Gå til innhold

Gå ned i vekt uten trening (bekkenløsning)


Gjest frikke1989
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest frikke1989

Hei :) Jeg er en 23 år gammel jente fra Ålesund som fikk baby for nesten 7mnd siden. Fikk bekkenløsning veldig tidlig i svangerskapet og sliter ennå. Kan ikke gå tur engang:( Det eneste formen for trening jeg klarer er svømming, men får jo ikke gjort det når jeg har en baby! Noen med erfaringer? Kommer jeg til å klare å gå ned 15kg uten trening?

Begynner på kurs i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Attiir55

Hei :)/> Jeg er en 23 år gammel jente fra Ålesund som fikk baby for nesten 7mnd siden. Fikk bekkenløsning veldig tidlig i svangerskapet og sliter ennå. Kan ikke gå tur engang:( Det eneste formen for trening jeg klarer er svømming, men får jo ikke gjort det når jeg har en baby! Noen med erfaringer? Kommer jeg til å klare å gå ned 15kg uten trening?

Begynner på kurs i morgen :)/>

 

 

Hei. Jeg er i samme situasjon, kan ikke gå. Man kan trene i sittende. På youtube er det mange trenings filmer. Søk på chair exercise eller band exercise. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest frikke1989

Hei. Jeg er i samme situasjon, kan ikke gå. Man kan trene i sittende. På youtube er det mange trenings filmer. Søk på chair exercise eller band exercise. ;)/>

 

 

Tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...