Gå til innhold

Skal vi klare å finne trivelsvekta sammen? :-)


Gjest Paloma05
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Paloma05

Noen som vil henge seg på?? :-) Alt blir jo lettere hvis man kan motivere hverandre og oppdatere hverandre hver uke? :-) Kom igjen, dette klarer vi!! :D

 

Jeg har 20 kilo jeg vil ta av, men har bestemt meg for å sette delmål på 5 kilo om gangen.

 

Jeg er medisinstudent og alenemor til to barn..så det er mye å henge fingrene i, og ikke alltid lett å få hverdagen til å gå opp. Jeg syns det er vanskelig å finne tid til trening, og da mister jeg motivasjon i matveien også. Det går mye i usunn mat..og det hjalp absolutt ikke at jeg sluttet å snuse for en måned siden. Er sikker på at jeg har godt opp 3 kilo siden det..MEN.NÅ.ER.DET.NOK!

 

Jeg har så inderlig lyst til å føle meg mer vel til sommeren. Nå er det nesten sånn at jeg gruer meg til sommeren..gruer meg til å finne frem sommerklær, og vil helst gjemme meg i vintertøy hele året. Jeg orker ikke å føle det sånn lenger, og nå SKAL jeg gjøre noe med det!!

 

Mål:

Vekt i dag: 92,5 kilo

Delmål 1: 87,5 kilo innen 2.april (ned 5 kilo)

Delmål 2: 82,5 kilo innen 7.mai (ned 10 kilo)

Delmål 3: 77,5 innen 11.juni (ned 15 kilo)

MÅL: 72,5 kilo innen 16.juli (ned 20 kilo)

Mine grunner til å gå ned i vekt:

1. Jeg vil føle meg fin!

2. Jeg vil ta vare på helsen min

3. Jeg vil være med aktiv med barn og kjæreste

4. Jeg vil føle meg som et godt forbilde i møte med pasienter

 

Hva er dine mål og grunner? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest do.-.-.it

Noen som vil henge seg på?? :-) Alt blir jo lettere hvis man kan motivere hverandre og oppdatere hverandre hver uke? :-) Kom igjen, dette klarer vi!! :D/>/>

 

Jeg har 20 kilo jeg vil ta av, men har bestemt meg for å sette delmål på 5 kilo om gangen.