Gå til innhold

Vekta står stille


Gjest MT3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ned 7 kilo totalt. Begynte å føre dagbok etter nyttår og ar regnt ut at jeg skal ha 1600 kval. Gikk ned 2,5 kg i januar og siden har det stoppet der. Jeg har ikke endret på noe ang mat, men økt fra en til to styrketreninger i uka. Jeg klarer sjeldent å komme opp i 1600 kval da....Men går ikke sulten heller....Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal ned 7 kilo totalt. Begynte å føre dagbok etter nyttår og ar regnt ut at jeg skal ha 1600 kval. Gikk ned 2,5 kg i januar og siden har det stoppet der. Jeg har ikke endret på noe ang mat, men økt fra en til to styrketreninger i uka. Jeg klarer sjeldent å komme opp i 1600 kval da....Men går ikke sulten heller....Noen som har noen gode tips?

 

 

Hei!

Jeg skal ned 5 - 6 kg og startet med godt mot ;) Historien min ligner på din. Jeg gikk Roede ekspress kurs i januar, gikk ned 3 kg og ble stående der. Jeg har prøvd å gå ned på kalorier i 3 uker til 13oo - 1400 kal. Men dette fungerte ikke! Jeg trener fra 2 - 3 ganger i uken og får mellom 2 - 3 styrkepoeng i uken. Vekten kryper sakte ned nå som jeg har gått tilbake til 1600 kal. Det er ikke alltid jeg kommer opp i 1600 kal om dagen heller. Men det er frustrerende å stå stille, og jeg har knapt gått ned 1 kg på 5 uker. :( Men jeg tenker at dette er endring av livsstil, og dermed MÅ jeg være tålmodig!! Håper du ikke gir opp, men kjemper alikevel! Tilslutt når vi målet.... kanskje ikke like fort som ønsket! Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal ned 5 - 6 kg og startet med godt mot ;)/> Historien min ligner på din. Jeg gikk Roede ekspress kurs i januar, gikk ned 3 kg og ble stående der. Jeg har prøvd å gå ned på kalorier i 3 uker til 13oo - 1400 kal. Men dette fungerte ikke! Jeg trener fra 2 - 3 ganger i uken og får mellom 2 - 3 styrkepoeng i uken. Vekten kryper sakte ned nå som jeg har gått tilbake til 1600 kal. Det er ikke alltid jeg kommer opp i 1600 kal om dagen heller. Men det er frustrerende å stå stille, og jeg har knapt gått ned 1 kg på 5 uker. :(/> Men jeg tenker at dette er endring av livsstil, og dermed MÅ jeg være tålmodig!! Håper du ikke gir opp, men kjemper alikevel! Tilslutt når vi målet.... kanskje ikke like fort som ønsket! Lykke til :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel smøre meg med tålmodighet da....Ja det er jo en livsstilsendring, så jeg får bare fortsette, men litt frustrerende at ikke vekta går ned litt fortere. Lykke til selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel smøre meg med tålmodighet da....Ja det er jo en livsstilsendring, så jeg får bare fortsette, men litt frustrerende at ikke vekta går ned litt fortere. Lykke til selv! :)/>

 

 

Jeg er enig i at det er frustrerende å så sille på vekta. Særlig etter at jeg har vært flink med mat og trening. Det eneste som har vært motiverende på disse ukene er at jeg har gått sakte og sikker ned i cm. Dvs blitt strammere, eller smalere! :lol: Det sier meg at noe er riktig iallefall :P Kanskje du også har blitt mindre i cm? Uansett er det viktig å ikke gi opp! Kanskje det går saktere fordi jeg ikke skal gå så mye ned :blink: Kanskje det er slik for deg også? Vi kan jo støtte hverandre litt her i forum hvis du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er frustrerende å så sille på vekta. Særlig etter at jeg har vært flink med mat og trening. Det eneste som har vært motiverende på disse ukene er at jeg har gått sakte og sikker ned i cm. Dvs blitt strammere, eller smalere! :lol:/>/> Det sier meg at noe er riktig iallefall :P/>/> Kanskje du også har blitt mindre i cm? Uansett er det viktig å ikke gi opp! Kanskje det går saktere fordi jeg ikke skal gå så mye ned :blink:/>/> Kanskje det er slik for deg også? Vi kan jo støtte hverandre litt her i forum hvis du vil?

 

 

Jepp, har mindre mage og lår, så jeg tenker også at noe er riktig da. Ja vi kan godt støtte hverandre litt her.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har mindre mage og lår, så jeg tenker også at noe er riktig da. Ja vi kan godt støtte hverandre litt her.:)/>

 

Supert! :D Jeg veier meg på tirsdag/ onsdag. Har jeg vært på nattevakt, så venter jeg til dagen etter :) Da kan vi jo "snakkes" i neste uke. God Helg! Jeg skal jobbe. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jepp, har mindre mage og lår, så jeg tenker også at noe er riktig da. Ja vi kan godt støtte hverandre litt her.:)/>

Hei igjen!

Hvordan gikk det denne uken for deg? Jeg gikk ned 0,4 kg og er fornøyd med dette, siden vekten har stått litt stille så lenge :D Jeg raser jo ikke ned i vekt, men det går da nedover mot målet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Hvordan gikk det denne uken for deg? Jeg gikk ned 0,4 kg og er fornøyd med dette, siden vekten har stått litt stille så lenge :D/> Jeg raser jo ikke ned i vekt, men det går da nedover mot målet! ;)/>

 

 

Heisann. Fikk ikke med meg de siste mld dine. Jeg hadde bursdag forrige uke, så fra da og til søndag, sprakk jeg fullstendig. La på meg 0,4....:( Men var egentlig sikker på det skulle være mer. Familiemiddager, desserter, kaker og lørdagsgodt....Full fokus igjen nå da og det føles veldig godt! Hvordan har det gått med deg siden sist? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Fikk ikke med meg de siste mld dine. Jeg hadde bursdag forrige uke, så fra da og til søndag, sprakk jeg fullstendig. La på meg 0,4....:(/> Men var egentlig sikker på det skulle være mer. Familiemiddager, desserter, kaker og lørdagsgodt....Full fokus igjen nå da og det føles veldig godt! Hvordan har det gått med deg siden sist? :)/>

Hei, jeg sendte deg melding til innboksen din B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...