 150 kcal (avhengig av type cottage cheese) Du kan friske den opp med f.eks lime/sitron/nøtter/andre smaksessenser.

 

Ha en fin fastelaven!

 

Klem Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skinner sola på østlandet :) Har tenkt meg ut på en liten gåtur etterhvert, men er litt stiv og støl etter en lang dag i bakken i går. Jeg er ikke noe flink, så jeg er sikkert dobbelt støl (etter alle fallene :)), men moro var det. Jeg registrerte 2 timer alpint (etter 5 timer i bakken, satt jo litt i heisen og trakk fra litt for at jeg er så dårlig og sånn...), og det ble 1400 kcalorier forbrent!!! Herlig overraskelse.

 

Ellers hadde jeg veiedag i går, ned 0.3 kilo, så nå står den på 79.2. Går i alle fall rette veien, om det går altfor saaaakte for en utålmodig stakkar :(

 

Ha en flott søndag allesammen! Og takk for tipset om den "osteblandingen" - høres kjempegodt ut, særlig sammen med litt nøtter eller moste bær kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Det var bare så utrolig flott ute i dag - noen minusgrader, nysnø, og kjempefint skiføre. Ja også SOL da selvfølgelig. Jeg og min mann pleier som regel å ta en skitur søndagene, så lenge skiføret tillater det. Ellers har jeg hatt delvis rundvask denne helga, så har da vel brent av noen kalorier der også. Har iallefall blitt sliten.

 

Maten har gått greit også denne uka, så det blir spennende å se i morgen.

(håper det blir litt mer enn forrige mandag :( )

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så var helgen over,far i huset dro med seg mor og barn på en kjempeskitur idag,vi var ute og gikk i fem timer(-1 time med grilling).altså 4 timer med rolig skitur, så her er alle helt utslitte og vi kommer nok til og sove godt alle mann:p

 

Må ha en del lys på om kvelden når jeg bruker kinektic..men ingen flom belysning:-)

 

Helgen har ellers godt veldig bra,ingen store utskeielser. Blir spennende og se på vekta til onsdag:-)

 

Ha en fortsatt fin søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gått tur idag, men har pusset og malt, så noen trimpoeng blir det vel. Høres koselig ut med snø, det kunne jeg tenkt meg, nå som det er vinterferie og alt, men vi får kose oss uten.

Har godt greit med spisingen, men jeg har hatt to små fastelavensboller. måtte det. Brukte oppskriften de hadde her inn, men byttet ut melk med vann, da jeg har en jente som er allergisk. De var kjempe gode, 140 kcal litt mindre med vann, men har allikevel ikke kommet opp på maks kcal, så det er bra. Har ikke veie dag før onsdag, det skal bli spennende å se, har ikke lyst å gå opp på min siste kursdag.

Nå er det natt, men vi skal hvis male litt til før legge tid, jeg tenker bare trimpoeng så da går det vel bra.

 

Dere får ha en god natt, og en skikkelig bra mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...